viva forum loopt steeds vast
dinsdag 9 juli 2013 om 15:06
Beste mede-forummers,
De laatste tijd kan ik op mijn laptop alleen met veel geduld de topics op het viva forum lezen. Volgens mij komt het door de reclamefilmpjes aan de zijkant, maar dat weet ik niet zeker. In elk geval loopt de site vaak vast of laadt de pagina extreem langzaam.
Op de Ipad heb ik er totaal geen last van.
Kan ik iets veranderen bij mijn instellingen, of moet ik een speciale add-on downloaden om dit probleem te verhelpen?
Ik heb firefox al opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft niks geholpen.
Wie heeft een oplossing? Alvast bedankt!
Disclaimer: misschien is hier al eens een topic over geopend, maar sinds het forum is vernieuwd doet de zoekfunctie het bij mij ook niet echt meer.
De laatste tijd kan ik op mijn laptop alleen met veel geduld de topics op het viva forum lezen. Volgens mij komt het door de reclamefilmpjes aan de zijkant, maar dat weet ik niet zeker. In elk geval loopt de site vaak vast of laadt de pagina extreem langzaam.
Op de Ipad heb ik er totaal geen last van.
Kan ik iets veranderen bij mijn instellingen, of moet ik een speciale add-on downloaden om dit probleem te verhelpen?
Ik heb firefox al opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft niks geholpen.
Wie heeft een oplossing? Alvast bedankt!
Disclaimer: misschien is hier al eens een topic over geopend, maar sinds het forum is vernieuwd doet de zoekfunctie het bij mij ook niet echt meer.
donderdag 11 juli 2013 om 10:22
quote:Robijn1975 schreef op 11 juli 2013 @ 09:29:
Ben gelukkig dus niet de enige die zich dood zit te irriteren.
Hier ook firefox en er is geen doorkomen aan. Ik ga wel de addblocker installeren maar het is eigenlijk van de zotte dat je dat moet doen om normaal de kunnen forummen.
Het Viva forum is echt de enige site waarbij ik er last van heb.Het is echt belachelijk. Reclame brengt geld in het laatje maar het forummen zelf is nu van secundair belang.. Goede reclame voor Viva hoor. Not.
Ben gelukkig dus niet de enige die zich dood zit te irriteren.
Hier ook firefox en er is geen doorkomen aan. Ik ga wel de addblocker installeren maar het is eigenlijk van de zotte dat je dat moet doen om normaal de kunnen forummen.
Het Viva forum is echt de enige site waarbij ik er last van heb.Het is echt belachelijk. Reclame brengt geld in het laatje maar het forummen zelf is nu van secundair belang.. Goede reclame voor Viva hoor. Not.
donderdag 11 juli 2013 om 10:38
Ja dat heb ik ook. Ik wilde gisteren ook even lekker forummen. Maar nadat ik 1 reactie had gegeven duurde het oneindig voordat ik het volgende topic kon openen. Zelfs het naar beneden scrollen ging al niet eens meer fatsoenlijk. En bij het typen zag ik mijn eigen tekst niet eens. Die kwam pas later in beeld. Dus ik heb me gister avond verder maar vermaakt met tv kijken ,facebook( sinds kort) en youtube filmpjes kijken want facebook en youtube zijn niet traag.
donderdag 11 juli 2013 om 15:14
vrijdag 12 juli 2013 om 09:28
quote:oddjobx schreef op 11 juli 2013 @ 19:26:
Je moest Java niet uitvinken, maar Javascript.
Sorry, ik bedoelde ook javascript.
Bij hotmail krijg ik de melding te zien dat javascript vereist is en verder niks, ook geen inlogscherm.
Ik ga trouwens naar Extra, Opties en dan het tabblad Inhoud. Jij schreef dat je naar Content moest maar dat kan ik niet vinden.
Je moest Java niet uitvinken, maar Javascript.
Bij hotmail krijg ik de melding te zien dat javascript vereist is en verder niks, ook geen inlogscherm.
Ik ga trouwens naar Extra, Opties en dan het tabblad Inhoud. Jij schreef dat je naar Content moest maar dat kan ik niet vinden.
dinsdag 16 juli 2013 om 21:54
donderdag 18 juli 2013 om 05:53
quote:Robijn1975 schreef op 12 juli 2013 @ 09:28:
[...]
Ik ga trouwens naar Extra, Opties en dan het tabblad Inhoud. Jij schreef dat je naar Content moest maar dat kan ik niet vinden.Content is (de Engelse vertaling van) inhoud.
[...]
Ik ga trouwens naar Extra, Opties en dan het tabblad Inhoud. Jij schreef dat je naar Content moest maar dat kan ik niet vinden.Content is (de Engelse vertaling van) inhoud.