wat eet jij op brood?
dinsdag 11 juni 2013 om 23:07
Ik heb 's ochtends een tijd een "tosti periode" gehad. Die nam ik elke ochtend. Dat is nu over.
Nu neem ik elke ochtend 2 sneeën geroosterd brood met tonijn uit blik.
Verder neem ik eigenlijk niet vaak brood. 's Middags 2 beschuitjes met kaas of zo. Ik ben niet zo van de boterhammen.
Verder hou ik van jonge kaas (nu graskaas!), nutella, muisjes, van alles eigenlijk.
Nu neem ik elke ochtend 2 sneeën geroosterd brood met tonijn uit blik.
Verder neem ik eigenlijk niet vaak brood. 's Middags 2 beschuitjes met kaas of zo. Ik ben niet zo van de boterhammen.
Verder hou ik van jonge kaas (nu graskaas!), nutella, muisjes, van alles eigenlijk.
dinsdag 11 juni 2013 om 23:21
Vaak kaas (indien aanwezig met komkommer) jam en hagelslag en kipfilet.
Af en toe: pindakaas, chocopasta, ander soort vleesbeleg
2 of 3 sneetjes brood per dag vind ik weinig.
Ik ontbijt al met 2-3 sneetjes. Yoghurt krijg ik 's morgens echt niet weg ('s avonds ook liever niet) bij de lunch vaak nog 2 sneetjes en soms tussendoor nog.
Ik hoor/lees wel eens dat mensen geen brood eten. Ik zou dat echt niet kunnen, vind brood heerlijk.
Af en toe: pindakaas, chocopasta, ander soort vleesbeleg
2 of 3 sneetjes brood per dag vind ik weinig.
Ik ontbijt al met 2-3 sneetjes. Yoghurt krijg ik 's morgens echt niet weg ('s avonds ook liever niet) bij de lunch vaak nog 2 sneetjes en soms tussendoor nog.
Ik hoor/lees wel eens dat mensen geen brood eten. Ik zou dat echt niet kunnen, vind brood heerlijk.
dinsdag 11 juni 2013 om 23:25
quote:ranjaa schreef op 11 juni 2013 @ 23:08:
Elke dag hetzelfde: Hero jam Delight - frambozen.
Erg he. Heb altijd van die jarenlange fases waarin maar 1 ding heet. Gelukkig ben ik pindakaas-af.hahaha, dat heb ik ook. Ik heb ook die jam tijden gegeten, tot het me tegen ging staan. Zit nu in de chocopasta-fase
Elke dag hetzelfde: Hero jam Delight - frambozen.
Erg he. Heb altijd van die jarenlange fases waarin maar 1 ding heet. Gelukkig ben ik pindakaas-af.hahaha, dat heb ik ook. Ik heb ook die jam tijden gegeten, tot het me tegen ging staan. Zit nu in de chocopasta-fase
dinsdag 11 juni 2013 om 23:35
Appelstroop
Pindakaas (soms met hagelslag of vlokken)
Filet american
Kalkoenfilet (met sla en tomaat)
Zeeuws spek (soms)
Aardbeienjam
Gebakken appel
Eiersalade (met sla en tomaat)
Roompaté
Hardgekookt ei
Gebraden gehakt
Kipkerriesalade
Gebakken roerei met peper en zout (soms met spek)
Als ik ontbijt met brood (twee sneden) eet ik overdag in totaal zes sneden ('s middags vier). Als ik ontbijt met fruit (wat ook nog wel eens voorkomt) eet ik af en toe 's avonds een boterham als ik trek heb. Ik eet altijd donker brood.
Pindakaas (soms met hagelslag of vlokken)
Filet american
Kalkoenfilet (met sla en tomaat)
Zeeuws spek (soms)
Aardbeienjam
Gebakken appel
Eiersalade (met sla en tomaat)
Roompaté
Hardgekookt ei
Gebraden gehakt
Kipkerriesalade
Gebakken roerei met peper en zout (soms met spek)
Als ik ontbijt met brood (twee sneden) eet ik overdag in totaal zes sneden ('s middags vier). Als ik ontbijt met fruit (wat ook nog wel eens voorkomt) eet ik af en toe 's avonds een boterham als ik trek heb. Ik eet altijd donker brood.
dinsdag 11 juni 2013 om 23:37
Maar net waar ik zin in heb. Ik heb van die vlagen dat ik zoet wil, en dan weer een tijd smeerkaas en dan juist weer gewone kaas met komkommer en dan weer zoet. Ik kan ook echt voor mijn kast staan twijfelen wat ik zou nemen.
Toen ik nog werkte en brood meenam, nam ik alleen maar vleeswaren of kaas mee, zoet meenemen vind ik niets.
Toen ik nog werkte en brood meenam, nam ik alleen maar vleeswaren of kaas mee, zoet meenemen vind ik niets.
dinsdag 11 juni 2013 om 23:44
Ontbijt altijd hagelslag. Puur, van hetzelfde merk. Ik at altijd 2 maar nu 1 want ben op dieet (no way dat ik iets gezonders erop doe). Smaakt zo lekker bij de koffie. Op vakantie is het ook altijd een probleem: wat eet ik als ontbijt?
Lunch wet ik altijd wat anders, zoals kaas, ham, filet americain (alleen in het weekend, vers van de slager, is in no-time op, met wat peper en zout, mmm). Of: brood besmeren met curry-saus, kaas erop, 2 minuten onder de gril. Lekker als ik thuis werk!
Lunch wet ik altijd wat anders, zoals kaas, ham, filet americain (alleen in het weekend, vers van de slager, is in no-time op, met wat peper en zout, mmm). Of: brood besmeren met curry-saus, kaas erop, 2 minuten onder de gril. Lekker als ik thuis werk!
dinsdag 11 juni 2013 om 23:51
Oh heerlijk brood, vers van de bakker dan blijf ik er van eten.
Zoet heb ik nooit op m'n brood, alleen hartig.
-ham en kaas
-kaas, tomaat en komkommer
-mozzarella, tomaat en basilicum
-spek en avocado
-grilworst
-gehaktbal van de dag ervoor
-salami
-rauwe ham met kruidenkaas
Nou lekker hoor, krijg alweer trek.
Zoet heb ik nooit op m'n brood, alleen hartig.
-ham en kaas
-kaas, tomaat en komkommer
-mozzarella, tomaat en basilicum
-spek en avocado
-grilworst
-gehaktbal van de dag ervoor
-salami
-rauwe ham met kruidenkaas
Nou lekker hoor, krijg alweer trek.
dinsdag 11 juni 2013 om 23:54