Flatteuze en Onflatteuze Foto's van de Vips nummertje ?

woensdag 28 mei 2008 om 20:17
quote:2Italy2 schreef op 28 mei 2008 @ 19:29:
Met kort haar en ietwat dunner hoofd
[afbeelding]
Met lang haar en ietwat dikker hoofd
[afbeelding]
Of zou het 1 en ander met elkaar te maken hebben????Mijn god, ik weet niet wat het met Jensen is, maar ik heb zo'n gloeiende hekel aan die vent. Ik kan hem echt niet uitstaan!
Met kort haar en ietwat dunner hoofd
[afbeelding]
Met lang haar en ietwat dikker hoofd
[afbeelding]
Of zou het 1 en ander met elkaar te maken hebben????Mijn god, ik weet niet wat het met Jensen is, maar ik heb zo'n gloeiende hekel aan die vent. Ik kan hem echt niet uitstaan!
donderdag 29 mei 2008 om 06:19
Haha, die van George Cloony wilde ik net plaatsen!
Dan maar deze! (sorry als ze er al op staan)
SJP
Amy en vriendje dat op d'r moest letten, maar zelf ook 'n beetje aan de drugs is..
Posh aan het shoppen
Amy ziet 't nut er niet meer van in?
Eva Longoria werkt bij fastfoodketen Wendy's (alsof ze er ooit zelf eet..)
Het schijnt een jongen te zijn..! (en ik vind haar man erg homo
over komen..)
Bette Midler en dochter: wat lijkt ze op d'r moeder!
(dit was trouwens bij de SATC premiere, dan mag je toch wel wat feestelijkers aantrekken??)
Jessica kruipt..
Jewel (voor nieuw album)
Patrick Swayze (heeft kanker..)
Dan maar deze! (sorry als ze er al op staan)
SJP
Amy en vriendje dat op d'r moest letten, maar zelf ook 'n beetje aan de drugs is..
Posh aan het shoppen
Amy ziet 't nut er niet meer van in?
Eva Longoria werkt bij fastfoodketen Wendy's (alsof ze er ooit zelf eet..)
Het schijnt een jongen te zijn..! (en ik vind haar man erg homo
over komen..)
Bette Midler en dochter: wat lijkt ze op d'r moeder!
(dit was trouwens bij de SATC premiere, dan mag je toch wel wat feestelijkers aantrekken??)
Jessica kruipt..
Jewel (voor nieuw album)
Patrick Swayze (heeft kanker..)

donderdag 29 mei 2008 om 07:03
Het lijkt er op dat Amy's gezondheid verslechtert door haar drugsgebruik. Niet echt nieuws, maar de zangeres zou nu zelfs incontinentie problemen hebben. Amy Winehouse zou daarom nu luiers dragen. Volgens de Duitse krant Bild laat Amy alle plas en poep gewoon lopen, net als een baby...
Maandag (26 mei) bezocht Amy haar man Blake in de gevangenis. Onder haar bloemetjesjurk was iets wits zichtbaar dat op een luier leek. Volgens bewakers in de gevangenis was het 100% zeker een luier. Amy zelf wilde geen commentaar geven op haar nieuwe 'mode item'.
Er gaan overigens geruchten dat Amy het nummer 'Quantum of Solace' geheel zelfstandig heeft opgenomen, zonder de hulp van producer Mark Ronson met wie ze ruzie heeft. Amy hoopt dat dit nummer de titelsong voor de nieuwe James Bond-film wordt.
Maandag (26 mei) bezocht Amy haar man Blake in de gevangenis. Onder haar bloemetjesjurk was iets wits zichtbaar dat op een luier leek. Volgens bewakers in de gevangenis was het 100% zeker een luier. Amy zelf wilde geen commentaar geven op haar nieuwe 'mode item'.
Er gaan overigens geruchten dat Amy het nummer 'Quantum of Solace' geheel zelfstandig heeft opgenomen, zonder de hulp van producer Mark Ronson met wie ze ruzie heeft. Amy hoopt dat dit nummer de titelsong voor de nieuwe James Bond-film wordt.