viva forum loopt steeds vast

09-07-2013 15:06 49 berichten
Beste mede-forummers,

De laatste tijd kan ik op mijn laptop alleen met veel geduld de topics op het viva forum lezen. Volgens mij komt het door de reclamefilmpjes aan de zijkant, maar dat weet ik niet zeker. In elk geval loopt de site vaak vast of laadt de pagina extreem langzaam.

Op de Ipad heb ik er totaal geen last van.

Kan ik iets veranderen bij mijn instellingen, of moet ik een speciale add-on downloaden om dit probleem te verhelpen?

Ik heb firefox al opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft niks geholpen.

Wie heeft een oplossing? Alvast bedankt!

Disclaimer: misschien is hier al eens een topic over geopend, maar sinds het forum is vernieuwd doet de zoekfunctie het bij mij ook niet echt meer.
Een adblock installeren
Alle reacties Link kopieren
Hier op een gewone computer met redelijk goede snelheid ook heel traag.
Ik heb er ook last van met Firefox. Gebruik nu Opera browser. Met Opera lijkt het beter te gaan.
Hier ook heel traag op een gewone computer, ik surf met Firefox.

Ik heb de indruk dat het door die UPC-reclame komt, het duurt zo lang voordat die geladen is.

Heel kinderachtig, maar zo'n reclame werkt dan compleet averechts bij mij. Dan denk ik: dat UPC moet je dus nooit nemen.

Niet dat andere reclame wel werkt bij mij, maar tegen deze reclame (en het bedrijf) kijk ik dan gelijk nog negatiever aan dan tegen andere reclame.
Ook met adblock is het forum heel traag bij mij
Ik heb nu een adblock geïnstalleerd, ben benieuwd of het beter gaat. Bedankt voor de tip pimpelmeesje! Ik hoopte al dat de oplossing simpel zou zijn.

Bij mij begon het met die 538-reclame vorige week denk ik. Echt heel irritant.
quote:Ketricken schreef op 09 juli 2013 @ 15:21:

Ook met adblock is het forum heel traag bij mijO, dat is geen goed nieuws... Ik zal het eens even aankijken, maar ik heb de indruk dat het nu beter is.
Ik had 't met IE. Sinds Google Chrome inclusief adblock geen problemen meer.
Het forum is de laatste dagen idd wel heel traag.
Hier nu chrome geinstalleerd, loopt veel vlotter moet ik zeggen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb er juist op m'n iPad last van, ondanks Chrome.
De viva site reageert bij mij al een paar dagen heel traag op mijn muisbewegingen.

Echt niet fijn!
Hier ook heel traag, niet doorheen te komen. Dit type ik nu met veel vertraging er in en ik kon pas na een oneindigheid wachten het juiste topic aanklikken. Waardeloos. Ik zit er niet met plezier op. Op telefoon gaat het wel, ware het niet dat ik dan niet ook niet goed kan typen omdat mijn muis steeds verspringt.
Komt door de Flash reclames.
Sinds ik gisteren een addblocker heb geïnstalleerd heb ik nergens last meer van. Heel erg bedankt voor de tip!
Ik heb last van dat ik niet kan scrollen op de een of andere manier sinds een paar dagen,dan loopt het bij mij vast.

(met firefox)
Schandalig langzaam de laatste tijd. Ik denk ook dat het komt door de enorme hoeveelheid reclame. Vooral de UPC speed reclame maakt het erg langzaam allemaal. Lijkt wel of ik een dial-up connection heb, maar het is echt alleen bij het viva forum.

Ik heb ook firefox. Is daar ook een add blocker voor? WZo ja, waar haal ik die vandaan?
.
.
Ok ik ben toch niet blond maar waar staat Help? Zie dat nl nergens staan.

Heb altijd IE of Chrome gebruikt en ben Firefox niet gewend.
.
Ben gelukkig dus niet de enige die zich dood zit te irriteren.

Hier ook firefox en er is geen doorkomen aan. Ik ga wel de addblocker installeren maar het is eigenlijk van de zotte dat je dat moet doen om normaal de kunnen forummen.

Het Viva forum is echt de enige site waarbij ik er last van heb.
.
Bij mij is het forum ook ontzettend traag. Loopt telkens vast. Jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven