dilema

04-07-2013 15:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
een vriendin van mij is laatst in een situatie terechtgekomen en weet niet wat ik haar kan adviseren te doen.

Zij heeft een vaste partner waar ze heel veel van houd en gaan vaak naar een parenclub.

Daar werd zij verwend door meerdere mannen waarvan ze 1 kende.

Bij hem was de condoom gescheurd en wel meer dan 1 keer.

Zij was onder invloed en kon niet meer helder denken.

Vervolgens volgde er een discussie en durfde ze haar partner op dat moment niet te vertellen wat er gebeurd was terwijl dat wel de regel was.

Eenmaal thuis hadden ze gemeenschap met mekaar.

Waar ze het nog steeds niet vertelt had en pas de dag erna durf ze hem dit te vertellen.

Waardoor hij heel erg boos is en haar nu al ruim 1 week negeert.

ze heeft hem dit allemaal vertelt en dat het niet bewust is geweest en ook haar excuses daarvoor aangeboden en dat meerdere keren. HEt was heel fout van haar wat ik haar vertelt hebt en is zij ook door een ware hel gegaan en ook de boosheid van haar vriend begrijpt.

Zij heeft meteen de volgende dag een test gedaan bij de huisarts/ziekenhuis en op alles gecontroleerd zij heeft als second opinion ook bij de ggd een algehele test gedaan.

De test van de huisarts was goed en alleen op die van de GGD afwachten waarschijnlijk zal die ook goed zijn.

Mijn vraag is wat kan ik haar nog meer adviseren en mee helpen.

Want waarom word de vrouw altijd zo gestraft terwijl mannen vaak ook nog een vriendin erbij hebben waar mee ze het zonder doen waarvan de andere het niet weet.

Weet ook uit betrouwbare bronnen dat hij vorig jaar ook een test bij de GGD gedaan heeft.

Maar heeft hierover nooit iets van vertelt en dus verzwegen heeft.

Zij zal hem dan ook daarmee confronteren als alles weer rustig is.

Ze wonen niet samen ieder heeft zijn eigen plek.

Graag serieuse reactie
Wat een flauwekul om twee testen te doen, dat ten eerste.

Dan als tweede: hoe krijg je het voor elkaar dat je condoom meerdere keren scheurt.

Dan ten derde: wie laat zijn bezopen vrouw alleen in een parenclub? Dat is toch vragen om ellende?
En jouw "vriendin" bespreekt dit allemaal met jou?

Over hun sexleven, hun Swingersperikelen enz??

Right...
Tja, waar gehakt wordt vallen spaanders.
Wat voor test doe je de volgende dag bij de huisarts en krijg je ook gelijk de uitslag van dan?
Wat zou je nog voor haar kunnen doen ?

Ik denk niets ?

Ze heeft alles gedaan wat ze kon...

Ik zeg altijd maar zo; van ruilen komt huilen
Ze verdienen elkaar zo te lezen.
Waarom gaat ze naar een parenclub als ze dusdanig onder invloed is dat ze niets meer kan. Daarnaast kan ik me voorstellen dat haar partner pislink is. Ze brengt hem willens en wetens in gevaar.
Hoe wilde je hier in helpen? Ik vind t maar een raar verhaal.

Maar als mijn vriendin met zo'n verhaal aan komt zetten en ik mijn gezicht weer in een plooi heb dan uh zou ik ernaar luisteren en thats it. Klinkt allemaal erg ingewikkeld
Das natuurlijk niet waar he, van dat testen. Dat kan helemaal niet op zo'n korte termijn.
quote:casandra1975 schreef op 04 juli 2013 @ 15:28:

Graag serieuse reactieGraag een serieus bericht dan.
quote:casandra1975 schreef op 04 juli 2013 @ 15:28:

Want waarom word de vrouw altijd zo gestraft terwijl mannen vaak ook nog een vriendin erbij hebben waar mee ze het zonder doen waarvan de andere het niet weet.

ah, jij staat er heerlijk objectief in. geen bagage!
Ik vind het maar raar dat je zo'n persoonlijk verhaal van je vriendin hier op het forum zet.
wachttijd voor een soatest is minstens 2 weken na onveilig contact dus dat de huisarts haar gelijk de volgende dag getest heeft is onzin.
Waarom zet je dit hier neer. Er is een oplossing, er is dubbel gestest en het beste setje gaat er nog eens over praten.

Het lijkt mij verder jou zaak niet, tenzij dit over jezelf gaat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mooi dat ze zich op soa's laat testen, maar hoe zit t met de kans op zwangerschap? Dan word het pas interessant....
Lorem Ipsum
Natuurlijk gaat het over haarzelf.
@turquasi: Breng haar nou niet op het idee. Was trouwens ook mijn eerste gedachte dat het daarover zou gaan.

Dillema: wie is de vader?
wat is een dilema?
.
dat is zoiets als een dilemma, maar dan met de vraag of je 'ma' gaat worden of niet
Lorem Ipsum
tsjaa, parenclub kan leuk zijn maar maak dan afspraken. Wie is onder invloed en wie let op? Hij kan de schuld niet alleen op haar afschuiven. Sowieso hun probleem, ik zou mij daar niet mee bemoeien.
Ik vind het in ieder geval goed van haar dat ze zo'n goede vriendin van zichzelf is.
Dus jij je vriendin en partner gaan naar seksclub, zij doet het daar vaak onveilig, daarna doet ze het thuis ook nog met hem en dag later verteld ze pas dat hij een soa opgelopen kan hebben. Begrijp waarom hij boos is, zij heeft hem wetens in gevaar gebracht.
Ladderzat, in de parenclub door meerdere mannen tegelijk gepakt, condoom scheurde een paar keer, en dan daarna thuis nog een beurt van haar eigen man? (Dat die vent nog zin had er nog eens overheen te gaan, over zo'n ladderzatte, al door meerdere mannen afgewerkte, vrouw).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ladderzat?

Ik denk aan "de snoepjes", want daar word je zo geilweldig knuffelig van naar iedereen. Ik heb veel mensen in club meegemaakt die onder invloed daarvan het ineens op iedereen konden. Zelfs mensen die ze nuchter nog geen blik waardig zouden keuren.

Casandra Haar vriendin was waarschijnlijk high as a kite.

Wie weet haar man ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven