Leuke meiden breda
zondag 16 juni 2013 om 18:11
Hoi meiden,
Ik woon sinds enkele maanden in breda (ben samen gaan wonen)
Nu ben ik op zoek naar wat gezellige meiden om mee te stappen, sporten, en voornamelijk om gewoon lekker mee te babbelen...
Wil graag mn eigen sociale kringetje opbouwen hier in brabant.
Oh ja, ben 31.
Groetjes, en ik hoop van jullie te horen.
Ik woon sinds enkele maanden in breda (ben samen gaan wonen)
Nu ben ik op zoek naar wat gezellige meiden om mee te stappen, sporten, en voornamelijk om gewoon lekker mee te babbelen...
Wil graag mn eigen sociale kringetje opbouwen hier in brabant.
Oh ja, ben 31.
Groetjes, en ik hoop van jullie te horen.
zondag 16 juni 2013 om 18:19
Hoi hoi! Ik ben bijna 3 jr geleden in breda komen wonen. Ik heb al een aantal vrienden gemaakt maar mis een vriendinnen groep om leuke dingen mee te doen. Ik ben ook niet het type om ieder weekend te stappen. Lekker hapje eten, filmpjes kijken of gezellig bij iemand op bezoek gaan is meer mijn ding. Ik ben 27jr en fulltime docent.
Groetjes!
Groetjes!
anoniem_181080 wijzigde dit bericht op 19-06-2013 19:36
Reden: Herkenning
Reden: Herkenning
% gewijzigd
maandag 17 juni 2013 om 22:06
Hey kipje,
Ik zag dat je op nog een bericht had gereageerd hier op dit forum. Nog wat leuke contacten opgedaan?
Ik moet zeggen ik vind het leuk om mensen te ontmoeten maar ben niet zo van berichtjes plaatsen, emailen enz..
Anyway, ik ben 31 en ben werkzaam in breda in de hulpverlening.
Woon samen partner en lieve katjes in breda noord.
Groetjes!
Ik zag dat je op nog een bericht had gereageerd hier op dit forum. Nog wat leuke contacten opgedaan?
Ik moet zeggen ik vind het leuk om mensen te ontmoeten maar ben niet zo van berichtjes plaatsen, emailen enz..
Anyway, ik ben 31 en ben werkzaam in breda in de hulpverlening.
Woon samen partner en lieve katjes in breda noord.
Groetjes!
zaterdag 13 juli 2013 om 10:51
zaterdag 13 juli 2013 om 13:40
Hai meiden,
Ik kwam toevallig dit topic tegen. Ik woon sinds 3 jaar in omgeving Breda en sluit me graag aan bij deze gezelligheid! Ben 33, getrouwd, dochter en beval binnenkort van 'nummer 2'. Lijkt me leuk om met andere meiden uit Breda iets op te bouwen. Is er al een date gepland in augustus? Ik sluit graag aan als het nog kan!
Ik kwam toevallig dit topic tegen. Ik woon sinds 3 jaar in omgeving Breda en sluit me graag aan bij deze gezelligheid! Ben 33, getrouwd, dochter en beval binnenkort van 'nummer 2'. Lijkt me leuk om met andere meiden uit Breda iets op te bouwen. Is er al een date gepland in augustus? Ik sluit graag aan als het nog kan!
zaterdag 13 juli 2013 om 16:04
Hoi, hoi,
Lijkt me leuk om ook bij jullie aan te sluiten voor een gezellige afspraak in augustus als jullie dat goed vinden.
Ik ben 34, maar voel me jonger Ik woon nu een jaar in Breda met mijn vriend en kat en ken nog haast niemand. Het lijkt me daarom leuk om gezellige vriendinnen op te doen in Breda.
Lijkt me leuk om ook bij jullie aan te sluiten voor een gezellige afspraak in augustus als jullie dat goed vinden.
Ik ben 34, maar voel me jonger Ik woon nu een jaar in Breda met mijn vriend en kat en ken nog haast niemand. Het lijkt me daarom leuk om gezellige vriendinnen op te doen in Breda.
donderdag 25 juli 2013 om 23:19