Whatsapp vraagje

30-06-2013 14:24 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als bj iemands naam staat : 'Laatst gezien om 13.59' en er verschijnen 2 vinkjes achter mijn berichtje, heeft hij het bericht dan gelezen, of alleen ontvangen?
Ooohhhwww, stuur een aangetekende brief joh. Dat is meer betrouwbaar dan whatsapp.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
volgens mij betekenen 2 vinkjes dat het is afgeleverd op de telefoon (bij android iig). De persoon hoeft het dan nog niet gelezen te hebben.
Hangt er vanaf wanneer jij het bericht verstuurd hebt.
Volgens mij bij een android afgeleverd op telefoon, maar hoeft niet gelezen te zijn. Bij Apple wel gelezen.
Huts!
Twee vinkjes betekent idd alleen dat het goed is afgeleverd, niet dat het ook gelezen is. (edit: bij android in ieder geval, iphone heb ik geen ervaring mee)

En laatst gezien klopt heel vaak niet ben ik achter. Ik krijg wel eens een bericht van iemand die dan helemaal niet op whatsapp zou zijn geweest bijvoorbeeld.

Of er staat een tijd in de toekomst bij.

Weet niet of dat aan bepaalde tijdsinstellingen ligt aan mijn of de ander zijn telefoon, maar dan zou het altijd consequent hetzelfde tijdsverschil moeten zijn en dat is het ook niet.
@Miekkie : heb mijn laatste bericht verstuurd om 14.13 uur..hebben beide Android. Nu staat er laatst gezien om 14.26 uur.
Misschien zit die persoon wel even op de wc over zijn antwoord na te denken?
Over de vraag: 'Is alles oke' hoef ik toch geen kwartier na te denken ;)
Sjonge. Misschien zit ie met z'n moeder te praten. Of op de fiets. Of bij te komen van stappen gister.
Hij is op zijn werk/ aan t werk en heeft zijn mobiel altijd bij zich.
Misschien is hij wel aan het werk dan
Als ik mijn man bel komt hij om de een of andere reden automatisch online op WhatsApp. Dan is hij helemaal niet echt online.
En je denkt dat ie misschien dood is ofzo?

Misschien heeft ie gewoon geen tijd/zin.
Nou ja misschien is hij er niet zo zeker van dat alles okay is.

Of liep er net een kaboutertje met hoogtevrees zijn kantoor binnen en is hij die nu aan het troosten.

Of hij heeft koffie gemorst op de blouse van een collega en ze zijn nu van blouse aan het wisselen.

Of is hij inderdaad aan het werk, aangezien hij op zijn werk is.

(Die laatste lijkt me heeeel onwaarschijnlijk, maar je weet het nooit he)

Ik zou nog even 10 minuten afwachten en hem vervolgens een aantal keer achter elkaar proberen te bellen. Als dat na 10 minuten niks oplevert, zou ik zijn werk maar gaan bellen
Nee, hij zal zeker niet dood zijn...Maar we hebben net voor het eerst een nacht samen doorgebracht en op een of andere manier geeft dit een beetje een rotgevoel.
Relaxxxxx!! Iemand fijnknijpen heeft nog nooit geholpen. Jaag je ze alleen maar mee weg.
Dat begrijp ik...voel me gewoon wat kwetsbaar en onzeker even.
Dat is jouw pakkie an en moet je zelf oplossen zonder hem.
Alles wat WA zegt kan gelogen zijn weet ik uit ervaring. Er kan staan dat iemand online is geweest terwijl die persoon zijn telefoon niet eens heeft aangeraakt. Er kan staan dat een bericht is afgeleverd terwijl het helemaal niet zo is.

Als je je kwetsbaar en onzeker voelt moet je niet om bevestiging gaan vragen maar kijken wat je er aan kan doen. Waarom hang jij je emoties op aan WA?
Tja, als er gewerkt wordt is er geen tijd voor privé-activiteiten natuurlijk.
Jeetje, wat een leuke reacties zeg :s.
Wat had je dan gewild Snoopy? Had je willen horen dat het een enorme klootzak is omdat hij niet direct reageert? Kom op zeg......raap jezelf eens bijelkaar.
Het lijkt er op dat het hebben van het fenomeen Whatsapp VERPLICHT tot direct reageren. Maar dat is natuurlijk niet zo.
Irritant he?! Mijn vriend stopt vaak zomaar met whatsappen zonder dat hij het even zegt. Dan zie ik dat hij nog wel heeft gekeken en dan toch geen antwoord sturen. Als ik er dan naar vraag, zegt hij dat hij weer aan het werk moest of iets anders onzinnigs Ja, zeg dat dan even, dan hoef ik geen uur naar mijn telefoon te kijken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven