bij werkingen

15-04-2013 14:31 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
een goede dag ik had een vaag kan je naar 10 pilletjes fluoxetine nog hevige bijwerkingen krijgen want ik zit nu te zweten droge mond misselijk en triller kan iemand mij daar bij helpen groetjes
Buikgriep kan het ook zijn, hoeft niet perse van de medicijnen zijn, maar als je het niet vertrouwt, dan zou ik contact opnemen. Je hebt deze topic om half 3 vanmiddag geopend, je had toch al naar apotheek ofzo kunnen bellen, maar misschien was je er wel niet toe in de gelegenheid. Maar nogmaals als je het wilt weten, bel de huisarts of apotheek op. Kan nu denk niet meer, weet niet of die nog open is bij je.
quote:rbcrsd schreef op 15 april 2013 @ 18:26:

Je kunt de bijsluiter zo op google vinden, als je dat wilt weten.de bij werkingen weet ik wel wat ze kunnen aanrichten dat is de vraag niet maar of iemand ook pas naar tien dagen de bijwerkingen krijgen van fluoxetine 20 mg groetjes
Dan beter je vraag formuleren playboy, (of ik heb helemaal verkeerd gelezen, kan ook nog) nu is het me pas duidelijk wat je wilt weten. En dan denk ik nog dat je naar een apotheek of een arts moet bellen.
quote:obelix84 schreef op 15 april 2013 @ 18:27:

Braak je ook daadwerkelijk of denk je dat je moet braken?ja helaas wel ik probeerde vijf uur te eten maar het lukte me niet moest steeds braken en ben ook misselijk groetjes
volgens mij heb jij gewoon wat veel klachten door elkaar en moet je echt even terug naar de huisarts want eerst temazepam en nu dit en dan toch weer klachten dat kan toch niet goed zijn dus ik zou maar even bellen als ik jou was voor je eigen bestwil groetjes
hier met de playboy ik heb besloten om te stoppen met fluoxetine 20mg ik ga straks naar de huisarts om het te vertellen dan gaan we verder kijken naar een oplossing groetjes
Ben je ondertussen al naar je huisarts geweest, want het lijkt mij onverstandig om op eigen houtje zomaar te stoppen. Is het soms niet een beetje door de zure appel heen bijten (dus even last hebben van de bijwerkingen). Tien dagen is nog al erg kort om dan te zeggen, ik stop ermee, dan heb je het middel niet eens de kans gegeven om in te werken, maar das mijn mening. Ik weet het niet en laat het ook echt aan jouw arts of behandelaar over. Ik hoop dat je al iets wijzer bent geworden.
quote:rbcrsd schreef op 16 april 2013 @ 16:58:

Ben je ondertussen al naar je huisarts geweest, want het lijkt mij onverstandig om op eigen houtje zomaar te stoppen. Is het soms niet een beetje door de zure appel heen bijten (dus even last hebben van de bijwerkingen). Tien dagen is nog al erg kort om dan te zeggen, ik stop ermee, dan heb je het middel niet eens de kans gegeven om in te werken, maar das mijn mening. Ik weet het niet en laat het ook echt aan jouw arts of behandelaar over. Ik hoop dat je al iets wijzer bent geworden.nog niet geweest te ziek om mijn bed uit te komen probeer morgen maar ik ben wel gestopt met de pillen de bijwerkingen zijn vreselijk dat gun je niemand ik ga een gesprek met de huisarts aan voor een ander optie en me psychiater groetjes
quote:playboy schreef op 16 april 2013 @ 19:16:

[...]

nog niet geweest te ziek om mijn bed uit te komen probeer morgen maar ik ben wel gestopt met de pillen de bijwerkingen zijn vreselijk dat gun je niemand ik ga een gesprek met de huisarts aan voor een ander optie en me psychiater groetjesDie bijwerkingen horen er helaas bij als je met antidepressiva begint. Net als rbcrsd zegt je moet door de zure appel heen bijten wil je beter worden.
quote:funkyfun schreef op 16 april 2013 @ 19:19:

[...]

Die bijwerkingen horen er helaas bij als je met antidepressiva begint. Net als rbcrsd zegt je moet door de zure appel heen bijten wil je beter worden.ik weet het maar ik wordt er dood ziek van teveel om op te noemen dus morgen een afspraak maken met de huisarts en dan langskomen en dan andere medicijnen waar je eerst een foto van je hart moet maken ik weet niet meer hoe die medicijnen heten als je hart niet goed is mag je die medicijnen niet maar eerst bijkomen van de bijwerkingen
Niet om t een of ander maar er heerst ook gewoon buikgriep. Ik heb al die dingen die jij noemt en heb gewoon buikgriep.
quote:allis schreef op 16 april 2013 @ 19:55:

Niet om t een of ander maar er heerst ook gewoon buikgriep. Ik heb al die dingen die jij noemt en heb gewoon buikgriep.nee ik heb geen buik griep want dat weet ik ook wel hoe dat voelt niet zo erg als bij werkingen van fluoxetine 20 mg had ik maar buikgriep dan was het niet zo erg als nu
Wat ik niet zo goed begrijp, is waarom je dan niet om een telefonisch consult hebt gevraagd bij je huisarts of psychiater? Ik vind het nog al wat om op eigen houtje de medicatie te stoppen, zou ik persoonlijk zelf nooit zonder overleg doen. Je hebt gisteren hier de vraag neergelegd, je had gistermiddag en vandaag al zeker gewoon kunnen bellen naar de arts, of was je daar ook te ziek voor?

En wat allis schrijft er heerst ook buikgriep, wie weet heb je dat te pakken.
quote:rbcrsd schreef op 16 april 2013 @ 20:24:

Wat ik niet zo goed begrijp, is waarom je dan niet om een telefonisch consult hebt gevraagd bij je huisarts of psychiater? Ik vind het nog al wat om op eigen houtje de medicatie te stoppen, zou ik persoonlijk zelf nooit zonder overleg doen. Je hebt gisteren hier de vraag neergelegd, je had gistermiddag en vandaag al zeker gewoon kunnen bellen naar de arts, of was je daar ook te ziek voor?

En wat allis schrijft er heerst ook buikgriep, wie weet heb je dat te pakken.nee ik heb geen buikgriep want ik heb dat wel gehad dus ik weet wat buik griep is nou ik stop wel maar ik had afgesproken met de huisarts als ik weer hevige bijwerkingen krijgt gaan we andere medicijnen proberen ik weet niet hoe ze heten maar ik moet wel een hart foto maken anders mag je die pillen niet .mijn telefoon is kapot helaas anders had ik wel gebeld groetjes
goede dag rbcrsd hier met de playboy nou ik ben langs de huisarts geweest en hij vond ook dat ik moest stoppen want de bijwerkingen werden steeds erger nu heb ik oxazepam gehad 10 mg om tot rust te komen ik ging vannacht door een hel ik had hele rare ideeen in me hoofd was niet zo best en maandag ga ik naar me psycholoog toe want ik heb een brief gekregen van de huisarts om aan hem tegeven groetjes
Ok playboy, de oxa zal je wel helpen om tot rust te komen.

Succes verder met alles!!
quote:rbcrsd schreef op 17 april 2013 @ 18:10:

Ok playboy, de oxa zal je wel helpen om tot rust te komen.

Succes verder met alles!!bedankt voor je goeie berichtjes groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven