Koopverslaafd tijdens PMS
vrijdag 28 juni 2013 om 19:20
Zucht, een maandelijks terugkerend ritueel. De niet te negeren drang om te shoppen een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden.
Normaal gesproken kan ik me redelijk inhouden, maar die dagen lijkt er geen bevrediging haalbaar... Zelfs niet na een paar schoenen, een nieuw vest, nieuwe jas en nieuwe tas...
Herkenbaar?...
Normaal gesproken kan ik me redelijk inhouden, maar die dagen lijkt er geen bevrediging haalbaar... Zelfs niet na een paar schoenen, een nieuw vest, nieuwe jas en nieuwe tas...
Herkenbaar?...
vrijdag 28 juni 2013 om 20:13
Wees blij dat het bij jou maar om een paar dagen per maand gaat. Er zijn genoeg vrouwen die alle dagen shoppen, waaronder ikzelf maar ondanks dat ben ik niet koopverslaafd. Als je het idd vervelend vindt misschien even je pinpassen opbergen en voor de dagelijkse boodschapjes een cash bedrag klaarleggen.
vrijdag 28 juni 2013 om 21:57
Ik werk in een winkel, en er zijn een aantal klanten die wij onderhand kennen als impulsaankopers, of koopverslaafden.
Kopen vandaag iets, en brengen het standaard de volgende dag terug. Ik kan bijna niet laten te vragen of ze het wel zeker weten als ze iets kopen.
Kopen vandaag iets, en brengen het standaard de volgende dag terug. Ik kan bijna niet laten te vragen of ze het wel zeker weten als ze iets kopen.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg