hippe moeders

10-07-2013 15:56 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik ben op zoek naar moeders die dezelfde passies hebben als ik. Fasion, beauty, lifestyle, food, verre reizen en kids. Herken jij jezelf hierin, reageer en wellicht kunnen we een 'hippe moeders club' starten.
Sorry ik draag alleen Miss Etam. Ik smeer uierzalf op mijn gezicht en ik ga louter op vakantie naar Eesveen.

Gemiste kans hoor!
Alsjeblieft zeg?! Wie ben jij om te bepalen wat 'hip' is. Klinkt nogal neerbuigend naar mensen die dus niet in jouw straatje passen...
je komt zelf anders heel truttig over met je clubje, djeezzz woman, doe toch normaal
Ik ben wel benieuwd hoe zo'n hippe-moedersclub werkt eigenlijk?
Hoi,

Ik herken me hier eigenlijk wel in.. Wist alleen niet dat ik hip was ;)

K werk in de mode en heb aardig wat van de wereld gezien...

Ben wel een hele verse mama (5 weken is m'n kleine meisje pas)

In welke hoek van het land woon je?
Fasion?

Mijn passie is de spellingpolitie uithangen, dus sorry, ik pas niet in het profiel.
Te pas en te onpas engelse termen gebruiken is verre van hip... en mensen die vanzichzelf vinden dat ze hip zijn, zijn het ook vaak helemaal niet!

Suffe passies trouwens.... kleding, eten.... lekker inhoudsloos!
quote:mw.schumacher schreef op 10 juli 2013 @ 16:41:

Hoi,

Ik herken me hier eigenlijk wel in.. Wist alleen niet dat ik hip was ;)

K werk in de mode en heb aardig wat van de wereld gezien...

Ben wel een hele verse mama (5 weken is m'n kleine meisje pas)

In welke hoek van het land woon je?Ik gok dat deze dame uit de buurt van Amsterdam komt
Grappig dat van de 6 reacties in ieder geval 1 iemand normaal kon reageren. Mijn motto is dan ook: if you ain't got nothing nice to say, don't say anything at all. In mijn bericht zei ik ook 'als jij jezelf hierin herkent, dat doen jullie dus clearly niet (behalve jij mw. Schumacher ), reageer dan gewoon niet ipv gelijk met een bitch-ass attitude te komen....

Tof dat jij wel een leuke reactie kon plaatsen mw. Schumacher, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
quote:fashionmommy schreef op 10 juli 2013 @ 16:59:

Grappig dat van de 6 reacties in ieder geval 1 iemand normaal kon reageren. Mijn motto is dan ook: if you ain't got nothing nice to say, don't say anything at all. In mijn bericht zei ik ook 'als jij jezelf hierin herkent, dat doen jullie dus clearly niet (behalve jij mw. Schumacher ), reageer dan gewoon niet ipv gelijk met een bitch-ass attitude te komen....

Tof dat jij wel een leuke reactie kon plaatsen mw. Schumacher, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.

Wat is er mis met de nederlandse taal? Waarom zoveel engelse woorden, is dat cool of stoer?

En toevallig ben ik enorm hip... maar jij klinkt gewoon ontzettend dozig!
Zeg het nu eens in het Nederlands, hip mens?

En wat was er mis met mijn reactie, vroeg me gewoon af hoe zo'n clubje werkt?
@spectral

Nee das hip ;)
OMG kon iemand mij vertellen dat dit de club van valse heksen was...
quote:fashionmommy schreef op 10 juli 2013 @ 17:03:

Volgens mij ben je ook nog best jong.... en naief....

Valse heksen zijn het hier over het algemeen niet, alleen worden mensen die nogal domme dingen zeggen redelijk op hun plaats gezet.
quote:fashionmommy schreef op 10 juli 2013 @ 17:03:

Maargoed vertel eens... wat is er zo hip op dit moment?

Toevallig zijn wij net terug uit Berlijn, en daar genoeg hippe inspiratie opgedaan
Je zet jezelf lekker te kakken hier (of wil je daar een hippe Engelse uitdrukking voor?). De reacties zullen nu wel binnenstromen bij je.
Lol, je hebt wel wat teweeggebracht ;)
quote:mw.schumacher schreef op 10 juli 2013 @ 17:06:

Lol, je hebt wel wat teweeggebracht ;)Moet altijd een beetje aan Danie Bles types denken... hip en happening maar ooozoo tuttig
quote:spectral schreef op woensdag 10 juli 2013 17:06 Maargoed vertel eens... wat is er zo hip op dit moment?

Toevallig zijn wij net terug uit Berlijn, en daar genoeg hippe inspiratie opgedaan
Valse heksen? De gerichte vragen die aan je gesteld zijn laat je links liggen en daarmee ga je ook voorbij aan de mogelijkheden om een ander/juist beeld van jezelf en/of je oproep neer te zetten. Beetje eigenaardig om dat kattig bij anderen neer te leggen dan.
quote:mw.schumacher schreef op 10 juli 2013 @ 17:09:

[...]

Ja?
Ja ik denk het. Grappig dat mensen (lees valse heksen) zich gedwongen voelen om op iets te reageren waarin ze totaal geen interesse hebben. Zo zie je maar weer ik ben een 'trend setter' met andere woorden: ik ben hip.....
Ging niet helemaal lekker...

M'n vraag was: lekker naar de B&B geweest in Berlijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven