naald en draad

15-06-2013 17:49 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin kwam er gister opeens mee. Dat je via naald en draad het geslacht van je kind kan bepalen, en ook als hij niks meer doet het dan stopt met de kinderen. Ik geloof eigenlijk nooit in dat soort dingen maar hij gaf aan dat ik 4 meiden kreeg, en bij de 5e keer stopte het steeds. Dit heb ik op de avond een paar keer gedaan en het was steeds precies het zelfde, zo eng!! Ook mijn vriendinnen hadden steeds de zelfde uitslag. ik geloof het niet zo met dat geslacht, maar wel heel eng dat het bij iedereen steeds het zelfde was en dat hij op de zelfde momenten stopte. kennen jullie dit? En hoe kan het?
Onzin!

Dan wordt ons ventje vast transgender!
Yarn is cheaper than therapy...
quote:haaknaald85 schreef op 15 juni 2013 @ 17:53:

Onzin!

Dan wordt ons ventje vast transgender!

maar nee, ik geloof er ook niet in
Wees jezelf....
Dat beïnvloed je onderbewust zelf.

Dus nee dat gaat niet.
Vertel eens wat je dan.met die naald en draad moet doen. Dan kunnen we allemaal voor onszelf bewijzen dat het niet klopt.
Tuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Starshine schreef op 15 juni 2013 @ 18:40:

Vertel eens wat je dan.met die naald en draad moet doen. Dan kunnen we allemaal voor onszelf bewijzen dat het niet klopt.

Je moet de draad door de naald doen en dan boven je hand hangen, als het draait wordt het een jongetje en als het slingert een meisje, of andersom

Broodje aap.
Aha. Ik zal eens kijken.
Mijn eerste zou een meisje worden op die manier. Nou mooi niet Ik ben de enige vrouw hier in huis!
Mijn naald doet niks!!! Waar komen die twee kinderen hier dan vandaan?
Schijnt alleen in de toekomst te werken, niet naar het verleden
Oh gelukkig!
Ja hoor bij mij klopt het! Die naald doet helemaal niets en ik weet dat ik geen kinderen ga krijgen.

Maar ff serieus wat een onzin
.
Het gewone pendelen dus
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hahaha, dat deden we toen we 14 waren.
quote:ModuleX schreef op 15 juni 2013 @ 19:12:

Schijnt alleen in de toekomst te werken, niet naar het verleden Lekker makkelijk, dan kan die pendel dus lullen wat-ie wil.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Een pendel is echt onzin, als je het zeker wil weten moet je het aan de geesten vragen, via een ouija-bord.
quote:ClaudeFiolle schreef op 16 juni 2013 @ 10:46:

Een pendel is echt onzin, als je het zeker wil weten moet je het aan de geesten vragen, via een ouija-bord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven