cup a soup

16-06-2013 15:48 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke smaak vind jij het lekkerst? Welke moeten we echt eens proberen?

Ik hou het altijd bij gewone tomaat en kip, maar wil wel eens iets anders proberen.
Chinese tomaat
Geen, veel te zout. Ik maak zelf een lekkere pan soep.
kerrie of asperge

heb ook eens paprika soep en/of pompoensoep gehad vond ik ook wel lekker
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Chinese tomaat.
Als het moet kerrie of chinese tomaat.

Ik koop het zelf nooit, maar op het werk hadden we cup-a-soup en dat was best lekker om 4 uur.
Koop het nooit, maar neem het wel eens op het werk

Asperge, koninginne, champignon, chinese tomaat of groentesoep
Ze hebben nu ook een paar specials van Cup a Soup ik vind de variant met tagliatelle, mozarella, tomaat en basilicum erg lekker. De Cup a Soup Quatro Stagioni en de Red Curry Coconut zijn niet geweldig.
Ik ben verslaafd aan de champignon crème.

Als ik het niet in huis heb, raak ik van slag
Chinese tomaat, en als ik me een beetje slap voel of inkak dan neem ik de rundvlees, die is zo kneiterzout dat je cholesterol omhoog schiet, en je lepel blijft drijven.
Ja en?
Ik vond ze ooit lekker, nu niet meer, geen idee waarom. Te 'melig' denk ik. Te chemisch misschien.

Het is denk ik een jaar of vijf geleden dat ik er voor het laatst een gehad heb.
quote:Louba schreef op 16 juni 2013 @ 16:01:

Geen, veel te zout. Ik maak zelf een lekkere pan soep.

Hier ook.

Vroeger nam ik ze wel. Favoriet waren Chinese tomaat en kip.
Dat is toch die "soep" gemaakt van zout en poeder waar ze heet water over heen gieten? Goorrrrrrrr
Ik vond ze vroeger altijd lekker. Maar nu...nee.
Vroeger was ik een soort van verslaafd aan de mosterd variant van AH, tegenwoordig eet ik het ook nooit meer.
quote:Maryssa schreef op 16 juni 2013 @ 16:20:

Ze hebben nu ook een paar specials van Cup a Soup ik vind de variant met tagliatelle, mozarella, tomaat en basilicum erg lekker. De Cup a Soup Quatro Stagioni en de Red Curry Coconut zijn niet geweldig.Oh die met mozarella ga ik eens proberen!
vroeger de uiensoep, met een schep sambal erin.. tot dat ik kok werd.. nu moet ik er niet meer aan denken... bah..
Vroeger vond ik ze lekker, nu veel te zout. Heb een keer verse tomatensoep gemaakt en sindsdien ben ik om, mijn soep komt niet meer uit een zak(je)/blik(je)
Ik neem ze bijna nooit, vroeger bij een kantoorbaan wel elke dag. Vooral als je eigenlijk moet eten en je brood is op en het duurt nog even voor je wat kan eten. Je knapt wel op van een hap zout .

Chinese tomaat en pikante tomaat was mijn favoriet.

De gewone tomatensmaak gebruik ik wel eens als ik zelf brood maak (dus alleen het poeder, niet aangelengd met water). Dus om het brood een tomatensmaak te geven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Merelin schreef op 16 juni 2013 @ 15:48:

Welke smaak vind jij het lekkerst? Welke moeten we echt eens proberen?

Ik hou het altijd bij gewone tomaat en kip, maar wil wel eens iets anders proberen.Als jullie zo gek zijn van cup a soup moeten jullie morgen maar gauw naar c1000 gaan. Daar krijg je tot en met dinsdag bij elk pakje een tweede gratis.
Deze is lekker.

Ik neem meestal de kerrie smaak.

Ik vind het lekker als tussendoortje.

http://www.cupasoup.nl/ni ... IG51cSK6bcCFdIPtAodcGAAmQ
Ik dronk het ook altijd totdat bij een controle voor het doneren van bloed bleek dat mijn bloeddruk Sade hoge kant was. Direct met cup à soup gestopt en nu is het weer prima. Voor mij dus te zout.
Vroeger dronk ik het ook, vond de Chinese tomaat, kip en uiensoep lekker. Maar drink het nu al jaren niet meer. Ti's namelijk geen soep ti's gewoon zoutwater met smaakversterkers.

Geef mij maar een lekker vers soepje, want ik ben wel een soepmens
I zout water met smaakversterkers
Kerrie vind ik erg lekker en tomatencreme. Maar ik moet nu glutenvrij eten, dus geen kerriesoep of tomatencremesoep meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven