viva forum loopt steeds vast
dinsdag 9 juli 2013 om 15:06
Beste mede-forummers,
De laatste tijd kan ik op mijn laptop alleen met veel geduld de topics op het viva forum lezen. Volgens mij komt het door de reclamefilmpjes aan de zijkant, maar dat weet ik niet zeker. In elk geval loopt de site vaak vast of laadt de pagina extreem langzaam.
Op de Ipad heb ik er totaal geen last van.
Kan ik iets veranderen bij mijn instellingen, of moet ik een speciale add-on downloaden om dit probleem te verhelpen?
Ik heb firefox al opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft niks geholpen.
Wie heeft een oplossing? Alvast bedankt!
Disclaimer: misschien is hier al eens een topic over geopend, maar sinds het forum is vernieuwd doet de zoekfunctie het bij mij ook niet echt meer.
De laatste tijd kan ik op mijn laptop alleen met veel geduld de topics op het viva forum lezen. Volgens mij komt het door de reclamefilmpjes aan de zijkant, maar dat weet ik niet zeker. In elk geval loopt de site vaak vast of laadt de pagina extreem langzaam.
Op de Ipad heb ik er totaal geen last van.
Kan ik iets veranderen bij mijn instellingen, of moet ik een speciale add-on downloaden om dit probleem te verhelpen?
Ik heb firefox al opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft niks geholpen.
Wie heeft een oplossing? Alvast bedankt!
Disclaimer: misschien is hier al eens een topic over geopend, maar sinds het forum is vernieuwd doet de zoekfunctie het bij mij ook niet echt meer.
dinsdag 9 juli 2013 om 15:16
Hier ook heel traag op een gewone computer, ik surf met Firefox.
Ik heb de indruk dat het door die UPC-reclame komt, het duurt zo lang voordat die geladen is.
Heel kinderachtig, maar zo'n reclame werkt dan compleet averechts bij mij. Dan denk ik: dat UPC moet je dus nooit nemen.
Niet dat andere reclame wel werkt bij mij, maar tegen deze reclame (en het bedrijf) kijk ik dan gelijk nog negatiever aan dan tegen andere reclame.
Ik heb de indruk dat het door die UPC-reclame komt, het duurt zo lang voordat die geladen is.
Heel kinderachtig, maar zo'n reclame werkt dan compleet averechts bij mij. Dan denk ik: dat UPC moet je dus nooit nemen.
Niet dat andere reclame wel werkt bij mij, maar tegen deze reclame (en het bedrijf) kijk ik dan gelijk nog negatiever aan dan tegen andere reclame.
dinsdag 9 juli 2013 om 22:58
Hier ook heel traag, niet doorheen te komen. Dit type ik nu met veel vertraging er in en ik kon pas na een oneindigheid wachten het juiste topic aanklikken. Waardeloos. Ik zit er niet met plezier op. Op telefoon gaat het wel, ware het niet dat ik dan niet ook niet goed kan typen omdat mijn muis steeds verspringt.
woensdag 10 juli 2013 om 12:01
Schandalig langzaam de laatste tijd. Ik denk ook dat het komt door de enorme hoeveelheid reclame. Vooral de UPC speed reclame maakt het erg langzaam allemaal. Lijkt wel of ik een dial-up connection heb, maar het is echt alleen bij het viva forum.
Ik heb ook firefox. Is daar ook een add blocker voor? WZo ja, waar haal ik die vandaan?
Ik heb ook firefox. Is daar ook een add blocker voor? WZo ja, waar haal ik die vandaan?
donderdag 11 juli 2013 om 09:29