Bucketlist

14-04-2013 21:46 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lijstje van dingen die ik ooit nog wil doen, oftewel: mijn Bucketlist. Het zijn niet bepaald dingen die erg bijzonder zijn, maar toch wil ik dit ooit gaan doen:

Naar Amerika gaan (met als hoofdredenen New York en Wizarding World)

Een levende mol in het echt zien, ik ken ze alleen van plaatjes of als ze opgezet zijn.

Eindelijk in een achtbaan durven.

De Mona Lisa in het echt zien.

Een koala vasthouden en knuffelen.

Nu ben ik erg benieuwd naar de Bucketlist van anderen
Some flies are too awesome for the wall
Mona Lisa en mol vallen tegen hoor
Hey.

Leuk toppic.

Ik heb ook een bucketlist. Alleen niet op papier maar in mijn hoofd. Soms komen er dingen bij en soms gaan er dingen af. Bedenk goed dat je elke dag leeft en er dus eigenlijk altijd wel een moment is om iets van je Bucket list te doen.

Komt ie:

Met dolfijnen zwemmen / duiken

Auswitsh birkenbau bezoeken

Luchtballonvaart

Motor rijden

Parachute springen
duikbrevet halen en dan een grote witte haai in het echt zien.

Tango leren dansen.

naar costa rica en mongolie

cursus scheikunde doen
Nooit opgeschreven eigenlijk.

Vogelbekdier in het echt zien, walvissen spotten in Noorwegen of Amerika, Afrika.
Jaaaaaaaaaa een grote witte haai zien wil ik ook!!
Mona Lisa is inderdaad erg overrated

Die van mij is nog niet volledig, maar iig:

- ten minste van ieder werelddeel een land bezoeken (liefst meer natuurlijk!) waaronder safari in Afrika, de zoutvlaktes van Argentinie, Nieuw-Zeeland en de Chinese muur

- op wintersafari in Lapland

- parachutespringen (maar met mijn hoogtevrees wordt dat een uitdaging...)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
De meest gave dingen heb ik al gedaan, maar ik wil nog best op herhaling snorkelen bij het Great Barrier Reef, deltavliegen, veedrijven te paard, nog veel meer rondreizen in het westen van Noord Amerika, Australie, Nieuw Zeeland.

Nog niet gedaan maar lijkt me ook gaaf:

het noorderlicht zien.
quote:zomer28 schreef op 14 april 2013 @ 21:52:

Hey.

Leuk toppic.

Ik heb ook een bucketlist. Alleen niet op papier maar in mijn hoofd. Soms komen er dingen bij en soms gaan er dingen af. Bedenk goed dat je elke dag leeft en er dus eigenlijk altijd wel een moment is om iets van je Bucket list te doen.

Komt ie:

Met dolfijnen zwemmen / duiken

Auswitsh birkenbau bezoeken

Luchtballonvaart

Motor rijden

Parachute springenPuur nieuwsgierigheid, waarom wil je dat? Ik ben in Warschau geweest en ze maken er daar dus echt reclame voor. Ik weet niet, maar mijn maag draaide daar van om. Het is vast heel historisch verantwoord, maar het lijkt mij niet 'leuk'. Ik zou een dag van slag zijn, denk ik, dat was ik al van Buchenwald...
Weten dat ik alles uit mijn leven heb gehaald en echt heb geleefd!

Lijst zou te lang worden
Het leven is geen lolletje maar een krentebolletje
Wat die Mona Lisa betreft: het schilderij ertegenover is veel indrukwekkender. En lang zo onzichtbaar niet door de massa's toeristen die zich ervoor staan te verdrukken
Occam's razor
Piramides van Gizeh en andere Egyptische bouwwerken zien.
O wauw, een luchtballonvaart lijkt me ook heel mooi om mee te maken, net als het noorderlicht zien!

De Mona Lisa zal dus behoorlijk tegenvallen, begrijp ik

En ja, de mol... Ik wil dat verdomde beest nou een keer boven de grond zien
Some flies are too awesome for the wall
zo'n schilderij zegt mij eerlijk gezegd ook niet zoveel

Ballonvluchten zijn gaaf!! heb ik al 4 keer gedaan en telkens in andere landen (Belgie, Thailand, China en Namibie)
Hoezo val ik in het echt tegen?????? :-)
Maar goed als ik heel eerlijk ben, er zijn geen speciale dingen die ik zeker gedaan wil hebben. Ik zou heel graag willen weten waar ik uiteindelijk terecht zal komen qua carriere en privéleven. Of ik bvb kinderloos blijf, of ik ooit een relatie krijg en met wie, of ik een hoogvlieger wordt, of dat ik uiteindelijk een stapje terug doe. Dat soort dingen. En ik heb niet een voorkeur ofzo. Gewoon nieuwsgierig waar ik over 20 jaar sta.
Occam's razor
Je bent wat klein mop
Met zoveel mogelijk aantrekkelijke vrouwen naar bed gaan

Meer vakanties boeken
-Een kind krijgen (of 2)

-Nog eens een rondreis maken door Amerika (Westen, Zuiden en Noordwesten en New York).

-Parijs bezoeken (+ Cimetière du Père-Lachaise)
Oh ja, en een leuke man ontmoeten
quote:Star schreef op 14 april 2013 @ 22:04:

Je bent wat klein mop

wat klein? Nou nog kleiner dan wat klein... de posters zijn nog groter... Het was een groot " ohw" moment hoor, toen ik me eenmaal door die drommen toeristen had gebaand

Geef mij qua kunst dan de Sixtijnse kapel... dat is ten minste een beetje groot
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:femselien schreef op 14 april 2013 @ 22:01:

De Mona Lisa zal dus behoorlijk tegenvallen, begrijp ik

En ja, de mol... Ik wil dat verdomde beest nou een keer boven de grond zien

Niet optillen oid, ze kunnen

bijten
quote:monalisalove schreef op 14 april 2013 @ 22:03:

Hoezo val ik in het echt tegen?????? :-)
Hahahaahaa jaa helaas val je tegen Mona Lisa :(

Het schilderij dat tegenover de Mona Lisa hangt is erg indrukwekkend, nl. ontzettend groot. Maar ik zou zeker gaan als ik jou was! Parijs is niet dus go for it
Ik snap het wel van Auswitch. Zou ik ook nog wel eens willen zien. Om de geschiedenis, historische waarde. Ja, het is ellende. Maar dat is het Anne Frank huis toch ook? Het Vietnam Memorial in Washington heeft ook een enorme indruk op mij achter gelaten.

Ik heb geen bucketlist. Als ik iets écht wil, doe ik het ook. Vandaar dat ik behalve de Wizarding World (wist niet wat het was, moest googlen) alles van TO al gedaan/gezien heb. Er zijn wel dingen die ik nog wel eens een keertje zou willen doen. Maar geen must.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven