Vriendschapverzoek verstuurd op facebook

25-06-2013 22:48 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg mij af, als je iemand toevoegt als vriend op facebook, komt dit bericht altijd aan?

Of gebeurt er ook wel eens dat er een vriendschapsverzoek bij de ander niet aankomt..???

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Facebook functioneert uitstekend. Wil hij misschien gewoon geen vriendjes worden?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb je gewoon geweigerd hoor...
Een vriendschapsverzoek komt naar mijn weten altijd aan. Alleen soms niet in diegene zijn prive-mail box. Dit kan je instellen namelijk. Maar dan ziet hij/zij het wel als hij/zij inlogt bij het aardbolletje. Diegene kan hem wel weigeren of negeren.
Ja hoor, vriendschapsverzoeken komen altijd aan. Het is aan de ontvanger of hij het vriendschapsverzoek accepteert of niet. In het slechtste geval accepteert hij het niet en geeft hij aan jou niet te kennen, en als je dat te vaak overkomt krijg je straf van Facebook. Het kan natuurlijk ook nog zijn dat hij je vriendschapsverzoek over het hoofd ziet.
Wat ook nog kan is dat het geen actieve facebooker is en zijn wachtwoord al eeuwen kwijt is.

Had ik destijds met mijn farmville-facebookaccount, de boerderij stond te koop en ik keek niet meer in mijn facebook.
Want?

Je hebt een superleuke jongen een verzoek gestuurd en je hebt niets gehoord?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zoiets inderdaad.
Als je nu op zijn profiel kijkt, zal je em niet meer uit kunnen nodigen en staat er " vriendschapsverzoek verstuurd".

Als dat er niet staat heeft ie je geweigerd.
er staat idd "vriendschapverzoek is verstuurd".
Kan, maar ik heb ook al eens een verzoek "gemist". Bovenaan (links, op mijn ipad tenminste) staat zo'n icoontje voor vriendschapsverzoeken. Er stond geen rood cijfertje bij en toch stond er een verzoek in. Dus maak je geen zorgen...

En misschien doet hij wel niks met Facebook.
Wanneer heb je em uitgenodigd? Al lang geleden?
valt mee, vorige week heb ik hem een verzoek verstuurd.
Komt altijd aan. Tenzij jij hem hebt ingetrokken.

Als je wilt zien of hij je verzoek genegeerd heeft. Ga ff naar zijn fb. Heb je de optie "Vriendschapsverzoek sturen " dan heeft hij je verzoek geweigerd of jij hebt hem ingetrokken.
Hij heeft hem dus niet genegeerd.
Ik ben al meer dan een jaar niet actief op facebook. Ik hoop niet dat mensen die me een vriendschapsverzoekje hebben gestuurd nu denken dat ik ze er niet in wil hebben staan.
Eerlijk gezegd negeer ik nooit maar laat ik het verzoek gewoon open staan als ik iemand niet als vriend wil toevoegen. Dat wil dus niet zoveel zeggen.

Kun je zien of die jongen nog wel actief is geweest op FB dmv plaatsen van reacties ed? Als hij wel actief is geweest maar jou nog niet heeft toegevoegd dan is hij ben ik bang niet geinteresseerd.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Naja als hij niet geintreseerd is/was had hij ook kunnen zeggen "nee ik heb geen facebook".
Ik heb het ook weleens gehad dat iemand mijn verzoek niet geaccepteerd had, terwijl we elkaar regelmatig spreken (hobby gerelateerd).

Een ander merkwaardig geval, manlief en ik hadden op hetzelfde tijdstip een vriendschapsverzoek verstuurd naar een vrouw van de eetclub (toevallig en niet afgesproken).

Hij werd vrijwel direct toegelaten tot haar lijst en ik moest er maanden op wachten....-> ik zou haast denken dat er een onderliggende reden voor was.

Soit. Zit er niet mee. Soms willen mensen alleen contact met je irl.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Hoi hoi,

Ik heb een achternichtje een vriendschapsverzoek verstuurd.

We hebben elkaar maar 1x gezien dus ze herkent me niet gelijk denk ik.

Maar als ik nu naar haar profiel ga is de hele knop VRIEND TOEVOEGEN weg!

Hoe kan dit?

Groetjes Naiema
quote:muse85 schreef op 25 juni 2013 @ 23:36:

Hij heeft hem dus niet genegeerd.Juist wel. Je kan negeren en weigeren, bij negeren blijft de status bij jou te zien als verstuurd en bij weigeren kan je een nieuw verzoek doen want dat is je verzoek dus verwijderd.
quote:Naiema schreef op 31 mei 2016 @ 22:26:

Hoi hoi,

Ik heb een achternichtje een vriendschapsverzoek verstuurd.

We hebben elkaar maar 1x gezien dus ze herkent me niet gelijk denk ik.

Maar als ik nu naar haar profiel ga is de hele knop VRIEND TOEVOEGEN weg!

Hoe kan dit?

Groetjes Naiema

Jeetje vet handig een oud topic met totaal andere vraag naar boven schoppen.

Op jouw vraag: ze heeft je geblokkeerd. Helemaal.
Als ze me heeft geblokkeerd kan ik niet meer op haar profiel toch?

Wrm zou ze me blokkeren haha..
Hahaha.
Ik zie alleen nog de knop BERICHT.

Echt heel raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven