nieuw forum
zaterdag 20 april 2013 om 20:44
zaterdag 20 april 2013 om 21:56
quote:jamadi52 schreef op 20 april 2013 @ 21:49:
haha ja dan kom ik hier te weinig.ik kan niet eens quoten!
ik ga ff zoeken.Net als plaatjesplakken functie, moet je eerst 200 postings hebben geplaatst voor je kan kwooten
haha ja dan kom ik hier te weinig.ik kan niet eens quoten!
ik ga ff zoeken.Net als plaatjesplakken functie, moet je eerst 200 postings hebben geplaatst voor je kan kwooten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 20 april 2013 om 22:11
quote:JuniorModeratorViva schreef op 20 april 2013 @ 20:46:
Cache legen en ctrl + f5, zou het op moeten lossen en anders even in het topic Viva.nl vernieuwd kijken
met vriendelijke groet,
JuniorEindelijk dit kunnen lezen tussen die vliegtuigjes door en het werkt! Was al helemaal in paniek. Kan nu gelukkig weer op het forum.
Cache legen en ctrl + f5, zou het op moeten lossen en anders even in het topic Viva.nl vernieuwd kijken
met vriendelijke groet,
JuniorEindelijk dit kunnen lezen tussen die vliegtuigjes door en het werkt! Was al helemaal in paniek. Kan nu gelukkig weer op het forum.
zondag 21 april 2013 om 09:30
quote:kathykatinka schreef op 21 april 2013 @ 09:28:
Ik heb hetzelfde. Mijn IPad doet echter niet aan f5 en waar ik de cache moet vinden weet ik ook niet....
Als je bij Overig kijkt bij de OP van het topic Viva.nl vernieuwd! , daar zie je een link om je cache te legen.
Tevens staan daar in het topic nog meer tips van andere forummers.
mvg,
Junior.
Ik heb hetzelfde. Mijn IPad doet echter niet aan f5 en waar ik de cache moet vinden weet ik ook niet....
Als je bij Overig kijkt bij de OP van het topic Viva.nl vernieuwd! , daar zie je een link om je cache te legen.
Tevens staan daar in het topic nog meer tips van andere forummers.
mvg,
Junior.
zondag 21 april 2013 om 09:32
quote:melissa-x schreef op 20 april 2013 @ 21:43:
De zoekfunctie doet het bij mij niet meer sinds Viva is vernieuwd. En ik heb het gevoel dat het rustiger is sinds de nieuwe lay-out. Maar misschien valt dat wel mee.
Alle updates staan in de OP van het topic Viva.nl vernieuwd!.
Daar zie je dat er nog gewerkt wordt aan de zoekfunctie.
mvg,
Junior.
De zoekfunctie doet het bij mij niet meer sinds Viva is vernieuwd. En ik heb het gevoel dat het rustiger is sinds de nieuwe lay-out. Maar misschien valt dat wel mee.
Alle updates staan in de OP van het topic Viva.nl vernieuwd!.
Daar zie je dat er nog gewerkt wordt aan de zoekfunctie.
mvg,
Junior.
zondag 21 april 2013 om 09:41
Misschien kunnen de technici een pop-up bedenken voor iedereen die een nieuw topic wil openen. In die pop-up wordt dan standaard aangegeven hoe je die rondjes en vliegtuigjes op kunt ruimen. Keuzemenu: is uw probleem hiermee opgelost? Klik kruisje rechtsboven om topic plaatsen te annuleren. Is uw probleem hier niet mee opgelost? Please carry on....
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
zondag 21 april 2013 om 09:45
zondag 21 april 2013 om 09:45
quote:pinkie80 schreef op 21 april 2013 @ 09:41:
Misschien kunnen de technici een pop-up bedenken voor iedereen die een nieuw topic wil openen. In die pop-up wordt dan standaard aangegeven hoe je die rondjes en vliegtuigjes op kunt ruimen. Keuzemenu: is uw probleem hiermee opgelost? Klik kruisje rechtsboven om topic plaatsen te annuleren. Is uw probleem hier niet mee opgelost? Please carry on....
zondag 21 april 2013 om 10:34