nieuw forum

20-04-2013 20:44 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
leuk hoor,als ik de viva open zie ik heel veel rode ballen,open ik een topic dan zie ik papieren vliegtuigjes,wat the f is er aan de hand?

ik heb echt geen rare dingen geslikt of gesnoven,haha
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Dat zijn bruine ballen... bitterballen
Oh wat gek, ik heb nergens last van
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Cache legen en ctrl + f5, zou het op moeten lossen en anders even in het topic Viva.nl vernieuwd kijken

met vriendelijke groet,

Junior
Dat is de straf voor mensen die hier te weinig komen
quote:Vinyl schreef op 20 april 2013 @ 20:47:

De zoekfunctie doet het bij mij niet meer sinds Viva is vernieuwd. En ik heb het gevoel dat het rustiger is sinds de nieuwe lay-out. Maar misschien valt dat wel mee.
haha ja dan kom ik hier te weinig.ik kan niet eens quoten!

ik ga ff zoeken.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
quote:Vinyl schreef op 20 april 2013 @ 20:47:

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:jamadi52 schreef op 20 april 2013 @ 21:49:

haha ja dan kom ik hier te weinig.ik kan niet eens quoten!

ik ga ff zoeken.Net als plaatjesplakken functie, moet je eerst 200 postings hebben geplaatst voor je kan kwooten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je bent niet de enige, bij werkt het ook nog steeds niet. Ondanks het proberen van vele tips. Hopelijk doet Viva er zelf nog eens iets aan.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 20 april 2013 @ 20:46:

Cache legen en ctrl + f5, zou het op moeten lossen en anders even in het topic Viva.nl vernieuwd kijken

met vriendelijke groet,

JuniorEindelijk dit kunnen lezen tussen die vliegtuigjes door en het werkt! Was al helemaal in paniek. Kan nu gelukkig weer op het forum.
Ik heb hetzelfde. Mijn IPad doet echter niet aan f5 en waar ik de cache moet vinden weet ik ook niet....
quote:kathykatinka schreef op 21 april 2013 @ 09:28:

Ik heb hetzelfde. Mijn IPad doet echter niet aan f5 en waar ik de cache moet vinden weet ik ook niet....

Als je bij Overig kijkt bij de OP van het topic Viva.nl vernieuwd! , daar zie je een link om je cache te legen.

Tevens staan daar in het topic nog meer tips van andere forummers.

mvg,

Junior.
quote:melissa-x schreef op 20 april 2013 @ 21:43:

De zoekfunctie doet het bij mij niet meer sinds Viva is vernieuwd.
quote:melissa-x schreef op 20 april 2013 @ 21:43:

De zoekfunctie doet het bij mij niet meer sinds Viva is vernieuwd. En ik heb het gevoel dat het rustiger is sinds de nieuwe lay-out. Maar misschien valt dat wel mee.

Alle updates staan in de OP van het topic Viva.nl vernieuwd!.

Daar zie je dat er nog gewerkt wordt aan de zoekfunctie.

mvg,

Junior.
We kunnen niet elk topic in de gaten houden welke vragen er nog zijn.

Voor vragen en updates checken zou ik dus het topic Viva.nl vernieuwd! gebruiken.

mvg,

Junior.
Ik had het ook en mijn man heeft het gelukkig opgelost.

Ga naar je internetopties en verwijder daar de cookies en ook de preserve favourate website data en toen deed ie het bij mij.

Succes!!
Ik word krankjorum van het forum! Ik zie de buttons dwars door mijn tekst heen. Volgens mij moet ik iets aan mijn instellingen doen toch?
Misschien kunnen de technici een pop-up bedenken voor iedereen die een nieuw topic wil openen. In die pop-up wordt dan standaard aangegeven hoe je die rondjes en vliegtuigjes op kunt ruimen. Keuzemenu: is uw probleem hiermee opgelost? Klik kruisje rechtsboven om topic plaatsen te annuleren. Is uw probleem hier niet mee opgelost? Please carry on....
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
quote:evelynsalt schreef op 21 april 2013 @ 09:38:

Ik word krankjorum van het forum! Ik zie de buttons dwars door mijn tekst heen. Volgens mij moet ik iets aan mijn instellingen doen toch?

Zie OP van het topic Viva.nl Vernieuwd! bij Overig.

mvg,

Junior.
quote:pinkie80 schreef op 21 april 2013 @ 09:41:

Misschien kunnen de technici een pop-up bedenken voor iedereen die een nieuw topic wil openen. In die pop-up wordt dan standaard aangegeven hoe je die rondjes en vliegtuigjes op kunt ruimen. Keuzemenu: is uw probleem hiermee opgelost? Klik kruisje rechtsboven om topic plaatsen te annuleren. Is uw probleem hier niet mee opgelost? Please carry on....
quote:JuniorModeratorViva schreef op 21 april 2013 @ 09:45:

[...]

Zie OP van het topic Viva.nl Vernieuwd! bij Overig.

mvg,

Junior.Door al die buttons kan je dit bericht bijna echt niet lezen...Te erg voor woorden!! Je kan er wel naar verwijzen, maar om er te komen/te lezen is drama!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven