Lekkere hapjes
vrijdag 7 juni 2013 om 12:02
vrijdag 7 juni 2013 om 12:20
Dadels met spek erom heen, gewoon in de oven of koekenpan ermee, super lekker.
Lekker stokbrood met tapanade en aioli.
Gebakken chorizoworstjes
Gefrituurde aubergine ( eerst reepjes in water weken voor min 30min, daarna ze even door de bloem halen en dan in het vet, sausje: gewone stroop en dikke balsamicostroop mengen).
Gewoon stokbroodje pesto, tomaat, mozarella uit de oven.
Bladerdeeg hapjes
Lekker stokbrood met tapanade en aioli.
Gebakken chorizoworstjes
Gefrituurde aubergine ( eerst reepjes in water weken voor min 30min, daarna ze even door de bloem halen en dan in het vet, sausje: gewone stroop en dikke balsamicostroop mengen).
Gewoon stokbroodje pesto, tomaat, mozarella uit de oven.
Bladerdeeg hapjes
vrijdag 7 juni 2013 om 12:22
Hamrolletje met kruidenkaas, ei met goede rookvlees rolletje, courgette geitenkaas pesto rolletje, gevuld eitje, kippepootjes, balltetjes gehakt, stokbrood baba ganoush, gewoon blokjes kaas salami leverworst osseworst gekookte worst, krabsalade, zalmsalade, tonijnsalade, eisalade, gerookte zalm, paling, mozarella tomaat basilicum spiesjes, saté, camembert uit de oven, gevulde mini paprikaatjes, gevulde tomaat, geitenkaas met spek, angels on horseback, witlof schuitjes met garnalen, rauwkost met dip.
vrijdag 7 juni 2013 om 12:27
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 07 juni 2013 @ 12:06:
Boerentapas. quote:GiuliettaCapuletti schreef op 07 juni 2013 @ 12:06:
Boerentapas.
Die was ik al bijna weer vergeten.
Hapjes zoals tapas of voor bij de tv te eten?
Als het in de tuin kan dan zou ik kiezen voor een bbq.
Boerentapas. quote:GiuliettaCapuletti schreef op 07 juni 2013 @ 12:06:
Boerentapas.
Die was ik al bijna weer vergeten.
Hapjes zoals tapas of voor bij de tv te eten?
Als het in de tuin kan dan zou ik kiezen voor een bbq.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 7 juni 2013 om 12:42
vrijdag 7 juni 2013 om 14:04
ben het met dolfje eens: een schaal nachos met een gesneden pepertje er door, kaas er over en heel even onder de grill. en dan serveren met creme fraiche hmmm heerlijk!
of met dit weer: blokjes meloen evt met wat ham er bij. Koude aardbeien gedipt in chocolade.
of met dit weer: blokjes meloen evt met wat ham er bij. Koude aardbeien gedipt in chocolade.
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
vrijdag 7 juni 2013 om 17:00