vakantie

25-06-2013 18:23 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
een van mijn vrienden heeft binnenkort vakantie 3 weken en wil dan niet smsen of bellen. geen telefoons. dus wil gewoon vakantie hebben. hebben ze daar gelijk in of niet?
Ja vind ik wel eigenlijk
Lekker laten doen. Heb jij toch geen last van? Je ziet ze wel weer als ze terug zijn.
Ja hoor.
nou ze blijven gewoon thuis. gaan niet weg ofzo. willen gewoon rust. alleen vind het moeilijk te accepteren en dat dan te doen
Waarom vind je het moeilijk te accepteren om diegene met rust te laten?
Waarom heb ben jij zo belangrijk dat je hun wens mag negeren? Ze vieren thuis vakantie, dat is ook vakantie.
Volgens mij snap ik waarom ze gezegd hebben rust te willen.
Sorry hoor, maar ik zou vreselijk nerveus worden van een vriendin als jou. Of ze daar gelijk in hebben? Het zijn je vrienden, niet je eigendom. En moeilijk te accepteren? Heb je niks beters te doen dan?

Ook wij nemen bijna nooit een telefoon mee. Heerlijk! Even alleen met mijn gezin. Geen appjes, geen telefoontjes van het werk die vergeten zijn dat we vakantie hebben of van vriendinnen die van alles willen weten. Wat ik ze graag thuis weer vertel. NA de vakantie, met een boek vol foto's
Ehm, natuurlijk hebben ze gelijk! Ik wil op vakantie ook niet smsen en bellen.. Het liefst wil ik helemaal nooit smsen en bellen, maar demoderne tijd he?
Laat ze lekker met rust !
Ja, ze mogen regels stellen aan hun vakantie. Jij mag dat ook als jij vakantie hebt.

Vroeger kón je niet eens bellen of smsen als je op vakantie was! Dan moest je met muntjes of een telefoonkaart in de telefooncel staan en had je van tevoren afgesproken dat je op dinsdagavond ging bellen om ongeveer 19:00 uur. En dan baalde je als de telefoon bezet was en je pas 19:20 uur zelf mocht bellen.
quote:anoniem001 schreef op 25 juni 2013 @ 18:27:

nou ze blijven gewoon thuis. gaan niet weg ofzo. willen gewoon rust. alleen vind het moeilijk te accepteren en dat dan te doenWaarom????
ik heb volgende week vakantie 1 week. ik vind het niet erg als mensen mij dan bellen of smsen hoor
quote:anoniem001 schreef op 25 juni 2013 @ 18:27:

nou ze blijven gewoon thuis. gaan niet weg ofzo. willen gewoon rust. alleen vind het moeilijk te accepteren en dat dan te doenOch kind.. verder nog probleempjes ?
Je weet dan wel gelijk waar je staat als vriendin als hij/zij je in de vrije tijd niet wil spreken. Wellicht had jij de vriendschap met deze persoon vrij hoog staan, maar doet het je nu pijn dat je voor hem slechts 'n kennis bent?
Nee jij niet. Maar zij wel. En daar moet je dan respect voor hebben en doen wat ze van je vragen. Is niet persoonlijk, ze willen gewoon geen telefoon. Meer niet.
oke
Sterker nog, ik heb dagen dat ik gewoon geen telefoon opneem en dus ook geen sms lees en dan heb ik niet eens vakantie!

Ik begrijp nu wel waarom dit onder psyche staat!
Smurf, die vieze ex van je geeft dit al jaren aan. Deal ermee.
Als je iemand tegen zijn zin stalked kan ik me voorstellen dat ie zijn telefoon niet zal opnemen als jij belt. Hij zal hopen dat de boodschap na de vakantie duidelijk is en jij stopt met hem ongewenst contacten.
neee dat is die ex niet. gewoon een vriendin
Je ex is je enige vriend en het centrum van de kosmos en je hebt deze vraag al eerder gesteld. I'm not buyin'.
Ja! Dat is nou vakantie, niet doen wat je in het dagelijks leven doet. Je lekker afzonderen en de boel de boel laten. En dat kan dus ook als je thuis blijft.
Laat ze lekker met rust, zou ik zeggen. Ik snap het wel hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven