Eenzaam
zaterdag 29 juni 2013 om 20:28
Toevallig las ik laatst iets over een site, niet zozeer om te daten, maar wel om mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen, misschien is dat wat?
http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/
http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 29 juni 2013 om 20:48
Ik geloof dat de combinatie werk en prive de laatste maanden nogal uit balans is geweest. Lees: te veel gewerkt. Het lijkt wel hoe meer ik gewerkt heb, hoe minder goed ik me kan ontspannen. Daarom heb ik ook besloten voorlopig parttime te werken (32 uur ) voel me overigens al iets beter: zojuist sushi besteld
zaterdag 29 juni 2013 om 21:11
Ja ik weet dat het leven nu eenmaal niet iedere dag leuk kan zijn. Eenzaamheid hoort er soms bij. Maar soms ook lekker: eenzaamheid. Binnenkort ben ik een paar dagen vrij en zit er aan te denken om paar dagen in mijn uppie, met mijn e-reader naar Texel te gaan. Even rust, want thuis ontspannen lukt me niet.
zaterdag 29 juni 2013 om 21:37
Niet leuk, ik voel me ook wel eens eenzaam, maar heb geen grote vriendenclub of familie. Kan je het niet gezellig voor jezelf maken, lekker snackje, leuke film kijken?
Mij overvalt het wel eens na een serie of reclame waar iedereen met zijn twaalven aan het skieen/vakantie/bbq is, als of dat de norm is
Mij overvalt het wel eens na een serie of reclame waar iedereen met zijn twaalven aan het skieen/vakantie/bbq is, als of dat de norm is
zondag 30 juni 2013 om 22:47
Het vreemde is dat ik door die eenzaamheid van gisteren me ineens beter voel. Alsof ik meer tot mezelf gekomen ben. Ik zat door werk in een soort flow en kon niet dealen met de rust ineens of zo. Maar vandaag voelde ik me ineens zo goed. Lekker op mijn gemakje gegeten etc. en naar het bos geweest en in mijj eentjevop het terras gezeten. Heerlijk! Realiseer me dat ik te veel met werk bezig ben geweest en meer moet genieten. Heb nu zelfs even behoefte aan rust en eenzaamheid. Vreemd, ik ben een ongeleid projectiel.