Dipje
vrijdag 14 juni 2013 om 15:27
quote:marvdw schreef op 14 juni 2013 @ 14:50:
Ik ga vanavond lekker sporten.
Hoop dat ik me snel beter ga voelen.
Heb de afgelopen tijd best veel meegemaakt en heb veel stress gehad. Waarschijnlijk speelt dat ook mee. Bedankt voor je tips!
Iemand anders misschien nog tips?
Een avondje afspreken met je vriendin? Lekker overdag al hapjes maken en savonds gezellig met een wijntje bijkletsen. Of als geld minder een probleem is, lekker naar een terrasje samen gaan.
(beetje vitamine D zal je ook goed doen?)
Is er een leuke film die je graag wilt zien? Ga dan lekker een keer op een middag.
Zou er iets zijn wat je graag zou willen leren of doen? Cursus, knutselen, enz. Even kijken om zo goedkoop mogelijk dat te kunnen doen.
Hou je van lezen? Een boekenklubje starten. Hou je van koken? Een kookclub. Enz enz. Zet een leuke oproep hier op het prikbord.
Kijk op de site van je gemeente of er leuke dingen georganiseerd worden qua festivals, braderieen enz enz.
Ik ga vanavond lekker sporten.
Hoop dat ik me snel beter ga voelen.
Heb de afgelopen tijd best veel meegemaakt en heb veel stress gehad. Waarschijnlijk speelt dat ook mee. Bedankt voor je tips!
Iemand anders misschien nog tips?
Een avondje afspreken met je vriendin? Lekker overdag al hapjes maken en savonds gezellig met een wijntje bijkletsen. Of als geld minder een probleem is, lekker naar een terrasje samen gaan.
(beetje vitamine D zal je ook goed doen?)
Is er een leuke film die je graag wilt zien? Ga dan lekker een keer op een middag.
Zou er iets zijn wat je graag zou willen leren of doen? Cursus, knutselen, enz. Even kijken om zo goedkoop mogelijk dat te kunnen doen.
Hou je van lezen? Een boekenklubje starten. Hou je van koken? Een kookclub. Enz enz. Zet een leuke oproep hier op het prikbord.
Kijk op de site van je gemeente of er leuke dingen georganiseerd worden qua festivals, braderieen enz enz.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 14 juni 2013 om 15:43
quote:marvdw schreef op 14 juni 2013 @ 15:04:Ik heb mijn ontslag gekregen 2,5 maanden geleden. Zit al bijna 3 maanden thuis nu. :(Kom uit je comfortzone en ga solliciteren op vacatures die buiten je ervaringsgebied vallen, maar wel passie voor voelt. Of ga naar het Werkplein en ga kijken of je een cursus kan gaan doen; Chinees of kantklassen of iets dergelijks. Doe iets wat je nieuwsgierigheid (weer) opwekt.