volger?

08-06-2013 08:41 17 berichten
Ik heb een vraag over volgers van fb. Ik kwam erachter dat ik een volger heb, leuk dacht ik, maar het is een of ander figuur uit het oostblok die ik van me leven nooit ontmoet heb.

Hoe kan ik deze persoon verwijderen of dat hij me niet volgt. En hoe. Schakel ik de functie uit dat iemand mij kan volgen. Ik wil helemaal niet gevolgd worden namelijk.

Hopelijk weten jullie hoe ik dit kan instellen.
Alle reacties Link kopieren
In je facebook settingspagina kun je dat veranderen (dat tandwiel icoontje)

Het menu links heeft een tab volgers.
Volgers op Facebook? Dat is voor mij ook weer nieuw... hoe merk/zie je dat je een volger hebt? Ik ben me alleen bewust van mn Facebook vrienden namelijk.

Lijkt me best een rotidee TO als een wildvreemde je zo volgt...
Volgen kan helemaal niet, tenzij je profiel openbaar is. Dan is alles te zien, maar kan je nog steeds niet zien wie er op je pagina ziet. Ik heb privacy op vrienden staan en weigeren uitnodigingen van mensen die ik niet ken.
Een oostblokker? Joh, je hebt de complete Amerikaanse regering als volger
quote:rozenstruikje schreef op 08 juni 2013 @ 09:29:

Een oostblokker? Joh, je hebt de complete Amerikaanse regering als volger O oh. Nu mag ik zeker nooit de USA meer binnen.
Ik heb niks ingeschakeld dat iedereen me zomaar mag volgen. Heb al lopen zoeken maar kan niet vinden om dit uitteschakelen.

Iemand een idee hoe ik het via de iPhone kan blokkeren? Ik zie nergens een tandwieltje. Trouwens deze persoon staat ook niet in mijn vrienden lijst. Ik begrijp niet hoe zomaar iemand me kan volgen, heb er nooit toestemming voor gegeven :$
Op de facebookpagina, helemaal rechtsbovenin, naast je naam en een heel klein profielfotooje,twee icoontjes naast elkaar en dan het meest rechtse.

Dan klapt er een menuutje uit met o.a.privacyinstellingen. Daar staat het bij.

Niet via de app he, gewoon via facebook.com er in gaan.
Volgers op Facebook..... Misschien moet ie je eens inlezen hoe facebook werkt, hoe je je instellingen kan veranderen en hoe je je profiel dichtzet. Waarom maak je gebruik van een site waar je totaal geen idee van hebt....
Hoe volgt deze persoon je dan?

Waar zie je dat aan?

Ik snap niet wat je precies bedoelt dus kan daarom ook niet vertellen wat je er aan kan doen.

Sowieso je profiel op "alleen vrienden": zetten en niet automatisch vriendenverzoeken accepteren.

Dat is al een goed begin.

Ben wel heel benieuwd naar wat een volger op FB is...
Dat staat onder dat tandwielicoontje BAM.
quote:Eleonora schreef op 08 juni 2013 @ 14:21:

Dat staat onder dat tandwielicoontje BAM.

Ik zie het nu net ja.

Nog nooit van gehoord, is dat nieuw?
Nou ik heb alles alleen op vrienden staan, dus vandaar mijn vraag. Hoe het kan dat zomaar een random figuur me kan volgen.

Trouwens waarom ze dat doen begrijp ik al helemaal niet, zoveel interessants maak ik niet mee.

Mijn dochter denkt dat het door instagram komt, haha er staan foto's op van mijn erg mooie dochter en waarschijnlijk denken ze dat ik dat ben. De genen die me volgen zijn hooguit 18..

Ik heb mijn geb datum voor niemand zichtbaar haha.

Zal als ik tijd heb via desktop versie alles veranderen.
En hoe volgen ze je dan?
quote:sjetterboks schreef op zaterdag 08 juni 2013 18:59 En hoe volgen ze je dan?Geen idee, er staan voor mij onbekende personen, uit Caïro en Hongarije in het vakje volgers. Ik ken ze niet, staan niet toegevoegd als vriend en heb nooit toestemming gegeven.
Waar zie jij dat vakje volgers?
Op mijn profiel, naast de gene die ik volg en de vind ik leuks...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven