Schimmel

19-06-2013 20:27 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na wat lezen en onderzoek ben ik ervan overtuigd een schimmeltje te hebben dr onder en gezien het al laat is dacht ik dan yoghurt te kopen om het weg proberen te krijgen. Een gekke vraag, maar maakt het uit of dit magere of volle yoghurt is?
We can do it!
Ik weet niet of het werkt en of het verschil maakt eigenlijk.

Ik zou gewoon morgen even langs de HA gaan
Doe eens gek en koop gewoon anti-schimmelzalf.
Volgens mij is en tampon met yoghurt zwaar achterhaald.

Tegenwoordig is een middeltje tegen schimmel toch ook te koop bij de drogist? Dan zal de nachtapotheek die ook wel hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Anti schimmel zalf is gewoon te koop bij de drogist/apotheek,zonder recept,dus waarom met yoghurt klooien?
Niet doen. Echt, doe maar niet. Nog een nachtje uitzingen en morgenochtend meteen even de huisarts bellen of langs de apotheek.
Waarom staat dit op seks? Omdat die schimmel downthere zit?

Een zelfgehaakte tampon, van ongebleekt katoen, gedrenkt in linksgedraaide yoghurt, dat zou eventueel de jeuk voor een uur moeten verlichten.
Op lijf zag ik er niks over. Probeerde ook te zoeken, maar daar kreeg ik geen forumberichten uit. Bovendien leken me hier meer de ervaren mensen te zitten en ben ook wel blij met de reacties. Ik weet dat je het bij de apotheek kan krijgen, maar die is nu dicht en krijg morgen leuk bezoek.
We can do it!
Een trechtertje chloor zou ook moeten werken.
quote:zonnedans schreef op 19 juni 2013 @ 20:38:

Op lijf zag ik er niks over. Probeerde ook te zoeken, maar daar kreeg ik geen forumberichten uit. Bovendien leken me hier meer de ervaren mensen te zitten en ben ook wel blij met de reacties. Ik weet dat je het bij de apotheek kan krijgen, maar die is nu dicht en krijg morgen leuk bezoek.

Dus mensen die posten op seks zijn meer ervaren met schimmels? Aha...........

Als je een schimmeltje hebt zou ik morgen maar niet neuken. Laat staan je laten beffen.
. Is het besmettelijk?

Candida wordt niet gezien als een besmettelijke aandoening, want de gist leeft al bij iedereen op en in het lichaam. Je krijgt er pas last van als er een enorme overgroei aan candida ontstaat.

Mannen hebben normaal weinig candida op hun penis. Krijgen zij via seksueel contact met een vrouw met een vaginale schimmelinfectie ineens veel meer candida, dan ontstaat er bij hun ook een ontstekingsreactie. Zo kun je je schimmelinfectie dus wel overdragen op je partner.

4. Mag je vrijen als je een schimmelinfectie hebt?

Als je een vaginale schimmelinfectie hebt, kan vrijen pijnlijk zijn en een branderig gevoel geven. Seks terwijl de vagina niet vochtig genoeg is, irriteert bovendien de slijmvliezen. Gebruik een glijmiddel of wacht tot je schimmelinfectie weer over is. Crèmes en tabletten tegen een vaginale schimmelinfectie tasten trouwens condooms aan, waardoor ze tijdens en tot twee dagen na de behandeling niet betrouwbaar zijn.
quote:zonnedans schreef op 19 juni 2013 @ 20:38:

. Ik weet dat je het bij de apotheek kan krijgen, maar die is nu dicht en krijg morgen leuk bezoek.

nachtapotheek

die medicijnen niet gebruiken icm condooms
Die yoghurt! Die herinner ik me nog van 25 jaar geleden toen ik voor de eerste keer tampons wilde gebruiken. Dat ding wilde er maar niet in omdat het te droog was. Een beetje speeksel hielp ook niet en toen herinnerde ik me dat yoghurt/schimmel verhaal en heb ik wat yoghurt gebruikt als 'glijmiddel'. Heb nergens last van gehad dus kwaad zal het waarschijnlijk niet kunnen;)

Maar ga gewoon even naar de (avond)apotheek of drogist voor een anti schimmelkuurtje!
morgen naar de apotheek voor een middeltje ( canesten ), kost ong 11 euro.

Of naar de huisarts. Ga niet zelf klooien met huis, tuin en keuken middeltjes.
Canesten halen.....al werkt yoghurt wel, maar lijkt me best veel gedoe....
Ik zou het gezellige bezoek morgen even overslaan als ik jou was......
Dan maar morgenvroeg Canesten halen. Mn bezoek komt gewoon, dan werken we dr wel omheen :P
We can do it!
mijn huisarts raadde mij ook ooit de yoghurt aan, ik was destijds ten einde raad.

Maareh als je met leuk bezoek bedoelt iemand om seks mee te hebben, dat raad ik je voor morgen echt af hoor als je nu deze klachten hebt. Daar ga je kapot aan en hij kan dan ook pijn krijgen..

Drogist, apotheek en huisarts, allemaal kunnen ze je helpen!
Bedankt voor de reacties trouwens ook al zat ik in het verkeerde forum deel
We can do it!
quote:zonnedans schreef op 19 juni 2013 @ 21:28:

Dan maar morgenvroeg Canesten halen. Mn bezoek komt gewoon, dan werken we dr wel omheen :P

Sorry, kon niet kiezen.
Je bent toch al te laat. Kun je net zo goed even wachten met vanallesennogwat te smeren en morgen het goede spul halen!
Werkt yochurt niet averechts? Ik meende te lezen hier op het forum notabene, dat de vrouw die dat gebruikte om een schimmel tegen te gaan juist meer schimmel kreeg.
Haha okee ik hoor nu serieus voor het eerst de combinatie met yoghurt en schimmel down under....

Maar die zalf van de reclame, ''ik wil me niet verstoppen, dit is voor alle vrouwen'', hoe heet dat spul.... weet ik zo niet meer, maar die heb ik eens gekocht gewoon bij de kruitvat, valt mee hoe duur en werkt wel!
Ga even naar het kruidvat morgen.En gebruik condooms morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven