Gezondheid alle pijlers

Miskraam?

03-06-2008 15:47 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zet dit maar even onder gezondheid.

Ik had twee weken gelden ongesteld moeten worden, 2 zwangerschapstesten gedaan en ja helaas zwanger. Dit is dmv een bloedtest nog eens bevestigd. Dit komt me absoluut niet uit want ik heb eind van het jaar een sterilisatie gepland. Weg laten halen dus. Ik woon in Frankrijk en daar zijn ze helaas niet zo van het weghalen en aangezien ik geen inwendig onderzoek wilde omdat ik een dokterfobie heb en een incestverleden werd mij verteld dat ik het dan maar gewoon moest houden....De huisarts zei ach ja is jouw probleem dan probeer je het toch zelf...

Goed ik geeft toe dat ik alles wat slecht heb gedaan is....Maar nu het volgende heb ik nou een miskraam gehad of niet?

Vanaf het begin af aan heb ik gebloed, das nu ongeveer 2 weken. Sinds het bloedprikken, nu een week geleden, werd het bloeden steeds erger met hevige krampen, was ook erg misselijk en kon niet veel eten.(Het bloeden is gegaan van roze naar echt vuurrood)

Nu twee nachten geleden was het op z'n ergst, ik werd wakker met koorts, zwetend met rillingen, misselijk, hevige krampen en donkerrood bloed. Heb er de hele nacht last van gehad. In de ochtend voelde ik me iets beter en sinds vandaag voel ik me helemaal top. Ik heb geen pijn meer, geen zere borsten meer, niet meer misselijk, het bloeden neemt af, t is nu een beetje bruinige afscheiding en ik hoef ook niet meer om de haverklap naar de wc.

Toch maar weer even die geweldige huisarts van me gebeld, die me een echo aanraadde, (gek nu kan een externe echo wel...) om te kijken of alles wel weg is en of het echt een miskraam is geweest. Ik had voor morgen toch nog een afspraak staan bij de gynacoloog om te praten over de abortus,(die fijne man die vond dat ik t dan maar moest houden. ..) dus daar ga ik wel naar toe en dan voor een echo maaaar wat denken jullie?

Is het een miskraam geweest? Ik voel me nl helemaal niet zwanger meer en heb het idee dat al die vervelende hormonen uit m'n lijf aan t weg ebben zijn....

Alvast bedankt voor jullie meedenken...!
waarom laat je het dan in godshemelsnaam niet direct bij een arts doen? als ie het in 2e instantie wel doet na je eigen geklungel vind ik

a. dat hij een HORK van een arts is en

b. dat jij ongelofelijk naief en stom bezig bent!
quote:vivelafrance schreef op 03 juni 2008 @ 16:11:

[...]

Hoho...nee zeg. Getverdemme met een breinaald, nee zo ziek ben ik nou ook weer niet.

Die echo doe ik om te kijken of er niet nog iets achter is gebleven en of het een echte miskraam is geweest. Zo niet moet het alsnog door de dokter weggehaald worden.Schat, ELKE manier die je zelf gebruikt is Ziek hoor.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Mariannanas schreef op 03 juni 2008 @ 16:13:

Zelf klussen om een miskraam op te wekken klinkt inderdaad niet erg verstandig, maar kom op mensen: ze was gesteriliseerd! Me dunkt dat TO haar voorzorgsmaatregelen genomen heeft. Om dan nu met het vermanende vingertje te gaan wijzen en te gaan roepen dat ze de volgende keer als ze gaat vrijen beter moet opletten, lijkt me nogal misplaatst.Ze wilde zich LATEN steriliseren.
quote:vivelafrance schreef op 03 juni 2008 @ 16:12:

[...]

Om deze reactie moest ik dus lachen....

Maar daar vraag je wel om.... De angry mob achter je aan krijgen.

Ga eens kijken op de kinderpijler, hoeveel vrouwen er niet zwanger proberen te worden en waarbij het gewoon niet lukt.

Hoeveel vrouwen alles zouden over hebben voor de kans die jij gewoon eigenhandig probeert te verknallen.

Het is wel je KIND dat je om zeep helpt hoor...
668, the neighbour of the Beast
quote:Lalein schreef op 03 juni 2008 @ 16:12:

[...]

je bedoelt dat we niet weten of to een miskraam in de hand heeft gewerkt? dat weten we wel dus...

Ik weet niet of ik het een goed idee vind om precies te vertellen wat ik gedaan heb om een miskraam te bevorderen, wel allemaal plantaardig.och shit ja, over heen gelezen.....
@mariannanas

dus als je gesteriliseerd bent en toch onverhoopt zwanger bent "mag"" je klungelen tot het er vanzelf uitkomt?
O, sorry, ik moet beter lezen, ik zie nu pas dat ze een sterilisatie gepland heeft. Ik dacht gehad. Dan heb ik niks gezegd.
.
quote:borodini schreef op 03 juni 2008 @ 16:10:

Fijn dat je er btw zo om kan lachen viva. wat ben jij een Dom wezen zeg.

Dat je het niet wil hebben , moet je zelf weten. Maar dat je het zelf weg gaat halen ? Jezus.... zelden zulk een dom gedrag gezien\lezen\gehoord.

Bedankt erg vriendelijk...

Nou tot nu toe heb ik nog niet met een scalpel in m'n handen gezeten hoor.

Enig idee hoe desperate je kunt worden van dokters die niet willen aborteren?

Zelf klussen om een miskraam op te wekken klinkt inderdaad niet erg verstandig, maar kom op mensen: ze was gesteriliseerd! Me dunkt dat TO haar voorzorgsmaatregelen genomen heeft. Om dan nu met het vermanende vingertje te gaan wijzen en te gaan roepen dat ze de volgende keer als ze gaat vrijen beter moet opletten, lijkt me nogal misplaatst.Dat wilde ze gaan laten doen.
hoe desperate ben je dan dat je echt geen kind op de wereld wil zetten, je eigen vlees en bloed wil verwijderen to?
-
TO

dat lachen van je vind ik helemaal misplaatst !

En nogmaals denk verdorie eerst na voordat je sex hebt ! je bent fel tegen op het krijgen van een kind voor jezelf, in vredesnaam zorg er dan voor dat het niet zover komt.

Jezus zeg.
quote:Shanon schreef op 03 juni 2008 @ 16:02:

Horen deze ziektebeelden bij een miskraam?! Koorts en rillingen.. Wat heb je in godsnaam met jezelf gedaan,... een miskraam opgewekt?!

Misschien lekker met breinaalden en zeepsop in de weer geweest...

Ik ga trouwens es aan de angel vragen of er niet een centraal 'heb ik een miskraam-topic' kan komen.
quote:vivelafrance schreef op 03 juni 2008 @ 16:14:

[...]

Enig idee hoe desperate je kunt worden van dokters die niet willen aborteren?

Helemaal niet ? Nooit niet ? No way ? Echt echt echt niet ?

oh, ze doen het ook in frankrijk, mss moest je er iets meer moeite voor doen, maar ze doen het wel.
anoniem_554 wijzigde dit bericht op 03-06-2008 16:17
Reden: laatste zin weggehaald, niet nodig.
% gewijzigd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

[...]

Enig idee hoe desperate je kunt worden van dokters die niet willen aborteren?Dan ga je naar een andere dokter of je gaat naar Nederland of naar een abortusboot.
quote:vivelafrance schreef op 03 juni 2008 @ 16:11:

[...]

Hoho...nee zeg. Getverdemme met een breinaald, nee zo ziek ben ik nou ook weer niet.

Die echo doe ik om te kijken of er niet nog iets achter is gebleven en of het een echte miskraam is geweest. Zo niet moet het alsnog door de dokter weggehaald worden.tja je weet het niet, iemand kan heel wanhopig zijn en je liet doorschemeren dat je dingen hebt ondernomen. Wel fijn dat je nu wel bij een arts terecht kunt die je hoe dan ook kan helpen! Maar mag ik wel vragen, als je bij die arts terecht kan, kan diegene toch jou 'helpen'? Of had je echt geen andere keus dan zelf actie te ondernemen? Lijkt me heel naar dat dat je enige optie is om je zwangerschap af te breken. Mmm ik krijg nu wel een andere beeld van Frankijk zo.

ze was gesteriliseerd!

eind van dit jaar staat de sterilisatie in de planning.

Zelf een abortus willen opwekken lijkt me geen hoogstandje in slimheid... Als het in Frankrijk echt zou moeilijk kan, dan ga je toch een weekje 'op vakantie' naar nederland... Ik snap het niet zo goed.

ow... dubbel mosterd...
anoniem_8886 wijzigde dit bericht op 03-06-2008 16:19
Reden: (mijn eerste keer mosterd zijn... is dat een taartje waard?)
% gewijzigd
quote:kleinezeehond schreef op 03 juni 2008 @ 16:15:

TO

dat lachen van je vind ik helemaal misplaatst !

En nogmaals denk verdorie eerst na voordat je sex hebt ! je bent fel tegen op het krijgen van een kind voor jezelf, in vredesnaam zorg er dan voor dat het niet zover komt dat er een vrucht in je lijf kan ontstaan !!!!!!!!!

Jezus zeg.
Mijn vriend is inderdaad wel gesteriliseerd en nu blijkt maar weer dat het beter is als ik het ook laat doen want het is dus nooit zeker.
Ho even!!!

Gefrustreerd worden van dokters die niet willen aborteren, ja, kan ik me voorstellen.

Maar als je toch persé niet zwanger wilt worden, zorg je toch dat het niet gebeurt?? En als het dan toch zo ver kmt, is het je eigen stomme schuld, en zul je dus de gevolgen moeten dragen.
668, the neighbour of the Beast
eensch pemberley
Ik geloof gewoon geen ene malle moer van dit verhaal.
dit kan ik trouwens ook niet geloven...dat een huisarts zoiets zegt...

geen inwendig onderzoek wilde omdat ik een dokterfobie heb en een incestverleden werd mij verteld dat ik het dan maar gewoon moest houden....De huisarts zei ach ja is jouw probleem dan probeer je het toch zelf...

[...]

Enig idee hoe desperate je kunt worden van dokters die niet willen aborteren?Naar mens. Nee, niet omdat je abortus wil, maar om hoe je je (hier) gedraagt. Dacht dat die griet van vorige week erg was...
Als haar vriend is gesteriliseerd en ze heeft niet rondgeneukt, dan snap ik de paniek. Maar zelf een abortus opwekken (dat heeft mijn oma in haar tijd ook geprobeerd) is toch vrij eng. Ik vind het wel misplaatst om haar gevoelens te vergelijken tov vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen. Dat heeft er niets mee te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven