Having fun omg eindhoven

06-07-2013 21:13 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had al eerder een oproeper geplaatst, maar wilde eigenlijk de titel veranderen.. Dt ging niet, vandaar even een nieuw topic!

Hoi!

Ik ben Summerloving, 25 jaar oud en woon samen met mijn hondje en hamster in Veldhoven. Sinds kort ben ik weer vrijgezel, dus wat leuke afleiding is nooit verkeerd. Daarnaast lijkt het me gewoon leuk wat meer contacten op te doen via deze weg.

In mijn vrije tijd train ik graag met mijn hond, doe leuke dingen met vrienden/vriendinnen, shoppen, uiteten, koken, lezen, creatief bezig zijn.. Als het maar leuk en gezellig is.

Lijkt het je leuk om met mij in contact te komen, stuur me maar een berichtje!

Groetjes Summerloving
heey.. ik ben roxanne 24 jaar en woon in nijkerk... vlak bij amersfoortr is dat.. ik heb een dochtertje van 9 maanden (is dit een probleem) ik woon samen met me vriend... het lijkt me leuk om met je in contact te komen om gewoon gezellig te kletsen ofzo... k hoor graag van je gr roxanne
Up
Hoi,

Ik ben Silvie,25 en ik woon in Reusel, dus vlakbij Veldhoven.

Ik zoek ook wat nieuwe contacten om leuke dingen mee te ondernemen.

Als je wilt kun je mailen naar happy_silvie@hotmail.com

Groetjes van Silvie
Hoi hoi,

Ik woon in best. Dus ok in de buurt ben 23 jaar. En zou het leuk vinden om wat nieuwe mensen te leren kennen!.

Wat zijn jullie hobby's?

Groetjes Inge
Hey meiden,

Hebben jullie zin en tijd om deze week een keertje af te spreken om elkaar te leren kennen?

Groetjes van Silvie
Wanneer wilde je deze week iets plannen dan?.

Want ik heb het al redelijk druk.

Maar misschien hebben we allemaal tegelijk samen vrij..

Inge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven