Miskoop Marktplaats

25-06-2013 14:34 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op Marktplaats een motorjack gekocht waarvan achteraf bleek dat er een ondraaglijke lucht vanaf kwam.

De verkoper wist van niets en had nooit wat geroken en was niet bereid de miskoop terug te nemen.

Ik wil jullie waarschuwen voor deze verkoper. Om privacyreden ga ik geen naam en huisnummer noemen.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-06-2013 15:10
Reden: privacy derden
% gewijzigd
Waarom meldt je dit niet bij marktplaats?
Ik ben niet van plan een motorjack te kopen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Heb trouwens geen eens een motor.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik denk dat je hem zwart wil maken om een andere reden.

Of heb je je helemaal aangemeld om ons te waarschuwen?
Je bent sinds vandaag lid en dan heb je dit te melden? Vergeet dan ook het Libelleforum niet; daar zitten allemaal van die motormuizen.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Nou fideel van je.
Kleding moet je ook niet laten opsturen, maar gewoon gaan passen. Dan voorkom je miskopen. Nogal logisch dat de verkoper dat jack niet terugneemt. Het is echt 't risico van de koper die ongezien (ongeroken ) koopt. Verkoop 'm gewoon door als 't je niet aanstaat.
Hee, ik ken ook iemand die daar woont! Hele aardige vent, en heel betrouwbaar.

En verder ben je niet erg sjiek bezig zo.
Dus jij koopt op marktplaats, kent de risico's en nu heeft de verkoper het gedaan? Als je gewoon even was gaan passen was er geen enkel probleem.

De verkoper hoeft hier niets aan te doen.
Als we allemaal een topic zouden openen omdat we een miskoop op marktplaats hadden gekocht dan werd het heel druk hier
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Ik vind het al best druk eigenlijk.
quote:Murdoch schreef op 25 juni 2013 @ 15:50:

Ik vind het al best druk eigenlijk.Idd
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Dat is het risico wat je neemt als je het niet persoonlijk gaat passen.

Jammerdebammerrr.
quote:sweetfirefly schreef op 25 juni 2013 @ 14:58:

Je bent sinds vandaag lid en dan heb je dit te melden? Vergeet dan ook het Libelleforum niet; daar zitten allemaal van die motormuizen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven