Te groot

04-07-2013 12:37 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleempje en het is echt niet prettig. Mijn vriend heeft een erg groot geslachtsdeel. De meeste vrouwen zouden dit geweldig vinden, maar ik baal ervan. Hij is te groot voor mij. Het doet pijn als we vrijen en vooral na het vrijen. Ik wil graag weten of meerdere vrouwen hier last van hebben en wat ik kan doen om het prettiger te maken. En ook wat ik kan doen na de seks, als het zo'n pijn doet, om de pijn te verzachten. Iemand ervaring hiermee?
Lekker laten gaan, het is maar een forum...
Angelfly, of je nu wel of geen ervaring hebt doet er niet toe.

Pijn betekent altijd stoppen. Als je constant pijn hebt met de penetratie is er iets niet goed. Praat er over met je vriend, gebruik eventueel glijmiddel op siliconenbasis of stop gewoon een tijdje met neuken en maak elkaar klaar op andere manieren.
ik span me dan denk ik gewoon teveel aan. dat zal t zijn.
quote:angelfly13 schreef op 04 juli 2013 @ 23:59:

hoezo belazeren, misschien heb ik wel meerdere bedpartners gehad -.-

[edit]

Oké, je hebt nu dus 2 sexpartners: je had 3 dagen geleden een andere sexpartner met wie je anaal probeerde en nu heb je een sexpartner met een megageval waar je jeuk van krijgt? In het geval van die laatste zou ik eens met de huisarts gaan praten.
Misschien een vorige relatie?
What you give is what you get
Ik heb anaal met mn vorige partner geprobeert en met deze wil ik dat niet omdat ie een te grote heeft. ik heb geen 2 bedpartners tegelijk..
Kan me indenken dat je denkt dat anaal dan niet gaat werken, maar juist de anus is enorm oprekbaar, en daar zit geen baarmoedermond, dus kan hij wel gewoon diep doorstoten zonder dat dat pijn doet. Als je het langzaam opbouwt doet het helemaal geen pijn.

Ik heb anaal gedaan met klein en groot geschapen mannen en alleen in het begin is het een beetje pijnlijk in beide gevallen(wat ik juist ook geil vind) maar daarna voelt het gewoon hetzelfde...

Maar dat is wellicht voor later in je proces.
.
anoniem_110119 wijzigde dit bericht op 05-07-2013 01:39
Reden: niet goed gelezen...
% gewijzigd
quote:angelfly13 schreef op 05 juli 2013 @ 00:02:

waarom zit je op een forum voor adviezen en dergelijken als je toch niemand gelooft en gelijk dingen gaat zoeken om mensen op te pakken. pffff..Ik Loep bij sex-vragen altijd even. Heb geen zin om serieus antwoord te geven op iemand die een rukkende puber blijkt te zijn.
En eerst lang voorspel, met vingers en tong, zodat je zelf al behoorlijk nat bent. Want dat kan ook, dat je van jezelf nog niet nat bent. Dan lijkt het me ook of er schuurpapier om zit. En als je bij voorbaat al bang bent dat het pijn gaat doen, ga je onbewust al tegenwerken door niet te ontspannen. Of jij bovenop, zodat jezelf in de hand heb, hoever je kan en wil
quote:angelfly13 schreef op 04 juli 2013 @ 12:47:

ja vooral te diep ja. maar ook wanneer hij zegmaar voor de helft erin gaat zodat ie mij niet raakt doet het pijn, alsof er een schuurpapier doorheen gaat. dat gevoel heb ik erna ook als ik na het plassen met toiletpapier ga afvegen. met glijmiddel is dat minder maar na een tijdje is het weer hetzelfde. en ik ben ook gewoon heel vochtig, we doen aan lang voorspel.

Mijn vorige vriendin had dit ook... ik weet niet of je er voor open staat om zo af en toe een opblaas balletje te gebruiken.

Dat kan helpen...

Maar het kan ook zijn dat je een kleine schimmel infectie hebt... sommige kunnen ook dat gevoel geven. Ik zal even naar de huisarts gaan (of GGS of Sense, ofzo..).

Je zegt dat jullie wel lang voorspel doen... maar stopt hij 'm dan als nog niet te snel in?
quote:Rary schreef op 05 juli 2013 @ 01:34:

..., en daar zit geen baarmoedermond, dus kan hij wel gewoon diep doorstoten zonder dat dat pijn doet. Als je het langzaam opbouwt doet het helemaal geen pijn... En hij kan natuurlijk ook gewoon zorgen dat ie niet zo diep gaat... desnoods draait ie er een theedoek om ofzo.
quote:Welpie schreef op 04 juli 2013 @ 13:29:

[...]

Dat denk ik ook. Heb het ook ooit gehad, dat vrijen pijn deed. Dat was toen we een wat langdurige kinderwens hadden. De HA noemde het secundair vaginisme. Ik geloofde hem niet, maat twee kinderen verder (en klaar met baby's krijgen) is het voledig weg en is ons eseksleven beter dan ooit!

Dit heb ik ook, en ook een heel groot vriendje.

Ga kegeloefeningen doen, zodat je leert bewust te ontspannen.

Ik vind het zelf heel goed werken als mijn vriend naar binnen gaat, en dan even wacht tot ik echt ontspan. Dus hij gaat pas bewegen als ik dat aan geef.

Omdat ik er dus contole over heb, hoef ik ook niet meer bang te zijn dat hij me pijn doet. Dat zal in het begin zeker nog wel voorkomen, maar als je leert met die spieren daar beneden om te gaan, dan wordt het echt beter en makkelijker.

Ik had dit probleem overens ook met kleinere vriendjes.

Wat voor glijmiddel gebruik je trouwens?

Ik heb er meerdere uitgeprobeerd voor ik een goede vond, Eros.
Heb jij misschien een beetje last van vaginisme? Zou vooral eens naar een huisarts gaan
quote:rodvliss_1 schreef op 06 augustus 2013 @ 16:04:

Heb jij misschien een beetje last van vaginisme? Zou vooral eens naar een huisarts gaanJa, natuurlijk, want het ligt altijd aan de vrouw
quote:Maleficent schreef op 04 juli 2013 @ 13:39:

[...]

Dat is zo'n stomme vergelijking. Dan heb je ontsluiting, dat heb je doorgaans niet voor elke vrijpartij.Ontsluiting heb je natuurlijk niet aan je vagina Male.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven