Serieuze vraag???Ja! Manlief moet gewoon werken dus het is niet dat we om 16 uur al kunnen beginnen. En meestal beginnen we om een uur of 17 en dat kan nu dus ook niet. Heb geen idee of het snel afkoelt.
Anoniem_145104
vrijdag 7 juni 2013 om 12:52
En al koelt het snel af, wat dan nog? Ik neem aan dat je wel een trui hebt toch? Maar dat zal niet nodig zijn, gisteren tot tien uur in zomerkleding buiten gezeten.
Als het vanavond al niet kan zou ik de bbq maar gewoon op mp zetten... en missy_acy weg van het forum jij Ik kan de badkamer niet uit, want iemand heeft gedweild terwijl ik hier zit. Sjonge.
Zou het niet doen. Ik zou een grote pan boerenkool maken, paar worsten erbij, en voor de zekerheid even kijken of de verwarming het goed doet.Vergeet niet de warme chocomelk met het toefje slagroom
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ja, vanmiddag. Heb hier een stressende gast. Hij is een beeeeeetje nerveus. Schiet er bijna zelf in de stres van. Relax. Gefeliciteerd en geniet van deze mooie dag. Het weer heb je iig mee. Zeker een BBQ waard.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Anoniem_128048
vrijdag 7 juni 2013 om 14:00
missy_acy:
Wat leuk dat je gaat trouwen! Een hele fijne dag en veel geluk gewenst!
Anoniem_148677
vrijdag 7 juni 2013 om 14:10
Het hele jaar door is het bbq-weer. Daar kun je je gewoon op kleden, dus niet zo moeilijk doen, natuurlijk is het bbq-weer!