Online series

19-06-2013 18:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens de zoekfunctie is hier nog geen topic over en google brengt me vooral om vage websites, dus vandaar

Weet iemand hoe je online series kan kijken. Ik hoef ze niet te downloaden, maar gewoon eenmalig bekijken. Het voor mij wel belangrijk dat er ondertiteling bij zit (in het engels) en dat maakt het volgens mij extra lastig. Meestal koop ik trouwens dvd'tjes maar de kast puilt onderhand uit van de series en ik wil graag wel wat nieuws kijken

Heeft er iemand een idee op welke website ik zoiets kan vinden? Dus gratis (of bijna gratis), leuke series maar met ondertiteling.
Nou, ik heb hier wel zin in: http://www.volkskrant.nl/ ... -wat-is-dat-precies.dhtml (Netflix komt naar Nederland!)

Ook al kost dat 6 euro per maand.

Ik kijk nu wel vaak series op YouTube, maar dan heb je soms ondertiteling in andere talen. Ach ja, beggars can't be choosers! ;)
Met ondertiteling wordt lastig denk ik. Zonder is simpel. Google titel van serie + watch online en je vindt het.
Ik kijk series en films online via deze site: http://www.tubeplus.me/

Soms moet je wel even wachten totdat de serie/film naar keuze helemaal is geladen.

Overigens is het zonder ondertiteling, maar ik denk dat je nergens online series kunt zien met ondertiteling. Probeer het gewoon eens zonder, je zult je verbazen hoe snel je het oppikt.
Ja, de ondertiteling is een extra complicatie. Daarom kom ik er ook niet uit met google. Dus ik hoop hier DE TIP te vinden

Maar you tube kan ik wel eens wat beter bekijken, maar de meeste filmpjes zijn zonder ondertiteling helaas.
Google even op project free tv, daar staat werkelijk elke serie op, zonder downloaden; gewoon streamen!
Oh zie nu pas het ondertitelings verhaal, niet een mooi punt om te oefenen?
nope, dat gaat echt niet helaas Dus vandaar de jacht op ondertiteling

En netflix, wat kun je daar van verwachten? Zit daar wel ondertiteling bij of ook niet?
Neem aan van wel.
Misschien dan toch maar downloaden en de subtitling erbij downloaden van een andere site? Of via torrents en dan opletten of er ondertiteling bij zit.

Ik denk niet dat je momenteel geholpen zult zijn op een andere manier. Je kunt heel veel series online zien maar dan zit er simpelweg geen ondertiteling bij.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Het 'probleem' is opgelost met Neflix. Woon niet in NL en hier heb ik wel toegang tot Netflix en dat werkt eigenlijk helemaal prima.Dus bedankt voor de tip!

Downloaden vind ik vooral heel erg onhandig, vooral met aparte ondertiteling want die loopt vaak niet synchroon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven