dilema
donderdag 4 juli 2013 om 15:28
een vriendin van mij is laatst in een situatie terechtgekomen en weet niet wat ik haar kan adviseren te doen.
Zij heeft een vaste partner waar ze heel veel van houd en gaan vaak naar een parenclub.
Daar werd zij verwend door meerdere mannen waarvan ze 1 kende.
Bij hem was de condoom gescheurd en wel meer dan 1 keer.
Zij was onder invloed en kon niet meer helder denken.
Vervolgens volgde er een discussie en durfde ze haar partner op dat moment niet te vertellen wat er gebeurd was terwijl dat wel de regel was.
Eenmaal thuis hadden ze gemeenschap met mekaar.
Waar ze het nog steeds niet vertelt had en pas de dag erna durf ze hem dit te vertellen.
Waardoor hij heel erg boos is en haar nu al ruim 1 week negeert.
ze heeft hem dit allemaal vertelt en dat het niet bewust is geweest en ook haar excuses daarvoor aangeboden en dat meerdere keren. HEt was heel fout van haar wat ik haar vertelt hebt en is zij ook door een ware hel gegaan en ook de boosheid van haar vriend begrijpt.
Zij heeft meteen de volgende dag een test gedaan bij de huisarts/ziekenhuis en op alles gecontroleerd zij heeft als second opinion ook bij de ggd een algehele test gedaan.
De test van de huisarts was goed en alleen op die van de GGD afwachten waarschijnlijk zal die ook goed zijn.
Mijn vraag is wat kan ik haar nog meer adviseren en mee helpen.
Want waarom word de vrouw altijd zo gestraft terwijl mannen vaak ook nog een vriendin erbij hebben waar mee ze het zonder doen waarvan de andere het niet weet.
Weet ook uit betrouwbare bronnen dat hij vorig jaar ook een test bij de GGD gedaan heeft.
Maar heeft hierover nooit iets van vertelt en dus verzwegen heeft.
Zij zal hem dan ook daarmee confronteren als alles weer rustig is.
Ze wonen niet samen ieder heeft zijn eigen plek.
Graag serieuse reactie
Zij heeft een vaste partner waar ze heel veel van houd en gaan vaak naar een parenclub.
Daar werd zij verwend door meerdere mannen waarvan ze 1 kende.
Bij hem was de condoom gescheurd en wel meer dan 1 keer.
Zij was onder invloed en kon niet meer helder denken.
Vervolgens volgde er een discussie en durfde ze haar partner op dat moment niet te vertellen wat er gebeurd was terwijl dat wel de regel was.
Eenmaal thuis hadden ze gemeenschap met mekaar.
Waar ze het nog steeds niet vertelt had en pas de dag erna durf ze hem dit te vertellen.
Waardoor hij heel erg boos is en haar nu al ruim 1 week negeert.
ze heeft hem dit allemaal vertelt en dat het niet bewust is geweest en ook haar excuses daarvoor aangeboden en dat meerdere keren. HEt was heel fout van haar wat ik haar vertelt hebt en is zij ook door een ware hel gegaan en ook de boosheid van haar vriend begrijpt.
Zij heeft meteen de volgende dag een test gedaan bij de huisarts/ziekenhuis en op alles gecontroleerd zij heeft als second opinion ook bij de ggd een algehele test gedaan.
De test van de huisarts was goed en alleen op die van de GGD afwachten waarschijnlijk zal die ook goed zijn.
Mijn vraag is wat kan ik haar nog meer adviseren en mee helpen.
Want waarom word de vrouw altijd zo gestraft terwijl mannen vaak ook nog een vriendin erbij hebben waar mee ze het zonder doen waarvan de andere het niet weet.
Weet ook uit betrouwbare bronnen dat hij vorig jaar ook een test bij de GGD gedaan heeft.
Maar heeft hierover nooit iets van vertelt en dus verzwegen heeft.
Zij zal hem dan ook daarmee confronteren als alles weer rustig is.
Ze wonen niet samen ieder heeft zijn eigen plek.
Graag serieuse reactie
donderdag 4 juli 2013 om 16:05
donderdag 4 juli 2013 om 16:12
donderdag 4 juli 2013 om 17:05
donderdag 4 juli 2013 om 17:07
Ladderzat, in de parenclub door meerdere mannen tegelijk gepakt, condoom scheurde een paar keer, en dan daarna thuis nog een beurt van haar eigen man? (Dat die vent nog zin had er nog eens overheen te gaan, over zo'n ladderzatte, al door meerdere mannen afgewerkte, vrouw).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
donderdag 4 juli 2013 om 17:12
Ladderzat?
Ik denk aan "de snoepjes", want daar word je zo geilweldig knuffelig van naar iedereen. Ik heb veel mensen in club meegemaakt die onder invloed daarvan het ineens op iedereen konden. Zelfs mensen die ze nuchter nog geen blik waardig zouden keuren.
Casandra Haar vriendin was waarschijnlijk high as a kite.
Wie weet haar man ook.
Ik denk aan "de snoepjes", want daar word je zo geilweldig knuffelig van naar iedereen. Ik heb veel mensen in club meegemaakt die onder invloed daarvan het ineens op iedereen konden. Zelfs mensen die ze nuchter nog geen blik waardig zouden keuren.
Casandra Haar vriendin was waarschijnlijk high as a kite.
Wie weet haar man ook.