Schaamte

11-07-2013 11:21 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al met verschillende vriendjes naar bed geweest en ben bijna 22 en ben nog nooit klaargekomen door een jongen, en ik weet niet wat het probleem is dat ik niet klaar kan komen maar het is niet leuk als een jongen zijn best doet en je voelt dat je bijna komt en je benen trillen en je komt niet.. hebben meer mensen hetzelfde probleem? Of hebben sommige mensen misschien tips?

Want ik schaam me er wel voor..
Vriendje nummer 4 wist pas hoe het moest en ik wist hoe het moest. Tegen die tijd was ik al dik in de twintig. Schamen is nergens voor nodig, geduld en een lieve partner wel.
Hoezo schamen?

En een jongen moet natuurlijk wel weten wat hij moet doen. Ook communicatie is een ding.

En misschien durf je je wel niet helemaal te laten gaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 11 juli 2013 @ 11:24:

Hoezo schamen?

En een jongen moet natuurlijk wel weten wat hij moet doen. Ook communicatie is een ding.

En misschien durf je je wel niet helemaal te laten gaan.Omdat iedereen tegenwoordig allemaal zegt van echt lekker als een jongen je kan laten klaarkomen vooral als je tegelijk komt, en een van mijn exen die dumpte me omdat ik na de 2de x seks niet klaarkwam... hij was met mijn bestevriendin gegaan en die kwam wel en dat was allemaal veel lekkerder en daarom schaam ik me, en ik ben bang bij een nieuwe vriend dat hij het dan misschien ook bij een ander gaat zoeken.
Nergens voor nodig om je te schamen.. Van gewoon alleen seks kom ik ook niet tot een hoogtepunt.. Het duurde even maar ik durf nu toe te geven dat ik zonder hulpstuk gewoon niet kom. Misschien ook iets voor jou, zo'n hulpstukje? ;)
quote:stamboompje schreef op 11 juli 2013 @ 11:30:

....en een van mijn exen die dumpte me omdat ik na de 2de x seks niet klaarkwam... hij was met mijn bestevriendin gegaan en die kwam wel en dat was allemaal veel lekkerder en daarom schaam ik me, en ik ben bang bij een nieuwe vriend dat hij het dan misschien ook bij een ander gaat zoeken.

Als een jongen je om die reden dumpt en dan ook nog verder gaat met jouw beste vriendin, dan zegt dat écht meer over die jongen dan over jou. Dat soort respectloze vriendjes kun je missen als kiespijn.

Probeer er net te veel een punt van te maken. Seks is bedoeld om samen van te genieten, met of zonder klaarkomen. Om te kunnen klaarkomen moet je ontspannen zijn en als jij je van te voren al helemaal druk gaat lopen maken over 'of het wel zal lukken...' dan is die ontspanning ver te zoeken.

En schamen is al helemaal niet nodig hierover. Geloof niet alle praatjes die je hoort, meestal is daar veel opschepperij bij zodat hun eigen onzekerheid minder opvalt.
@xpuzzledx: Zo had ik het nog niet bekeken! Maar nu je het ook zegt de meeste mensen zeggen niet iedereen is perfect maar eigenlijk durven sommige mensen niet de waarheid te vertellen over sommige dingen in hun seks leven dus gaan ze overdrijven.. Terwijl bijna iedereen denk ik wel iets heeft want het kan niet bij iedereen 100% goed gaan of wat dan ook. Bedankt!
En tegelijkertijd klaarkomen? Dan moeten jullie samen eerst heel wat oefenen hoor! En ga er maar van uit dat die vriendin faked.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 11 juli 2013 @ 12:06:

En tegelijkertijd klaarkomen? Dan moeten jullie samen eerst heel wat oefenen hoor! En ga er maar van uit dat die vriendin faked.

Helemaal mee eens Fame!

Dus stamboompje, hulde voor jou dat je trouw aan jezelf blijft en niet gaat lopen faken omdat dat voor een vriendje zo leuk is.

En inderdaad, tegelijk klaarkomen is ook weer zo'n aangepraat begrip wat in de praktijk meestal niet zo werkt. Zeker niet als je elkaar nog niet zo lang kent en nog niet zo lang seks hebt samen.
veel met jezelf oefenen, das de beste leerschool
Hoezo schamen? Het is zeldzaam als iemand mij klaar laat komen. Doe het vaak gewoon zelf tijdens de seks. En nooit een moment bedacht dat ik me daar eens voor moest gaan schamen..
Heb je seks voor je vriendje, of voor jezelf?

Heb het gewoon zo veel mogelijk naar je zin en als je klaar komt is het een bonus.

Wees blij dat je van die knul af bent.

En die "vriendin" van je faked.
Lukt het je zelf wel?

Als je weet hoe je het zelf voor elkaar krijgt, kun je hem ook tips geven.

Veel vrouwen kunnen het ook niet van penetratie.. dus dan zou hij het met zn tong of handen op moeten lossen...

Je kunt het ook zelf doen als jullie sex hebben, maar sommigen vinden dat weer extra lastig.

Wat bij mij altijd hielp is om het bespreekbaar te maken (in een relatie dan.. bij een eenmalig iets deed ik t gewoon zelf)"

Door te zeggen dat het bij mij alleen op die manieren kan, werd ik daar zelf weer ontspannen van, waardoor ik wel gewoon kon genieten van sex.
quote:stamboompje schreef op 11 juli 2013 @ 11:55:

@xpuzzledx: Zo had ik het nog niet bekeken! Maar nu je het ook zegt de meeste mensen zeggen niet iedereen is perfect maar eigenlijk durven sommige mensen niet de waarheid te vertellen over sommige dingen in hun seks leven dus gaan ze overdrijven.. Terwijl bijna iedereen denk ik wel iets heeft want het kan niet bij iedereen 100% goed gaan of wat dan ook. Bedankt!

Klopt, veel mensen durven niet te zeggen hoe het echt is en verzinnen het "net als in de film".

maar eigenlijk op dezelfde manier dat je vriendinnen op de basisschool langer op mochten blijven in hun verhalen aan jou, dan de werkelijke bedtijd (en een papa hadden die sterker was dan iedereen op de wereld)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Stamboompje, laat je niet gebruiken als klaarkomhulpje door een jongen die vooral wil scoren en zaadlozen. Blijf jezelf, en dan kruist er wel eens eentje je pad, die echt weet hoe je een vrouw laat genieten. Dat begint namelijk met als man niet aan jezelf te denken, en dat is voor veel ventjes een probleem zo groot als hun erectie.
Bestaat het eigenlijk wel vaginaal klaarkomen? Dus zonder stimulering van de clitoris?
Niet schamen, ik ben inmiddels de 30 al gepasseerd en er is pas 1 man in mijn leven geweest die dat voor elkaar gekregen heeft d.m.v. beffen. Maar dan is hij wel een flinke tijd bezig...

Ik gebruik meestal hulpmiddelen om klaar te komen, het gaat bij mij nu eenmaal lastig en ik heb er zelf niet altijd geduld voor dit op de normale manier te doen.

Van penetratie kom ik sowieso niet en dat vind ik echt heerlijk! Dus gebruik dan graag mijn vibo er bij En niet klaar komen vind ik ook echt niet erg, heb er niet altijd behoefte aan.

Dus weg met die focus om klaar te komen. Weleens hulpmiddelen bij jezelf geprobeerd? Zo nee, vooral eens doen en kan je deze introduceren tijdens de seks. Heb nog geen man gehad die dat niet prettig vond. Wel 1 over een drempel moeten helpen, want daar speelde de gedachte dat hij dan niet goed genoeg was....

Absolute onzin, maar een man mag uiteraard wel zijn best blijven doen!! Dat heeft bij mij niks met klaarkomen te maken, gewoon goede seks...
tip van een man

sommige vrouwen houden ook van anale stimulatie met b.v vinger.

met likken tegelijk.

en schamen ? waarvoor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven