Webcam doet het niet op Skype.

28-06-2013 21:38 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik heb een laptop. En als ik dan naar Skype ga, en een videogesprek met diegene wil starten, zie je me maar een paar seconde, en dan verschijnt er een zwart beeld. Dus ik kan mezelf niet zien. Eerst lukte het allemaal wel prima, maar toen ik oppeens weer een gesprek met iemand wou starten, zag je me maar voor even, en toen werd het beeld zwart, van skype die van mij. Hoe kan ik dit oplossen? graag hulp
Misschien kan je proberen om bij de webcam opties te kijken? (zowel op skype als op de laptop)? Als je je webcam opent op de laptop, werkt die dan wel gewoon?
Ik weet niet hoe je de webcam opent op de laptop..

Ik heb al bij skype instellingen gekeken, maar het werkt niet. Ik moet nu echt weten wat ik in stappen moet doen.
Ik kijk altijd bij configuratiescherm, dan bij zoeken "apparaatbeheer" intypen, dat scherm openen. Dan zou je je webcam moeten kunnen zien. Anders tijdens het gesprek even kijken (onderin beeld) of je wel ingesteld hebt dat de ander je kan zien.

Waarschijnlijk een totaal overbodige vraag: kan degene met wie je praat je wel zien? En kan jij anderen zien?
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
Als ik naar configuratiescherm ga, en dan apparaatbeheer, zie ik mezelf niet. En als ik dan bijvoorbeeld mijn profiel wil veranderen, zie je me heel even maar, en dan wordt het weer zwart. Maar dan blijft het lichtje branden. Dit vind ik heel irritant, en dit is nog nooit gebeurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven