mexicaans help!
zondag 14 april 2013 om 18:45
Ik ben vegetarische taco's aan het maken.
Ik heb:
taco's nu ingesmeerd met roomkaas wat bieslook en wat geraspte kaas er in met ananas (zo eten wij dat regelmatig bij de mexicaan)
Verder wat aardappelpartjes nu in de pan
ik zoek nog een sausje erbij ofzo?
ik heb zure room en iets van chili saus en wat boontjes in blik en avocado
Wat kan ik hier nog verder mee wat niet teveel tijd kost? Vooral die zure room wil ik graag gebruiken.
Graag tips!
Ik heb:
taco's nu ingesmeerd met roomkaas wat bieslook en wat geraspte kaas er in met ananas (zo eten wij dat regelmatig bij de mexicaan)
Verder wat aardappelpartjes nu in de pan
ik zoek nog een sausje erbij ofzo?
ik heb zure room en iets van chili saus en wat boontjes in blik en avocado
Wat kan ik hier nog verder mee wat niet teveel tijd kost? Vooral die zure room wil ik graag gebruiken.
Graag tips!
zondag 14 april 2013 om 18:51
Een klein beetje knoflook en Italiaanse kruiden door de zure room doen, da's saus 1. Eventueel nog wat yoghurt erbij, om het iets lichter te maken.
Guacemole maken van de avocado, da's saus 2.
Een uitje/teen knoflook bakken, bonen erbij, blik tomaten, flink wat komijn en chilipoeder erbij en een afgestreken theelepel cacao.
De chilisaus (ik neem aan dat het zoete chilisaus uit de Thaise/Vietnamese keuken is) op een ander tijdstip gebruiken als dipsaus bij rauwe worteltjes.
Guacemole maken van de avocado, da's saus 2.
Een uitje/teen knoflook bakken, bonen erbij, blik tomaten, flink wat komijn en chilipoeder erbij en een afgestreken theelepel cacao.
De chilisaus (ik neem aan dat het zoete chilisaus uit de Thaise/Vietnamese keuken is) op een ander tijdstip gebruiken als dipsaus bij rauwe worteltjes.
zondag 14 april 2013 om 19:36
Je mist iets pittigs (fijngehakte chili of desnoods cayennepeper) en knof erin is ook wel lekker hoor. Ik mik er ook altijd nog verse koriander doorheen dat heb ik standaard in huis maar daar moet je van houden. En ik doe limoen in plaats van citroen, en oh ja een klein beetje komijn vind ik ook lekker. Eet smakelijk!
zondag 14 april 2013 om 20:15
dinsdag 16 april 2013 om 17:47
Ja dat vond ik nou ook VlammendeTroela, altijd lekker Mexicaans. En hier eten we vegetarisch, dus kan wel wat met deze tips. Even wat opgeslagen.
Vind van die zwarte bonen of kidneybonen die je bij de Mexicaan krijgt ook altijd wel lekker als vulling in een taco/tortilla
Vind van die zwarte bonen of kidneybonen die je bij de Mexicaan krijgt ook altijd wel lekker als vulling in een taco/tortilla
Een voettocht van duizend kilometer begint met één stap (Lao Tse)