welke tablet ivm apps?
vrijdag 28 juni 2013 om 17:57
We willen een tablet aanschaffen voor onszelf maar ook voor onze dreumes van 16 maanden. Hij ontwikkelt zich heel traag vanwege een syndroom en ik hoor van andere ouders dat ze veel aan een tablet hebben (pedagogisch verantwoorde apps).
Mijn man kan via zijn werk een tablet kopen met Windows 8 besturingssysteem maar ik twijfel omdat er nog niet veel apps beschikbaar zijn.
Voor de iPad zijn er de meeste apps maar android komt er volgens mij dichtbij.
Welke zouden jullie aanschaffen?
Mijn man kan via zijn werk een tablet kopen met Windows 8 besturingssysteem maar ik twijfel omdat er nog niet veel apps beschikbaar zijn.
Voor de iPad zijn er de meeste apps maar android komt er volgens mij dichtbij.
Welke zouden jullie aanschaffen?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
vrijdag 28 juni 2013 om 18:05
Ik zou een android tablet aanschaffen. Bij adroid ben je volledig vrij om te doen en te laten wat je wilt.
Bij een Ipad ben je afhankelijk van wat Apple je wilt bieden.
Het lijkt misschien zo dat de Ipad meer heeft, maar je bent niet volledig vrij.
Het internet staat vol met apps en daar kun je met android vrij uit kiezen.
Succes met je aankoop
Bij een Ipad ben je afhankelijk van wat Apple je wilt bieden.
Het lijkt misschien zo dat de Ipad meer heeft, maar je bent niet volledig vrij.
Het internet staat vol met apps en daar kun je met android vrij uit kiezen.
Succes met je aankoop
vrijdag 28 juni 2013 om 18:51
vrijdag 28 juni 2013 om 18:56
quote:capricorn schreef op 28 juni 2013 @ 18:51:
Het feit dat je met Android kunt doen en laten wat je wilt ('t is een tablet... wat voor gekke dingen wil je daarmee doen?) zorgt er ook voor dat er meer rotzooi is.
Ik zeg dus iPad. Als ik daar persé iets op wil hebben dat nog niet in de AppStore is dan maak ik die app zelf wel...Maak je die app dan ook gelijk voor Boannan? Dat zou dan wel zo handig zijn. Of ga je er vanuit dat Boannan dat ook maar eventjes zelf doet?
Het feit dat je met Android kunt doen en laten wat je wilt ('t is een tablet... wat voor gekke dingen wil je daarmee doen?) zorgt er ook voor dat er meer rotzooi is.
Ik zeg dus iPad. Als ik daar persé iets op wil hebben dat nog niet in de AppStore is dan maak ik die app zelf wel...Maak je die app dan ook gelijk voor Boannan? Dat zou dan wel zo handig zijn. Of ga je er vanuit dat Boannan dat ook maar eventjes zelf doet?
vrijdag 28 juni 2013 om 19:58
vrijdag 28 juni 2013 om 20:22
vrijdag 28 juni 2013 om 20:25
quote:amby schreef op 28 juni 2013 @ 20:22:
Misschien kan je aan die ouders eens vragen wat voor tablet zij hebben? (Ook i.v.m. de apps die je misschien wilt gaan gebruiken)
iPads zijn geloof ik wel de meest geliefde tablets voor (kleine) kinderen. Je hebt er ook van die prachtige hufter-proof hoezen/bumpercases voor. :PDan zou ik inderdaad voor de iPad gaan...zojuist werd onze archos van de bank gemieterd...scherm stuk... Dus neem vooral ook die bumpercase er bij!!
Misschien kan je aan die ouders eens vragen wat voor tablet zij hebben? (Ook i.v.m. de apps die je misschien wilt gaan gebruiken)
iPads zijn geloof ik wel de meest geliefde tablets voor (kleine) kinderen. Je hebt er ook van die prachtige hufter-proof hoezen/bumpercases voor. :PDan zou ik inderdaad voor de iPad gaan...zojuist werd onze archos van de bank gemieterd...scherm stuk... Dus neem vooral ook die bumpercase er bij!!
vrijdag 28 juni 2013 om 20:37
Cadeautje, jij hebt het erover dat je beter een Android kunt nemen omdat Apple een gesloten systeem heeft en je met een Android dus veel meer zelf kunt doen. De gemiddelde tablet gebruiker heeft echter helemaal niet de behoefte om zelf het wiel uit te vinden en wil gewoon dat zijn tablet werkt zonder dat je bang hoeft te zijn om een virus binnen te haken of een crappy gemaakte app die je tablet om zeep helpt. Dan zeg ik dus dat een iPad een goede tablet is.
En ja, als TO een app wil die nog niet in de AppStore is dan kan ik die voor haar maken en weet ik dat hij door Apple gecheckt wordt en werkt.
En ja, als TO een app wil die nog niet in de AppStore is dan kan ik die voor haar maken en weet ik dat hij door Apple gecheckt wordt en werkt.
vrijdag 28 juni 2013 om 21:43
Ipad.
Mijn dochter doet een studie multimedia design en gaat haar afstudeerscriptie doen over hoe de ontwikkeling van kinderen gaat bij gebruik van ipad.
Haar kleine nichtje speelde er al meer toen ze nog geen jaar was, en die ontwikkeling heeft ze van begin af gefilmd.
Ze is nu 18 maanden en zoekt zelf haar spelletjes in de mappen, is ze het zat drukt ze op de gereed-knop, en zoekt weer wat anders. Het is zo'n logisch systeem.
Kan ook bijna niet vastlopen. Mijn vader van 91 kan er zelfs mee overweg.
Mijn dochter doet een studie multimedia design en gaat haar afstudeerscriptie doen over hoe de ontwikkeling van kinderen gaat bij gebruik van ipad.
Haar kleine nichtje speelde er al meer toen ze nog geen jaar was, en die ontwikkeling heeft ze van begin af gefilmd.
Ze is nu 18 maanden en zoekt zelf haar spelletjes in de mappen, is ze het zat drukt ze op de gereed-knop, en zoekt weer wat anders. Het is zo'n logisch systeem.
Kan ook bijna niet vastlopen. Mijn vader van 91 kan er zelfs mee overweg.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
vrijdag 28 juni 2013 om 21:56
35% met 1 tablet die vrijwel allemaal het laatste besturingssysteem draaien, tegenover 65% met weet ik hoe veel merken/soorten/versies van besturingssystemen. Niet verkeerd van Apple, dacht ik zo. Ook makkelijker voor ontwikkelaars om je voornamelijk te kunnen richten op de laatste versie van een OS...
vrijdag 28 juni 2013 om 21:58
quote:oddjobx schreef op 28 juni 2013 @ 21:46:
De markt voor smartphones is vrijwel alleen nog android.
Windows phone 8 snoept 't laatste restje van van de iPhones af.
Nu android de smartphone-markt vrijwel geheel in handen heeft, hebben ze bijna hetzelfde bereikt bij de tabletjes.
http://betanews.com/2013/ ... pad-what-it-did-to-iphone
iOS tabletten-markt van iets van 98 procent naar iets van 35 procent.
http://www.forbes.com/sit ... -no-longer-cool-to-teens/Je kunt ook overdrijven hè!
De markt voor smartphones is vrijwel alleen nog android.
Windows phone 8 snoept 't laatste restje van van de iPhones af.
Nu android de smartphone-markt vrijwel geheel in handen heeft, hebben ze bijna hetzelfde bereikt bij de tabletjes.
http://betanews.com/2013/ ... pad-what-it-did-to-iphone
iOS tabletten-markt van iets van 98 procent naar iets van 35 procent.
http://www.forbes.com/sit ... -no-longer-cool-to-teens/Je kunt ook overdrijven hè!
vrijdag 28 juni 2013 om 22:00
quote:capricorn schreef op 28 juni 2013 @ 21:56:
35% met 1 tablet die vrijwel allemaal het laatste besturingssysteem draaien, tegenover 65% met weet ik hoe veel merken/soorten/versies van besturingssystemen. Niet verkeerd van Apple, dacht ik zo. Ook makkelijker voor ontwikkelaars om je voornamelijk te kunnen richten op de laatste versie van een OS...
Oddjobx is anti Apple, dat is algemeen bekend.
Oddjobx is anti Apple, dat is algemeen bekend.
zaterdag 29 juni 2013 om 23:34
quote:Snoesje666 schreef op 29 juni 2013 @ 23:30:
Met Oddjob zijn advies om voor de Google Nexus 7 te gaan zijn ik en Snoezekind heel erg blij.Dank! Ik ben namelijk op zoek naar een goede tablet (Geen Apple want te duur).
Met Oddjob zijn advies om voor de Google Nexus 7 te gaan zijn ik en Snoezekind heel erg blij.Dank! Ik ben namelijk op zoek naar een goede tablet (Geen Apple want te duur).
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 30 juni 2013 om 00:26
Hier in huis 2 iPad's omdat werk en school dat verzorgde,. Leuk en prettig,
Maar wat missen we een USB aansluiting en dat Flash niet wordt ondersteund!
Had ik er zelf 1 willen kopen dan was er een Android gekomen denk ik.
De Apps die we gebruiken ( beiden nogal verschillend) voldoen prima maar sommigen zijn wel erg duur en bij Android zijn die veelal gratis.
Op de school van mijn dochter hebben sommigen een toetsenbord op de iPad aangesloten, ik vermoed via Bluetooth
Ik ben geen fan van Windows en zou daarom ook geen tablet met Windows kopen.
Het blijft een dure aankoop en het is daarom misschien wel een idee om verder na te vragen wat handig is voor jouw zoon om mee te oefenen. Apple doet het best goed in onderwijsapp's maar misschien Android ook wel.
Maar wat missen we een USB aansluiting en dat Flash niet wordt ondersteund!
Had ik er zelf 1 willen kopen dan was er een Android gekomen denk ik.
De Apps die we gebruiken ( beiden nogal verschillend) voldoen prima maar sommigen zijn wel erg duur en bij Android zijn die veelal gratis.
Op de school van mijn dochter hebben sommigen een toetsenbord op de iPad aangesloten, ik vermoed via Bluetooth
Ik ben geen fan van Windows en zou daarom ook geen tablet met Windows kopen.
Het blijft een dure aankoop en het is daarom misschien wel een idee om verder na te vragen wat handig is voor jouw zoon om mee te oefenen. Apple doet het best goed in onderwijsapp's maar misschien Android ook wel.
Je bent zelf een theepot