verkeerde diagnose

07-07-2013 18:38 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik had een topic op deze site genaamd 'verkeerde diagnose', maar deze is weg en ik kan hem niet meer terugvinden.

Iemand enig idee?

Met vriendelijke groetjes,

Celeste
Zal wel verwijderd zijn dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/181874/messages

Er staat dat je 12 berichten hebt maar als je kijkt zie je dat alleen je post hierboven zichtbaar is. Ik denk ook dat de Mod het topic waarop je doelt verwijderd heeft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zie bij de mededelingen CM op de pijler overig, daar schrijft de moderator dat ze het topic heeft verwijderd. ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic deel 7"

Mocht je verder daar nog vragen over hebben dan kan je die vragen aan de moderator op forum@viva.nl.

mvg,

Junior.
Ik heb het voor je opgezocht. Het is verwijderd.

Moutarde.
Dat is verwijderd ivm vragen naar diagnoses.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
http://forum.viva.nl/forum/view_message/14742610
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar mijn doel was niet om naar diagnoses te vragen en of hij wel/niet waar was, maar wat ik het beste zou kunnen doen...
quote:xceleste schreef op 07 juli 2013 @ 19:11:

Maar mijn doel was niet om naar diagnoses te vragen en of hij wel/niet waar was, maar wat ik het beste zou kunnen doen...overijverige moderatie....
quote:Fame schreef op 07 juli 2013 @ 18:46:

Dat is verwijderd ivm vragen naar diagnoses.Oh, ik dacht omdat ze minderjarig is...
quote:Yvonne77 schreef op 07 juli 2013 @ 19:48:

[...]

Oh, ik dacht omdat ze minderjarig is...TO is zeventien en dan mag ze hier gewoon posten.
quote:xceleste schreef op 07 juli 2013 @ 19:11:

Maar mijn doel was niet om naar diagnoses te vragen en of hij wel/niet waar was, maar wat ik het beste zou kunnen doen...Doe even een mailtje naar de mods, anders heb je nog een ban aan je broek ook.
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 juli 2013 @ 19:53:

[...]

TO is zeventien en dan mag ze hier gewoon posten.Is 17 tegenwoordig ook meerderjarig?
quote:Yvonne77 schreef op 07 juli 2013 @ 19:55:

[...]

Is 17 tegenwoordig ook meerderjarig?

Uit de huisregels:

Minderjarigen

1. Deelnemers onder de 16 jaar dienen toestemming te hebben van zijn/haar ouders of zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger voor het deelnemen aan Viva.nl onder toepasselijkheid van de Algemene Voorwaarden. Viva.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien dit niet het geval blijkt te zijn.

2. Viva.nl behoudt zich het recht voor om deelnemers onder de 16 jaar van deelname uit te sluiten en/of hun materiaal te verwijderen van Viva.nl indien zij niet op verzoek kunnen aantonen dat zij de vereiste toestemming hebben gekregen.

Dus.
Oké, duidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven