Eenzaam

29-06-2013 20:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik geef het niet graag toe, maar soms voel ik me echt eenzaam. Zoals vanavond dus..

Heel de week gewerkt, sollicitaties gehad, druk, veel.aan mijn hoofd en nu weer alleen op de bank. En daar word ik op dit moment even niet blij van.
Is het niet gewoon de druk van buitenaf dat je op zaterdagavond zogenaamd iets leuks MOET doen?

Ik doe ook niks, moet je gewoon van genieten joh! En wie weet kun je wel leuke mensen vinden hier op het forum?
Zit er een goede balans tussen werk en prive?
Zal ik een mooi nummer voor je op zoeken?
Toevallig las ik laatst iets over een site, niet zozeer om te daten, maar wel om mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen, misschien is dat wat?

http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik geloof dat de combinatie werk en prive de laatste maanden nogal uit balans is geweest. Lees: te veel gewerkt. Het lijkt wel hoe meer ik gewerkt heb, hoe minder goed ik me kan ontspannen. Daarom heb ik ook besloten voorlopig parttime te werken (32 uur ) voel me overigens al iets beter: zojuist sushi besteld :D
Als nu komende week het mooie weer aanbreekt zul je zien dat je daar ook van opknapt! Zonlicht is wat we nodig hebben!
Het is niet erg om je soms eenzaam te voelen... Het moet niet te vaak gebeuren. Ik heb het ook weleens, en dan ga ik leuke dingen bedenken of goed voor mijzelf zorgen dmv een maskertje, lekker badderen etc..
Ja ik weet dat het leven nu eenmaal niet iedere dag leuk kan zijn. Eenzaamheid hoort er soms bij. Maar soms ook lekker: eenzaamheid. Binnenkort ben ik een paar dagen vrij en zit er aan te denken om paar dagen in mijn uppie, met mijn e-reader naar Texel te gaan. Even rust, want thuis ontspannen lukt me niet.
Niet leuk, ik voel me ook wel eens eenzaam, maar heb geen grote vriendenclub of familie. Kan je het niet gezellig voor jezelf maken, lekker snackje, leuke film kijken?

Mij overvalt het wel eens na een serie of reclame waar iedereen met zijn twaalven aan het skieen/vakantie/bbq is, als of dat de norm is
Toch nog een heerlijk rustige eenzame avond gehad. De wijn en sushi was heerlijk!!
Da's goed om te horen!
Ik heb het ook regelmatig, maar probeer nu weer wat socialer te doen, door wel naar die verjaardag of afspraak te gaan. Merk dat dat iets beter gaat...en soms ook genieten van t met mezelf zijn.
Het vreemde is dat ik door die eenzaamheid van gisteren me ineens beter voel. Alsof ik meer tot mezelf gekomen ben. Ik zat door werk in een soort flow en kon niet dealen met de rust ineens of zo. Maar vandaag voelde ik me ineens zo goed. Lekker op mijn gemakje gegeten etc. en naar het bos geweest en in mijj eentjevop het terras gezeten. Heerlijk! Realiseer me dat ik te veel met werk bezig ben geweest en meer moet genieten. Heb nu zelfs even behoefte aan rust en eenzaamheid. Vreemd, ik ben een ongeleid projectiel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven