personeelsfeesjes
dinsdag 25 juni 2013 om 13:41
dinsdag 25 juni 2013 om 13:55
dinsdag 25 juni 2013 om 14:03
Ik vind ze wel leuk! En partner vind personeelsfeestjes van mijn werk ook leuk. Er zijn weken dat mijn vriend zijn collega's vaker ziet dan ik zelf en dus vind ik het belangrijk dat ik weet met wie hij omgaat. Soms worden dingen opeens ook duidelijk. Stopwoorden ofzo. En opeens kun je de nieuwe collega met het rare haar zien, of je snapt waarom iedereen op kantoor dubbel ligt om de schoenen van jeroen, of waarom Chantal zo grappig is.
dinsdag 25 juni 2013 om 14:03
dinsdag 25 juni 2013 om 14:05
quote:Katherina schreef op 25 juni 2013 @ 14:03:
Ik vind ze wel leuk! En partner vind personeelsfeestjes van mijn werk ook leuk. Er zijn weken dat mijn vriend zijn collega's vaker ziet dan ik zelf en dus vind ik het belangrijk dat ik weet met wie hij omgaat. Soms worden dingen opeens ook duidelijk. Stopwoorden ofzo. En opeens kun je de nieuwe collega met het rare haar zien, of je snapt waarom iedereen op kantoor dubbel ligt om de schoenen van jeroen, of waarom Chantal zo grappig is.Dat lijkt me wel weer leuk.
Ik vind ze wel leuk! En partner vind personeelsfeestjes van mijn werk ook leuk. Er zijn weken dat mijn vriend zijn collega's vaker ziet dan ik zelf en dus vind ik het belangrijk dat ik weet met wie hij omgaat. Soms worden dingen opeens ook duidelijk. Stopwoorden ofzo. En opeens kun je de nieuwe collega met het rare haar zien, of je snapt waarom iedereen op kantoor dubbel ligt om de schoenen van jeroen, of waarom Chantal zo grappig is.Dat lijkt me wel weer leuk.
dinsdag 25 juni 2013 om 14:08
Op ieder feestje, of het nou een personeelsfeestje is, een borrel van de biljartclub of de housewarming van je vrienden, lopen mensen rond waar je minder raakvlak mee hebt, maar ook mensen waar je wel een uurtje gezellig mee kunt kletsen onder een wijntje. Ik zie echt niet in waarom een personeelsfeestje wat dat betreft anders (saaier) zou zijn dan andere feestjes.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
dinsdag 25 juni 2013 om 14:32
@missieM, dat snap ik nu, maar toen ik reageerde was de inhoud van het topic nog steeds verwijderd
Mijn vriend en ik waren collega's, dus de personeelsfeestjes waren altijd erg leuk aangezien die van ons samen waren
De personeelsfeestjes van mijn vorige vriend vond ik ook altijd hartstikke gezellig! Ik heb er dus geen problemen mee.
Mijn vriend en ik waren collega's, dus de personeelsfeestjes waren altijd erg leuk aangezien die van ons samen waren
De personeelsfeestjes van mijn vorige vriend vond ik ook altijd hartstikke gezellig! Ik heb er dus geen problemen mee.
dinsdag 25 juni 2013 om 16:17
De teamuitjes/etentjes van mijn man zijn altijd erg gezellig, en ik ga dan ook mee. Soms zijn er ook uitjes zonder partner, geen probleem.
Maar echt geweldig zijn de tweejaarlijks feesten, alles tot in de top geregeld, A artiesten en altijd in een leuk thema.
Ik heb in mijn huidige baan nog nooit een personeelsfeestje gehad.....zielig he....hahaha
Maar echt geweldig zijn de tweejaarlijks feesten, alles tot in de top geregeld, A artiesten en altijd in een leuk thema.
Ik heb in mijn huidige baan nog nooit een personeelsfeestje gehad.....zielig he....hahaha
dinsdag 25 juni 2013 om 16:21
Ik vind personeelsfeestjes wel leuk. Als iemand niet wil praten ga ik gewoon op zoek naar iemand anders die wel normaal is.
Voorheen werkte mijn voormalige partner bij wat hippere bedrijfjes en waren de uitstapjes wat exclusiefer. Was ook een andere tijd natuurlijk. Maar ik vond het leuk om de hoofden bij de namen te plaatsen en ze te leren kennen.
Ook zie je soms artiesten die je eigenlijk helemaal niets lijken maar die er toch een feestje van kunnen maken (Sander de Bousonje bv, of Waylon of Ali B...)
Voorheen werkte mijn voormalige partner bij wat hippere bedrijfjes en waren de uitstapjes wat exclusiefer. Was ook een andere tijd natuurlijk. Maar ik vond het leuk om de hoofden bij de namen te plaatsen en ze te leren kennen.
Ook zie je soms artiesten die je eigenlijk helemaal niets lijken maar die er toch een feestje van kunnen maken (Sander de Bousonje bv, of Waylon of Ali B...)
dinsdag 25 juni 2013 om 16:46
Feesjes? Ik weet niet wat een fees is.
PersoneelsfeesTjes van zowel mijn als zijn werk zijn altijd alleen voor het personeel, dus we mogen/hoeven nooit met elkaar mee. Van allebei ons werk één keer een groot feest meegemaakt waar ook partners meemochten en dat was heel gezellig. Leuk om ook eens te zien met wie je partner dag in dag uit samenwerkt.
PersoneelsfeesTjes van zowel mijn als zijn werk zijn altijd alleen voor het personeel, dus we mogen/hoeven nooit met elkaar mee. Van allebei ons werk één keer een groot feest meegemaakt waar ook partners meemochten en dat was heel gezellig. Leuk om ook eens te zien met wie je partner dag in dag uit samenwerkt.
dinsdag 25 juni 2013 om 18:52
Ik vind het ontzettend leuk, heb altijd collega's gehad waarmee ik niet samenwerkte
Ochtend/ avond
Weekend/ doordeweek
Dan kun je op een uitje heerlijk bijkletsen, en roddelen
Ochtend/ avond
Weekend/ doordeweek
Dan kun je op een uitje heerlijk bijkletsen, en roddelen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 27 juni 2013 om 11:17
Ligt het ook niet een beetje aan je partner? Ik ben een paar keer meegeweest naar personeelsfeestjes van partner, en daar werd ik eerst voorgesteld aan directe collega's en door m'n partner ook overal bij betrokken. Uiteindelijk vermaakte ik me dan wel zonder hem en bij een volgend feestje had ik al aanspraak, omdat men me nog kende en ik hen.
Geen ongelooflijk grote feesten trouwens, gewoon borrels.
Geen ongelooflijk grote feesten trouwens, gewoon borrels.
Later is nu
donderdag 27 juni 2013 om 11:20
Ik mag graag naar de feestjes van mijn mans werk. En ik heb nooit het gevoel dat ik de-vrouw-van ben. Ik heb mijn eigen leven waarover mijn man op het werk verteld, dus ze zijn erg belangstellend naar mijn persoon. Andersom weet ik ook veel van de collega's waar ik dan op in kan springen en zo ontstaan er bijna altijd leuke feestjes. Een beetje moeite doen, van beide kanten en een bemiddelaar die je een beetje helpt introduceren scheelt bakken!