Bucketlist
zondag 14 april 2013 om 21:46
Ik heb een lijstje van dingen die ik ooit nog wil doen, oftewel: mijn Bucketlist. Het zijn niet bepaald dingen die erg bijzonder zijn, maar toch wil ik dit ooit gaan doen:
Naar Amerika gaan (met als hoofdredenen New York en Wizarding World)
Een levende mol in het echt zien, ik ken ze alleen van plaatjes of als ze opgezet zijn.
Eindelijk in een achtbaan durven.
De Mona Lisa in het echt zien.
Een koala vasthouden en knuffelen.
Nu ben ik erg benieuwd naar de Bucketlist van anderen
Naar Amerika gaan (met als hoofdredenen New York en Wizarding World)
Een levende mol in het echt zien, ik ken ze alleen van plaatjes of als ze opgezet zijn.
Eindelijk in een achtbaan durven.
De Mona Lisa in het echt zien.
Een koala vasthouden en knuffelen.
Nu ben ik erg benieuwd naar de Bucketlist van anderen
Some flies are too awesome for the wall
zondag 14 april 2013 om 21:52
Hey.
Leuk toppic.
Ik heb ook een bucketlist. Alleen niet op papier maar in mijn hoofd. Soms komen er dingen bij en soms gaan er dingen af. Bedenk goed dat je elke dag leeft en er dus eigenlijk altijd wel een moment is om iets van je Bucket list te doen.
Komt ie:
Met dolfijnen zwemmen / duiken
Auswitsh birkenbau bezoeken
Luchtballonvaart
Motor rijden
Parachute springen
Leuk toppic.
Ik heb ook een bucketlist. Alleen niet op papier maar in mijn hoofd. Soms komen er dingen bij en soms gaan er dingen af. Bedenk goed dat je elke dag leeft en er dus eigenlijk altijd wel een moment is om iets van je Bucket list te doen.
Komt ie:
Luchtballonvaart
Motor rijden
Parachute springen
zondag 14 april 2013 om 21:57
Mona Lisa is inderdaad erg overrated
Die van mij is nog niet volledig, maar iig:
- ten minste van ieder werelddeel een land bezoeken (liefst meer natuurlijk!) waaronder safari in Afrika, de zoutvlaktes van Argentinie, Nieuw-Zeeland en de Chinese muur
- op wintersafari in Lapland
- parachutespringen (maar met mijn hoogtevrees wordt dat een uitdaging...)
Die van mij is nog niet volledig, maar iig:
- ten minste van ieder werelddeel een land bezoeken (liefst meer natuurlijk!) waaronder safari in Afrika, de zoutvlaktes van Argentinie, Nieuw-Zeeland en de Chinese muur
- op wintersafari in Lapland
- parachutespringen (maar met mijn hoogtevrees wordt dat een uitdaging...)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:zomer28 schreef op 14 april 2013 @ 21:52:
Hey.
Leuk toppic.
Komt ie:
Luchtballonvaart
Motor rijden
Parachute springenPuur nieuwsgierigheid, waarom wil je dat? Ik ben in Warschau geweest en ze maken er daar dus echt reclame voor. Ik weet niet, maar mijn maag draaide daar van om. Het is vast heel historisch verantwoord, maar het lijkt mij niet 'leuk'. Ik zou een dag van slag zijn, denk ik, dat was ik al van Buchenwald...
Hey.
Leuk toppic.
Komt ie:
Luchtballonvaart
Motor rijden
Parachute springenPuur nieuwsgierigheid, waarom wil je dat? Ik ben in Warschau geweest en ze maken er daar dus echt reclame voor. Ik weet niet, maar mijn maag draaide daar van om. Het is vast heel historisch verantwoord, maar het lijkt mij niet 'leuk'. Ik zou een dag van slag zijn, denk ik, dat was ik al van Buchenwald...
zondag 14 april 2013 om 22:01
zondag 14 april 2013 om 22:04
Maar goed als ik heel eerlijk ben, er zijn geen speciale dingen die ik zeker gedaan wil hebben. Ik zou heel graag willen weten waar ik uiteindelijk terecht zal komen qua carriere en privéleven. Of ik bvb kinderloos blijf, of ik ooit een relatie krijg en met wie, of ik een hoogvlieger wordt, of dat ik uiteindelijk een stapje terug doe. Dat soort dingen. En ik heb niet een voorkeur ofzo. Gewoon nieuwsgierig waar ik over 20 jaar sta.
Occam's razor
zondag 14 april 2013 om 22:06
quote:Star schreef op 14 april 2013 @ 22:04:
Je bent wat klein mop
wat klein? Nou nog kleiner dan wat klein... de posters zijn nog groter... Het was een groot " ohw" moment hoor, toen ik me eenmaal door die drommen toeristen had gebaand
Geef mij qua kunst dan de Sixtijnse kapel... dat is ten minste een beetje groot
Je bent wat klein mop
wat klein? Nou nog kleiner dan wat klein... de posters zijn nog groter... Het was een groot " ohw" moment hoor, toen ik me eenmaal door die drommen toeristen had gebaand
Geef mij qua kunst dan de Sixtijnse kapel... dat is ten minste een beetje groot
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 14 april 2013 om 22:08
Ik snap het wel van Auswitch. Zou ik ook nog wel eens willen zien. Om de geschiedenis, historische waarde. Ja, het is ellende. Maar dat is het Anne Frank huis toch ook? Het Vietnam Memorial in Washington heeft ook een enorme indruk op mij achter gelaten.
Ik heb geen bucketlist. Als ik iets écht wil, doe ik het ook. Vandaar dat ik behalve de Wizarding World (wist niet wat het was, moest googlen) alles van TO al gedaan/gezien heb. Er zijn wel dingen die ik nog wel eens een keertje zou willen doen. Maar geen must.
Ik heb geen bucketlist. Als ik iets écht wil, doe ik het ook. Vandaar dat ik behalve de Wizarding World (wist niet wat het was, moest googlen) alles van TO al gedaan/gezien heb. Er zijn wel dingen die ik nog wel eens een keertje zou willen doen. Maar geen must.