cup a soup

16-06-2013 15:48 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke smaak vind jij het lekkerst? Welke moeten we echt eens proberen?

Ik hou het altijd bij gewone tomaat en kip, maar wil wel eens iets anders proberen.
quote:Lotte35 schreef op 16 juni 2013 @ 21:57:

I zout water met smaakversterkers

Haha! Hier ook (helaas) . Ik probeer er al jaren vanaf te komen, maar het wil niet zo lukken.

Mijn favoriet is groente trouwens.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Meestal prei. En anders kerrie of asperge.
quote:Louba schreef op 16 juni 2013 @ 16:01:

Geen, veel te zout. Ik maak zelf een lekkere pan soep.

en dat hebben ze nou net niet op mijn werk.

Maar Kerrie is best een goede zoute hap.
En het is extra lekker met van die knapperige bolletjes erin. Snel opeten anders worden het zompige sponsjes
Ja en?
In de champignon crème zitten ook croutons.

Pas wilde ik net aan m'n soepie gaan beginnen, toen de telefoon ging. Na het gesprek was de soep koud, en warmde ik 'm op in de magnetron.

Géén goed idee!

Croutons waren echt niet meer te nassen.
Die Quattro stagioni is echt niet te drinken. Ik heb m vorige week gekocht en geproefd, maar brrrr.

Mijn favoriet is kerrie en kip.
Mijn favorieten zijn pompoen, champignon en kerrie.
Indiase kerrie! Heeeerlijk!
quote:Lotte35 schreef op 16 juni 2013 @ 21:57:

I zout water met smaakversterkers

Vandaar: rundvleessoep. Mèt 'croutons'.
Kerrie!
quote:sri schreef op 21 juni 2013 @ 20:12:

[...]

Vandaar: rundvleessoep. Mèt 'croutons'.Ik ook en de pikante tomaat, de hongaarse goulash doe ik een zakje bij hamlappen stoofvlees.
ik eet nu vaker de tomaat, mét een schep sambal erdoor. En de asperge, maar daar gooi ik nog maggi bij. Rundvlees is ook lekker. (met maggi)

en toch blijft mijn bloeddruk veel te laag.
quote:zomerfreak schreef op 21 juni 2013 @ 23:13:

ik eet nu vaker de tomaat, mét een schep sambal erdoor. En de asperge, maar daar gooi ik nog maggi bij. Rundvlees is ook lekker. (met maggi)

en toch blijft mijn bloeddruk veel te laag.Je kan ook beter naar de huisarts gaan dan aan de cup a soup te gaan .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 juni 2013 @ 23:15:

[...]

Je kan ook beter naar de huisarts gaan dan aan de cup a soup te gaan .Ach, toen ik na een week aan het infuus hangen wegens zout tekort en het was niet helemaal maar bijna op peil, naar huis mocht kreeg ik de mededeling: ach een beetje chips enzo eten en dan is het wel weer prima.
Heb je gelijk in hoor MV, mijn huisarts is op de hoogte. Maar hij zegt inderdaad dat ik wat zouter mag eten. Roken en alcohol doe ik niet meer dus daar kan ik het niet vandaan halen.

Vroeger vond ik cup a soup trouwens vreselijk vies! Maar nu lust ik het wel. Hoewel er niks boven zelfgemaakte soep gaat natuurlijk.
quote:zomerfreak schreef op 21 juni 2013 @ 23:13:

en toch blijft mijn bloeddruk veel te laag.

Zoute drop en salmiak is perfect voor een lage bloeddruk, niet alleen vanwege het zout maar er was ook nog iets anders (te lui om de details op te zoeken )

Die poedersoepjes vind ik niet zo trouwens, meestal zit er zo'n penetrante bouillonsmaak aan, de kerrie vond ik altijd wel lekker maar daar zit kippenvet in en dat eet ik liever niet meer.

Ik kocht vroeger nog wel eens van die noedelsoepjes bij de toko met pittig spul in een los zakje erbij, die vond ik altijd wel lekker.
quote:zomerfreak schreef op 22 juni 2013 @ 12:11:

Heb je gelijk in hoor MV, mijn huisarts is op de hoogte. Maar hij zegt inderdaad dat ik wat zouter mag eten. Roken en alcohol doe ik niet meer dus daar kan ik het niet vandaan halen.

Vroeger vond ik cup a soup trouwens vreselijk vies! Maar nu lust ik het wel. Hoewel er niks boven zelfgemaakte soep gaat natuurlijk.Maar met `toestemming` van een dokter giet je het toch lekkerder in je keel .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De special Tomaten Mascarpone
quote:-janie schreef op zondag 23 juni 2013 00:49 De special Tomaten Mascarpone

Hé wat gemeen, ik had een heel verhaal getypt en alleen dit is overgebleven!

Anyway, ik ben sowieso heel erg van de tomaat. Gewone Tomaat, Tomaten Crème, Chinese Tomaten, en dus Tomaten Mascarpone, mmmjum!

Maar welke smaken vonden jullie dus echt niet te eten? Ik vond die nieuwe, Quatro Stagioni, zó vies! Soep met chemische kaassmaak, brrr. De Thai Red Coconut vond ik juist erg lekker!
quote:-janie schreef op 23 juni 2013 @ 01:27:

Maar welke smaken vonden jullie dus echt niet te eten?

Ik vind deze niet lekker, terwijl ik er heel wat van verwacht had:

Gatverdamme.
Nou, zó erg vond ik het nou ook weer niet, maar lekker? Neuh.
Nee! Die nieuwe smaken hoef ik ook niet meer. Heb ze geprobeerd maar pizzasmaak? Gatsie :-S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven