Koopverslaafd tijdens PMS

28-06-2013 19:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zucht, een maandelijks terugkerend ritueel. De niet te negeren drang om te shoppen een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden.

Normaal gesproken kan ik me redelijk inhouden, maar die dagen lijkt er geen bevrediging haalbaar... Zelfs niet na een paar schoenen, een nieuw vest, nieuwe jas en nieuwe tas...

Herkenbaar?...
Euh. Nee. Lijkt me erg vervelend.
Ik lig plat met migraine die paar dagen. Ruilen?
/
Shop je dan online TO of in de stad?
Wees blij dat het bij jou maar om een paar dagen per maand gaat. Er zijn genoeg vrouwen die alle dagen shoppen, waaronder ikzelf maar ondanks dat ben ik niet koopverslaafd. Als je het idd vervelend vindt misschien even je pinpassen opbergen en voor de dagelijkse boodschapjes een cash bedrag klaarleggen.
Het is niet dat het een probleem is ofzo, maar ik was gewoon benieuwd of er meer mensen die hier 'last' van hebben. Ik heb er last van sinds ik met de pil ben gestopt.

Vervelend dat de symptonen bij sommige mensen zo heftig fysiek zijn.
Bonnetjes bewaren en terugbrengen. Ik stond van de week bij de kruidvat, kocht een parfum, bedacht dat ik het echt niet nodig had. Gelijk maar weer ingeleverd en mijn geld teruggekregen.

Dit was trouwens niet tijdens PMS. Maar toch.
Dan heb je mazzel als je dat alleen tijdens de PMS hebt
Dat heet het stimuleren van de economie :-D
Nee, ik krijg van Pms poetsneigingen:)
Kreeg ik maar poetsneigingen!!!
Ik werk in een winkel, en er zijn een aantal klanten die wij onderhand kennen als impulsaankopers, of koopverslaafden.

Kopen vandaag iets, en brengen het standaard de volgende dag terug. Ik kan bijna niet laten te vragen of ze het wel zeker weten als ze iets kopen.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven