nieuw idee help?
woensdag 26 juni 2013 om 12:01
nieuw idee.
het moet namelijk vegan zijn en ik heb in de pesto parmezaansekaas
pastasalade met stukjes advocado, geel en rode paprika blokjes. courgette'
pijnboompitjes, rucola,cherry tomaatjes en een dressing van balsamicoazijn en olie
in het recept stond mango ipv advocado
maar is die dressing lekker bij advocado? ik doe namelijk liever advocado
(had net een topic aangemaakt over een advocado dip erbij)
Sorry voor het dubbele topic. ik wil echt dat het heel lekker word
het moet namelijk vegan zijn en ik heb in de pesto parmezaansekaas
pastasalade met stukjes advocado, geel en rode paprika blokjes. courgette'
pijnboompitjes, rucola,cherry tomaatjes en een dressing van balsamicoazijn en olie
in het recept stond mango ipv advocado
maar is die dressing lekker bij advocado? ik doe namelijk liever advocado
(had net een topic aangemaakt over een advocado dip erbij)
Sorry voor het dubbele topic. ik wil echt dat het heel lekker word
woensdag 26 juni 2013 om 12:08
nee, is niet vegan juist daarom doe ik geen pesto en heb ik een ander recept gezocht.
Alleen in dat recept stond mango en ik weet dat de mensen waarvoor ik het maak niet zo van fruitig houden het is ook een meeneemmaaltijd voor na een lange dag.
Vandaar wou ik de kaas een beetje vervangen door de advocado qua vullendheid en het lijkt me lekker bij de salade. maar ik weet niet of advocado match met balsimico azijn?
Derest van het recept lijkt me allemaal makkelijk te combineren met advocado.
Alleen in dat recept stond mango en ik weet dat de mensen waarvoor ik het maak niet zo van fruitig houden het is ook een meeneemmaaltijd voor na een lange dag.
Vandaar wou ik de kaas een beetje vervangen door de advocado qua vullendheid en het lijkt me lekker bij de salade. maar ik weet niet of advocado match met balsimico azijn?
woensdag 26 juni 2013 om 12:39
quote:ella9 schreef op 26 juni 2013 @ 12:08:
nee, is niet vegan juist daarom doe ik geen pesto en heb ik een ander recept gezocht.
aVocado wordt bruin hoor als dat langere tijd in een gerecht zit, ja ook besprengeld met citroen.
Maar je hebt nu 2 topics geopend dat je aVocado erin wilt of erbij. GEWOON DOEN DAN.
Hoeveel ja`s wil je krijgen? Er zijn zoveel betere suggesties gedaan maar het lijkt jou lekker dus wat let je?
aVocado wordt bruin hoor als dat langere tijd in een gerecht zit, ja ook besprengeld met citroen.
Maar je hebt nu 2 topics geopend dat je aVocado erin wilt of erbij. GEWOON DOEN DAN.
Hoeveel ja`s wil je krijgen? Er zijn zoveel betere suggesties gedaan maar het lijkt jou lekker dus wat let je?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 26 juni 2013 om 12:56
woensdag 26 juni 2013 om 12:57
Voor een meeneemmaaltijd lijkt avocado mij niet zo geschikt, dat word snel zompig en bruin.
Pesto kun je best zonder kaas maken, als je googled op "vegan pesto" kom je al veel recepten tegen.
Je zou de avocado wel heel mee kunnen nemen en dan vlak voor je gaat eten even schillen en in plakjes snijden en op de salade leggen.
Dit is trouwens een leuke blog met ideeën voor veganistisch meeneem-eten: http://veganlunchbox.blogspot.nl/
Pesto kun je best zonder kaas maken, als je googled op "vegan pesto" kom je al veel recepten tegen.
Je zou de avocado wel heel mee kunnen nemen en dan vlak voor je gaat eten even schillen en in plakjes snijden en op de salade leggen.
Dit is trouwens een leuke blog met ideeën voor veganistisch meeneem-eten: http://veganlunchbox.blogspot.nl/