Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijn zwanger of bevallen in de Showbizznizz

30-11-2012 19:31 3702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een nieuw topic!

Leef en roddel hier mee over de aanstaande moeders en vaders in showbizzland & hun nieuwbakken beebs
Stressed is just desserts spelled backwards
Als het een jongen is zal er nog wel ergens Edward in zitten.
quote:Star schreef op 03 juli 2013 @ 10:43:

Nee toch? Ze had zich juist kennelijk versproken dat het een meisje zou worden.

oh dat zou ook kunnen...

nou ja, jongen of meisje, meer smaken zijn er niet.
Ik denk een meisje....

Als het een meisje is, zal een van de namen zeker Diana zijn. Die kinderen krijgen toch zoveel namen mee....

Ik denk zelf: prinses Allison (roepnaam Ali). Waarom weet ik niet, maar ik heb even in mijn glazen bol gekeken die ik ook altijd gebruik bij vragen op het forum over zwangerschap/is hij in to me etcetc.,,,,

Als het een jongen is, wordt het prins Spencer (meisjesnaam van Diana)
Zouden de namen direct bekend worden gemaakt, of net zo spastisch als hier paar dagen later bij geboorteaangifte (of erger, in noorwegen/zweden/spanje ofzo, pas bij de doop?)
Ik gok op een meisje. Ik verwacht dat het heel traditioneel een Elisabeth gaat worden. Elisabeth Diana Caroline, gok ik.
Hier ook, man komt uit een jongensgezin en hij en zijn broer hebben 3 meiden en maar 2 jongens ;o)

Ik denk dat het ook een traditionele naam wordt met link naar Diana en ook naar Elisabeth. hoe cru....
.
hahaha lachen als het DELANO word of KHEESA dan gaat de queen van dr stokkie

quote:zoembaya schreef op woensdag 03 juli 2013 14:24 Ik gok op een meisje. Ik verwacht dat het heel traditioneel een Elisabeth gaat worden. Elisabeth Diana Caroline, gok ik.Spannend hoor! Kate kan inderdaad elk moment bevallen. Ik denk dat zowel Elisabeth als Diana NIET als eerste naam worden gekozen, wel als tweede of derde. En Diana zeker niet! Zou echt weird zijn.
Sabia vertelde aan een blad dat ze nu bezig is met het krijgen van kinderen. het zou zomaar deze week kunnen zijn dat ik zwanger bent, vertelde ze letterlijk. Ik zou dat niet zo openhartig durven te zeggen als je aan het 'klussen' bent.
Sabia is een kuttekop. Die moet vooral niet meer zwanger worden.
Busy Philipps is now officially one busy mama.

The Cougar Town star, 34, and her screenwriter husband Marc Silverstein welcomed their second daughter on Tuesday, July 2, her rep confirms to PEOPLE exclusively.

“Everyone is healthy and happy,” the rep tells PEOPLE, adding that baby girl weighed in at 8.5 lbs. The couple has not yet chosen a name.

“So this happened…” Philipps Tweeted Wednesday, sharing a black and white photo of herself cuddling her newborn.

The new addition joins big sister Birdie Leigh, 4½.

Philipps announced her pregnancy in December when she posted a photo of her positive pregnancy test on Twitter. In April, she told The Huffington Post she was having another girl and shared that Birdie was ready — sort of — for her little sister.

“My daughter is super excited,” the actress said. “She’s actually incredibly helpful and … she’s really understanding things, when I say like, ‘Mom can’t carry you right now because the baby in her tummy is pressing down on her bladder!’ She understands what that means and she’s cool with it.”

But she’s not exactly expecting to make her the full-time nanny anytime soon.

“We’ll see what happens when the actual baby comes,” Philipps added. “I’m planning for that moment like, ‘And when does she go back?’ I know that will happen.”

Hopefully not anytime soon!

wie? neke..

Wieneke Remmers weer zwanger

van onze redactie

AMSTERDAM -

Wieneke Remmers is in verwachting van haar tweede kindje.

De 34-jarige musicalactrice is vier maanden zwanger, meldt RTL Boulevard.

Wieneke werd twee jaar geleden voor de eerste keer moeder. Zij en haar partner Rein Kolpa kregen toen zoon Sam.

Wieneke en Rein leerden elkaar kennen bij de musical The Sound of Music. De actrice was ook te zien in Hairspray en Rembrandt, de Musical.
Brace wordt vader

van onze redactie

AMSTERDAM -

Brace en zijn verloofde Isabella verwachten een kindje.

Dat vertelt de rapper aan Shownieuws.

Nu Isabella in verwachting is hebben Brace en zijn verloofde besloten om hun huwelijk, dat op 5 juli plaats zou vinden, uit te stellen. "We zijn heel blij met de komst van de kleine maar in verband met de winkel en de kleine hebben we besloten het huwelijk uit te stellen. Omdat we niet terug willen kijken op een jaar waarin we in 2 maanden een winkel hebben opgezet, zwanger raakten en zijn getrouwd."

Isabella en Brace zijn acht jaar samen. De rapper heeft al een dochter uit een eerdere relatie.
Vierde dochter voor Ronald de Boer op komst

van onze redactie

AMSTERDAM -

Ronald de Boer wordt opnieuw vader van een dochter. Zijn vriendin Suze is volgende maand uitgerekend.

Ronald kreeg met zijn ex-vrouw Sharon al drie dochters. De voormalig topvoetballer en Suze van Rozelaar kijken erg uit naar de komst van hun dochtertje, laten zij weten aan Shownieuws.

De zwangerschap verloopt volgens Ronald goed. De 43-jarige tweelingbroer van Frank de Boer en zijn elf jaar jongere geliefde kregen een affaire toen hij nog was getrouwd met Sharon.
Tweeling voor Katie Price?

De zwangere Katie Price (35) heeft met een interview in een Brits tabloid de geruchten over een mogelijke tweeling aangewakkerd.

"Er is een reden dat mijn buik zo groot is," riep ze in The Sun. Ook heeft de rondborstige brunette al twee namen bedacht. "Tinkerbell voor een meisje en Lorenzo voor een jongen."

Price maakte in februari bekend voor de vierde keer zwanger te zijn. Het wordt de eerste telg samen met haar huidige echtgenoot Kieran Hayler.

Katie, beter bekend als Jordan kreeg eerder een zoon, Harvey (10), met voetballer Dwight Yorke. Ook heeft ze twee kinderen uit haar eerste huwelijk met Peter Andre: Junior (7) en Princess Tiaamii (5).

TINKERBELL....zucht
Is deze al voorbij gekomen?

quote:Suze02 schreef op 04 juli 2013 @ 09:35:

Sabia is een kuttekop. Die moet vooral niet meer zwanger worden.Hoe zit dat nou? Ze heeft toch ook nog ergens anders een kind of meerdere waar ze niet voor zorgt?
Ah, al gevonden. Kind gekregen op haar 17e waar ze nauwelijks contact mee heeft.
Wat is Flynn een lekker spekkie.
Dat zeg ik: Sabia moet vooral niet meer baren...
quote:Suze02 schreef op 05 juli 2013 @ 20:24:

Dat zeg ik: Sabia moet vooral niet meer baren...Ze moet wel haar inkomen veilig stellen he
Stressed is just desserts spelled backwards
Daar heb je een punt Mal...
Kim-Lian van der Meij is vrijdag 5 juli om 20.47 uur bevallen van een zoon, Benjamin. Tegenover RTL Boulevard zegt Kim-Lian: "Het was een prima bevalling. Slechts drie uurtjes en geen complicaties." Het is voor Kim-Lian en de Zweedse producent Daniël Gibson hun derde kind. Het stel heeft een 4-jarige dochter Ronja en een zoon William van 2 jaar. "Benjamin weegt 3274 gram en is 47 cm lang."

Leuke naam en lieve foto.
Inderdaad, wat een heerlijk kind om te zien!

Maar ja, het kan toch ook bijna niet anders dan dat Flynn Bloom een super knap kind wordt met zulke genen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven