Fail

18-04-2013 22:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren

Enough said....
Wie neemt deze als avatar?

Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ja nee echt hoor pffffff. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Elke andere zichzelf respecterende website voert ten eerste dit soort dingen 's nachts uit en dan kom je weer op die site en denk je "he mooi, nieuwe lay-out" en surf je gewoon verder zonder enig probleem.
Eens. En dan heb ik het niet eens over de foute babykleur
Vooral die roze letters in een zwart vlak. En dan die rozere letters daaronder.
De nieuwe layout kan ik prima mee leven. Als het tenminste fatsoenlijk zou werken. Kan potverdorie nog steeds niet mobiel inloggen. Weetje hoe erg dat is dat je heel graag wilt reageren op iets en het kan gewoon niet. Net of je een ban hebt
Je mag geen topics openen over het beleid.
quote:Beeldig schreef op 18 april 2013 @ 23:28:

Je mag geen topics openen over het beleid. Gaat toch niet over het beleid? Of is technisch een visstick zijn ook al onderdeel van het beleid?
mssn moeten we er nog aan wennen en bevalt het mrgn beter...
1x is genoeg
quote:Orzoo schreef op 18 april 2013 @ 23:14:

Ja nee echt hoor pffffff. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Elke andere zichzelf respecterende website voert ten eerste dit soort dingen 's nachts uit en dan kom je weer op die site en denk je "he mooi, nieuwe lay-out" en surf je gewoon verder zonder enig probleem.

Volgens mij is het inderdaad redelijk gebruikelijk dat door het systeembeheer van websites dit soort wijzigingen en updates ’s nachts worden uitgevoerd (en ook dat alle functies uitvoerig getest worden voor alles online voor de gebruikers toegankelijk gemaakt wordt)?

Wat de lay out betreft: ik vind de vormgeving verbeterd en het leest prettiger. Roze zo laten domineren zou ook mijn keuze niet zijn (ik associeer dit met bladen als Yes of de Tina), maar misschien wordt dat wel regelmatig aangepast (zoals dit met de oude site ook het geval was).
Dat roze zou leuk zijn als ze daar dan variatie in brengen om de zoveel tijd met een andere kleur. Dat heb ik ook al eens geopperd voor de mobiele site.

Aan de andere kant....krijg je waarschijnlijk weer zo'n drama als nu
Fijn ook dat de app het ook niet meer fatsoenlijk doet! M'n wachtwoord/inlognaam 'klopt niet..'. Op de normale site 'klopt' hij wel gewoon.

Beetje jammer..
Ohja, en ik vind de nieuwe layout lelijk en hij vloekt bij m'n avatar .
Ik vind dat baby-roze echt afgrijselijk, sorry.
Ik wil overigens voor geel stemmen ipv roze. 't Is maar een ideetje
Maak er maar oranje van.

Meteen even checken of ik kan editen: of blauw.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 19 april 2013 @ 00:11:

Ik wil overigens voor geel stemmen ipv roze. 't Is maar een ideetjeJij bent bevooroordeeld.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 19 april 2013 @ 00:11:

Ik wil overigens voor geel stemmen ipv roze. 't Is maar een ideetje
Niet te lezen dit. Hebben jullie ook allemaal van die "Viva forum" tekens door de teksten staan? En dan zo'n rondje met iets erin, het lijkt nergens naar.
Moet je ff ctrl f5en

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven