De draaikont

07-07-2013 15:04 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen, wat is dit toch met mij?

Als ik iemand (het gaat hier om een specifieke kerel) eenmaal heb, vind ik hem niet meer leuk. Als ik hem dan weer los laat, wil ik hem weer. Nu heeft hij een andere dame en daar ben ik stiekem best jaloers op. Zelfs als ik weet dat hij en ik niet ment to be zijn.

Ik weet dat jullie geen psychologen zijn, maar is er iemand die dit kan verklaren?
Komt op mijj over als iemand het geluk niet gunnen, totdat jij het wel hebt
Nee, zo bedoel ik het echt niet. Ik vind hem een hele aardige kerel.
Waarom ben je dan jaloersig, wanneer hij een ander NAAST jou kennelijk ook leuk vindt?

Jij en hij gaat niet... dus moeten jullie beiden verder.

Je zou er anders instaan wanneer jij een scharrel hebt en hij niet of jij een scharrel en hij ook...
ja, ik zou er dan denk ik wel anders in staan. Eerlijk is eerlijk.

Maar ons allebei leuk vinden...?
Je wil dromen van dat wat je niet hebt, omdat je het gevoel hebt dat je iets wezenlijks mist. Anderen hebben dat wel en daarom wil jij dat ook. Als een ander jou niet belangrijk vindt dan heb je het gevoel dat je niks voorstelt. Je wil verlangen.

Pik eruit wat van toepassing is.
love addict ? Google maar eens
Da's mannelijk gedrag: de jacht leuk vinden, maar heb je de prooi binnen is het niet interessant meer. Tot er 'n ander mee vandoor dreigt te gaan, dan ga je weer jagen.
De jacht misschien niet, maar de aandacht.
In je fantasie maak je hem leuker dan hij is en als hij dan een ander heeft projecteer je dat hij tegen haar zo leuk is als hij in jouw fantasie tegen jou is (maar in de werkelijkheid kennelijk niet, want dan zou je hem wel houden). Zoiets?
je doet moeilijk.

totdatje tegen komt wat bij je past en dan wordt het makkelijk.
..popcorn?
Zoek iemand die zelf ook een wiebelkont heeft.

.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven