vakantie

25-06-2013 18:23 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
een van mijn vrienden heeft binnenkort vakantie 3 weken en wil dan niet smsen of bellen. geen telefoons. dus wil gewoon vakantie hebben. hebben ze daar gelijk in of niet?
oke bedankt voor de tips
Ikvind het voordeel van sms dat ik het kan lezen wanneer ik tijd/zin heb en soms is dat dus inderdaad na de vakantie.. Als ik daadwerkelijk op vakantie ga neem ik geen mobiel mee, vroeger werd je ook geonden als er echt iets is.
Hoe vaak bel je haar normaal gesproken?
Ha is dit smurf? Cool.....
quote:spectral schreef op 25 juni 2013 @ 20:11:

Ha is dit smurf? Cool.....Ja
Je klinkt als een oude drammerige vriendin van mij. In inmiddels geen vriendinnen meer mee. Maar ik had haar destijds een andere ringtone geven, wist ik dat zij 't was.
quote:lotje__ schreef op dinsdag 25 juni 2013 22:12 t is ook helemaal aan jou hoeveel clubjes je kind gaat bezoeken.

naast de kosten vind k dat veel kinderen wel erg van hot naar her gesleurd worden. but that's just me
Ja.
Tja, is ook een beetje aan henzelf natuurlijk. Waarsch zetten ze de telefoon dan gewoon uit. Lijkt mij het makkelijkst als je geen telefoon wilt.

Als je denkt dat ze speciaal van JOU geen telefoon willen hebben, zou dat alleen al ervoor zorgen dat ze veel langer dan die 3 wk niets van me horen..

In alle andere gevallen heb je het gewoon maar te accepteren. En hoe leuk is het om iemand een berichtje te sturen waarvan je weet dat ze er echt niet blij mee zijn?
ja
quote:anoniem001 schreef op 25 juni 2013 @ 18:47:

ik heb volgende week vakantie 1 week. ik vind het niet erg als mensen mij dan bellen of smsen hoor

en dat is jouw mening, geweldig

maar dus niet de mening van je vriendin. en helaas, je moet het ermee doen. en als je ze toch belt of smst kan ze gewoon niet openemen/antwoorden.... je kan toch wel 3 weken je eigen leuke leventje leiden zonder die vriendin? Heb je juist weer een moment om naar uit te kijken! Etentje samen om al haar vakantie-verhalen te horen?
Ja ik vind het raar als je gaat meedelen dat als je thuiszit en geen hol uitvoert, dat je dan weigert je telefoon op te nemen. Maar goed, dat is dan hun feestje. Zou daar geen enkele moeite mee hebben, ik bel/sms niet of nauwelijks, maar zo'n mededeling vind ik vreemd.
quote:Egidius schreef op 26 juni 2013 @ 02:15:

Ja ik vind het raar als je gaat meedelen dat als je thuiszit en geen hol uitvoert, dat je dan weigert je telefoon op te nemen. Maar goed, dat is dan hun feestje. Zou daar geen enkele moeite mee hebben, ik bel/sms niet of nauwelijks, maar zo'n mededeling vind ik vreemd.Misschien zit er een reden achter???
Wat zou het zijn, wat zou het zijn....
Ik snap het wel. Wij snakken naar een telefoonloze vakantie maar dat kan niet ivm zieke familieleden en altijd bereikbaar moeten zijn. Ik ga dit jaar itt vorig jaar wel een hotel kiezen dat NIET overal wifi heeft.
quote:Egidius schreef op 26 juni 2013 @ 02:15:

Ja ik vind het raar als je gaat meedelen dat als je thuiszit en geen hol uitvoert, dat je dan weigert je telefoon op te nemen. Maar goed, dat is dan hun feestje. Zou daar geen enkele moeite mee hebben, ik bel/sms niet of nauwelijks, maar zo'n mededeling vind ik vreemd.Precies. In 'n normale vriendschap zou ik dat ook heel vreemd vinden. Ik denk echter dat TO zich wellicht ongewenst opdringt aan deze vriend en dat ie daarom zegt dat ie de telefoon niet meer opneemt als zij belt/smst. Voor echte vrienden heb je juist tijd om wat meer met elkaar te ondernemen als je tijdens je vakantie toch maar gewoon thuisblijft namelijk.
quote:luni schreef op 26 juni 2013 @ 11:57:

[...]

Misschien zit er een reden achter???Als het een specifieke reden heeft dan is het niet zo vreemd. Is smurf op de hoogte van een eventuele reden?
Jongens kom op: de OP spreekt al in zulke omfloerste termen van 'één van mijn vrienden' en daarna wordt steevast het onzijdig meervoud 'ze' gehanteerd. Er is maar één onderwerp waarover Smurf post, en dat was eerst 'mijn intiem vriend wil niet dat ik sms' en daarna werden ze vrienden. Dus wáárom zou deze plotseling vervrouwelijkte mysterieuze vriendschappelijke unit geen contact willen?
quote:anoniem001 schreef op 25 juni 2013 @ 18:47:

ik heb volgende week vakantie 1 week. ik vind het niet erg als mensen mij dan bellen of smsen hoorJe vrienden kennelijk wel........
*do not underestimate the power of stupidity*
quote:Murdoch schreef op 26 juni 2013 @ 12:32:

deze plotseling vervrouwelijkte mysterieuze vriendschappelijke unitIk heb je gestaft voor inhumaan overdonderend pijnlijk bijvoeglijk naamwoordgebruik!
Eens met Murdoch
quote:Amand schreef op 26 juni 2013 @ 22:48:

[...]

Ik heb je gestaft voor inhumaan overdonderend pijnlijk bijvoeglijk naamwoordgebruik!Ik was net zo tevree met hoe treffend, volledig, compleet, bondig en accuraat ik dat verwoord had.
Smurf laat die lapzwans van een zogenaamde ex van je nou gewoon eens met rust.!
Ja, jammer joh.
quote:Amand schreef op 26 juni 2013 @ 22:48:

[...]

Ik heb je gestaft voor inhumaan overdonderend pijnlijk bijvoeglijk naamwoordgebruik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven