Macedonie

19-07-2010 16:01 2201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.

Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?

Al jullie wijsheid is welkom
Volgens mij zit je nu op Tenerife, Cranberry so don't worry! Tijd genoeg om te boeken.

Wat doe jij viev? Ben je in London met de feestdagen of elders?

Had vroege dienst, ben moe..terwijl de zon schijnt...
Cranberry, nu op Tenerife? Geniet ervan.

En dus mischien niet naar Macedonie? Tja, je komt ook zeker minimaal verloofd terug

Hier ook zon, Heidel, maar wel koud.

Ik ben gewoon in Londen gebleven, helemaal niks gedaan. Was ik aan toe. Nu begint een drukke periode op het werk.

En jij hebt een andere baan? En je man is ook begonnen?

Wat een veranderingen. super.
Hoi Viev, manlief wacht op het contract wat hij nog moet ondertekenen,

vandaag was er nog niets bij de post. Het kan ons niet snel genoeg gaan, nu. Ik moet mog solliciteren , maar er zijn vacatures in hetzelfde "huis". Als dat in kannen en kruiken is willen we verhuizen.

Hoe bevalt jouw werk? Nog steeds goed?? En hoe gaat het met je vriend?
Ik hoop dat het contract snel komt. Zou toch oorspronkelijk januari zijn? ze laten hem wel wachten zeg.

En waar willen jullie heen verhuizen? Zelfde omgeving?

Werk gaat goed. Mag wel iets rustiger, maar alles beter dan niks hebben te doen.

Met V alles goed. Hij heeft werk in Macedonie, dus zo komt hij de dagen wel door.
Hi Byrdie! Ben je verdwaald?

Fijn dat je vriend werk heeft in MK. Hopelijk is het daar al lente.

Je werk bevalt je dus nog steeds, super!

Wachten is echt vreselijk. Ze hebben gezegd dat het contract met de post komt, maar we hebben nog niets ontvangen. Het is hier wel in de buurt, zo'n 30 km verderop. Verhuizen heb ik wel zin in!

Cranberry, al weer terug?
In MK is het wel lente, wij hadden hier in Londen gisteren een sneeuwstorm!!!!

de post doet er toch niet zo lang over?

Is het wel allemaal in de haak?

Gaat het straks met het salaris ook zo?

Maar ja, hij heeft weinig keus.

Verhuizen is wel leuk, een nieuw begin!

Moet je dan je nick hier ook aanpassen?

Cranberry, waar ben je? Ben je blijven plakken? Een leuke spanjaard aan de haak geslagen?
Hallo viev, alles goed hoor, man heeft gebeld, contract komt. Gelukkig! Ik heb gesolliciteerd inmiddels. Ben benieuwd!

Verhuizen heb ik heel veel zin in!! Of ik mijn nick aanpas, leuk idee!

Cranberry, ja vertel, hoe was het??
Even snel tussendoor hier hoor! Ik mis jullie op het andere forum want het is errug stil daar. Succes met je solliciatie heidelberg! Hopelijk gaat het goed en kunnen jullie nu snel verhuizen!

Viev, is V nu weer in Macedonie? Hopelijk zien jullie elkaar snel weer!
Hallo lieve hallon, is het nu ook lente bij jullie? Hier schijnt de zon al is het koud. Plannen voor dit weekend gehad?

Ik was in de tuin, de eerste tulpen bloeien

Heb 3 juni sollicitatiegesprek...
Hoi Hallon, ik zal even komen buurten op het andere forum.

3 juni gesprek heidel! Succes!

Ik heb van het weekend een nieuwe fiets gekocht, helemaal blij mee. Op mijn oude vouwfiets was het toch zwaar trappen hoor!
Ben je nog steeds zo sportief, viev? Knap hoor!

Ik ben ook erg happy, man ook. ben zo blij dat hij eindelijk werk heeft, we zijn nu aan het opruimen, met oog op de verhuizing... wat weg kan, moet de deur uit. Wordt bij Ebay verkocht of weggegooid.

Het is hier wel fris, komend weekend komt de zon!
Ben nog veel sportiever geworden. Ik ben bezig met de 30 Day Shred, heerlijk fitness programma, is maar 20 minuten per dag en de resultaten zijn geweldig!

Je huis opruimen is een heerlijk gevoel, het ruimt ook gelijk je hoofd op vind ik altijd.

Hier iets warmer, maar de voorspellingen zijn goed. Zou het dan toch eindelijk zomer worden?
Hier regent het, maar de tulpen bloeien nu. Langzaam maar zeker wordt het warmer, zondag 20° volgens het weerbericht.

Respekt, voor je sportieve prestaties!!!

En gister heeft de postbode de langverwachte brief gebracht.

Es kann nur noch besser werden...

Wat zijn je plannen viev, komt je vriend weer naar de UK, og ga jij naar MK??
Plannen voor het weekend viev? En hallon, hoe is het weer bij jou?

Ik werk..
Hier is het nog winter. Vanochtend lag er een laagje natte sneeuw, nu regen en het is wel 2C... nog niet echt lekker voorjaarsweer. Maar zondag schijnt het wel 10C te worden! Dus de verbetering lijkt onderweg!

Super dat de post de langverwachte brief heeft gebracht!
O, de brief is er! Eindelijk! Dat is goed nieuws.

Hoi Hallon!

Hier ook regen, maar de voorspellingen zijn goed. We zullen zien...
Hallon, veel gedaan van het weekend? Hoe gaat het met de poes?

Viev, wat heb jij gedaan? Weer gesport?

Hier vandaag alleen maar zon! Heb lekker 4 dagen vrij..... heerlijk, lekker buiten zijn.

Manlief heeft eerste werkdag nu, ben heel benieuwd.. ging ineens heel snel, omdat de brief zo laat kwam.

Hallon en viev, ik stuur de zon door naar jullie , misschien kunnen jullie een terrasje pakken. Ik ga de tuin in
Hier ook zon, eindelijk.

Heerlijk met de zon op de fiets. Dat is toch een stuk aangenamer.

Heidel, ik heb een vraagje. Geen idee of jij het weet.

V en ik gaan dus trouwen in Macedonie. Ik woon hier, maar ben Nederlandse. Voor welke wet gaan we trouwen?

En als we dan ooit gaan scheiden ( is niet de bedoeling hoor ) voor welke wet is dat dan? Heb je enig idee?

Vind ik toch belangrijk om te weten.

En man is dus aan het werk?

Jee, ineens heel snel.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat!

En jij lekker 4 dagen vrij? Lekker, geniet er van.

Hallon, jij ook een fijn weekend gehad?
Ik ben voor de duitse wet getrouwd, dus denk ik dat jullie voor de macedonische wet gaan trouwen. 100% weet ik het niet, maar het klnkt logisch. Vraag de nederlandse ambassade/consulaat in Skopje. Informeer je ook over het scheiden, want ook dat kan heel anders zijn.

Man heeft net gebeld, heel enthousiast. Komt zo thuis.

Hallonnetje, heb jij ook zon???
Niks heerlijker dan een man die 's morgens goed gehumeurd naar zijn werk gaat!!
Hoe gaat het met het papierwerk, viev?
Wat een goed nieuws dat je man eindelijk kan beginnen en er zo duidelijk blij mee is!

Hier begint de lente een beetje door te breken! Gister was het wel 12C !!!! En nu ook lekker weer met een zonnetje! En ik heb zin in ander werk maar dat gaat nu denk ik nog ff niet lukken.
Hier vandaag nog mooi weer, wel 22 ° C, maar morgen is het voorbij met de pret. Dan wordt het weer kouder en er komt regen.

Heb je een idee wat voor ander werk, hallon? Zijn er opties in de buurt? Hopelijk kun je van het zonnetje genieten.

Druk in London, viev. Hoorde net op de radio dat Margaret Thatcher begraven wordt, midden in London als ik het goed begrijp.
Hallo

Hier schijnt het zonnetje en het is ook redelijk warm.

Ik hoop dat het zo blijft.

Ja, Thatcher is vandaag begraven. Overal politie en veel wegen gesloten. Maar ik geloof dat het allemaal goed is gegaan, niet te veel onrust. Sommige mensen hebben wel veel lawaai gemaakt met toeters toen de stoet langs kwam, maar verder niet.

Die protesten vind ik ook zo stom, helemaal omdat het mensen zijn die het doen die nog niet eens geboren waren toen zij Prime Minister was. Maar goed....

Papierwerk zit vooruit gang, ik wacht nog op een document van de ambassade.

Hoe bevalt het je man, de eerste dagen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven