Squirten

02-07-2013 14:57 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom jij ook spuitend klaar?

Wanneer mn vriend mn G-spot of A-spot stimuleert dan ben ik in no-time van de wereld. Het ene orgasme na het andere.

Clitoraalorgasme is wel lekker maar via de spots is toch het meest ultieme.

Er komt dan zoveel vocht vrij....soms schaam ik er mijzelf voor, ondanks dat mn vriend zegt dat hij het supergeil vind.
Jezus Christus...
Dat waren niet de smilies die ik wou...
[quote]larevebleu schreef op 02 juli 2013 @ 15:03:

Jezus Christus... ]

Hij ook al ??
De zomer vakantie is begonnen?
Gewoon een zeiltje op je matras leggen. Ongelukje kan de beste gebeuren
Ik mag niet meer squirten van de brandweer. De laatste keer is het een beetje uit de hand gelopen.

Ik loop weer enorm achter. Wat is nou weer een A spot?
Hallo?!
Dat is een plek waarvan niemand weet waar hij zit en of hij eigenlijk wel bestaat.
Vlak bij je lurven lieverd, naast je hurken.
Bedankt voor de info. Ik zet de mop vast naast het bed.
Hallo?!
Een spot is toch gewoon een podiumlamp? Wist ik veel dat die alfabetisch aangeduid worden... maar ik denk dat het vooral dàt is wat Leo's aanwezigheid hier op dit topic verklaart!
Nu weer een serieuze reactie:

Ja, herkenbaar. Erg lekker als een man je Deep Spot / A-spot weet te vinden. Zeker als je zwanger bent is er weinig voor nodig

Gewoon handdoek bij de hand hebben of seks hebben op de eettafel, het aanrecht, picknickkleed of waar dan ook, dan is het zo weer opgeruimd.

Geniet ervan!
quote:geve schreef op 02 juli 2013 @ 16:31:

Een spot is toch gewoon een podiumlamp? Wist ik veel dat die alfabetisch aangeduid worden... maar ik denk dat het vooral dàt is wat Leo's aanwezigheid hier op dit topic verklaart!

Ben ik die enige die die spots niet weet te spotten? Laat staan dat er spots op de muur ontstaan van gelukzaligheid. Volgens mij zit TO gewoon te spotten met ons.
Lorem Ipsum
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Die fóto's
Ooooh daar komt de uitdrukking 'licht uit, spot aan' vandaan!
Hallo?!
mmm lekker op het aanrecht, doekje erover en dan je komkommer snijden............
Is ook supergeil. Je vriend heeft gelijk. Gewoon van genieten.
And let there be light !
quote:larevebleu schreef op 02 juli 2013 @ 15:04:

Dat waren niet de smilies die ik wou...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Zoete schreef op 02 juli 2013 @ 16:46:

Ja, herkenbaar. Erg lekker als een man je Deep Spot / A-spot weet te vinden. Zeker als je zwanger bent is er weinig voor nodig

Ook hier herkenbaar...;-)

En voor degenen die de spots allemaal niet kunnen vinden:

G-spot: bovenkant van de binnenkant en klein stukje naar binnen (soms, maar zeker niet altijd, zit daar een wat ribbelig beetje bol gedeelte).

A-spot: een stukje voorbij de G-spot maar nog voor de baarmoederhalsmond.

En voor degenen die roepen dat al die spots wetenschappelijk nooit zijn aangetoond:

Wat boeit dat als je seksueel genot ontleend aan stimulatie van die plekken en je er misschien ook nog wel al dan niet spuitend van klaar komt?
quote:Tedvrpl schreef op 03 juli 2013 @ 00:16:

[...]

Ook hier herkenbaar...;-)

En voor degenen die de spots allemaal niet kunnen vinden:

G-spot: bovenkant van de binnenkant en klein stukje naar binnen (soms, maar zeker niet altijd, zit daar een wat ribbelig beetje bol gedeelte).

A-spot: een stukje voorbij de G-spot maar nog voor de baarmoederhalsmond.

En voor degenen die roepen dat al die spots wetenschappelijk nooit zijn aangetoond:

Wat boeit dat als je seksueel genot ontleend aan stimulatie van die plekken en je er misschien ook nog wel al dan niet spuitend van klaar komt?En die gene die een partner met korte vingertjes hebben. Die hebben pech gehad
quote:johnasd schreef op 05 juli 2013 @ 06:09:

[...]

En die gene die een partner met korte vingertjes hebben. Die hebben pech gehad Geen probleem hier, kan gewoon via klit ;)
Ik heb ook geen idee waar ze te vinden zijn. Ben wel benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven