Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijn zwanger of bevallen in de Showbizznizz

30-11-2012 19:31 3702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een nieuw topic!

Leef en roddel hier mee over de aanstaande moeders en vaders in showbizzland & hun nieuwbakken beebs
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk Benjamin( ik neem dan aan dat het hun laatste kindje is, anders is hij niet meer de jongste) ;)
magic mike met een draag doek..zwijmel!

Liesbeth Kamerling is bevallen van een zoontje.

RTL Boulevard toonde een foto van de pasgeboren Levi.

Het is voor de 37-jarige actrice en haar man Frans het derde kindje. Ze hebben al twee zoontjes, Valentijn en Jack.
Ryan Reynolds wil niet alleen maar zoons

Ryan Reynolds droomt van een groot gezin, maar wil dan liever niet een huishouden met enkel mannen. "Ik ben doodsbang dat ik alleen maar jongens kan krijgen."

Foto: Wenn De acteur, die in 2012 trouwde met Gossip Girl-actrice Blake Lively, komt zelf uit een gezin van vier jongens. "Mijn broers en ik maakten alles kapot in huis. Op tienjarige leeftijd wist ik al hoe ik gaten in de muur moest dichten. Dat is niet iets waar ik naar uit kijk."

De 35-jarige acteur kijkt wel erg uit naar het vaderschap, vertelt hij in een interview met Details Magazine. "Blake en ik komen beiden uit grote gezinnen en wij zouden zelf ook ouders willen worden van veel kinderen."

"Mensen noemen ons gek, maar we weten niet hoe het zal gaan. En ik denk dat wij er heel gelukkig uit zullen komen," aldus Reynolds.

Actrice Busy Philips en haar man Marc Silverstein hebben hun pasgeboren dochter de naam Cricket Pearl gegeven.

Dat heeft de manager van de actrice gezegd tegen Us Weekly.

Op Twitter wordt lacherig gereageerd op de naam van het meisje en Busy, die vorige week beviel van haar tweede kind, voelde zich genoodzaakt om (op sarcastische wijze) de naamkeuze te verdedigen. "Gek dat mensen denken dat mijn kinderen later in therapie moeten vanwege hun naam. Ze zullen vast om heel veel redenen in therapie moeten. Daar ben ik van overtuigd."

Busy en manlief Marc kozen drie jaar geleden bij de geboorte van hun eerste kind voor de naam Birdie.
Een vogel en een krekel. Aparte keuze... Zeker omdat de een de prooi van de ander is.

Arme kinders...
Kevin Richardson (BSB) is weer vader geworden. Tweede zoon, Maxwell Haze Richardson. Kan het bericht via de app van de telegraaf niet kopiëren, maar goed
Er gaan geruchten dat prinses Charlotte (Monaco) zwanger is.

Kijk en oordeel zelf

Ja, dat lijkt me duidelijk.

Hoe oud is Charlotte inmiddels?
Die ziet er inderdaad zwanger uit.
quote:Meryan schreef op 12 juli 2013 @ 09:26:

Ja, dat lijkt me duidelijk.

Hoe oud is Charlotte inmiddels?Ze wordt 27 in augustus.
Mooi is zij. Ze lijkt sprekend op haar moeder.
quote:Maleficent schreef op 12 juli 2013 @ 09:12:

Er gaan geruchten dat prinses Charlotte (Monaco) zwanger is.

Kijk en oordeel zelf

[img]http://www.hellomagazine.com/imagenes// ... i-2--a.jpg[/img]

[img]http://www.bohomoth.com/wp-content/uplo ... te-8-a.jpg[/img]

[img]http://24.media.tumblr.com/cf47f1c2a88c ... o1_500.jpg[/img]Hele mooie vrouw.
Maar ze is niet getrouwd toch? Is het niet een klein relletje daar?

Nu zijn ze wel wat gewend na tante Stephanie natuurlijk
Het lijkt er wel sterk op in ieder geval! Prachtige vrouw!
ik vind haar een hele droevige oogopslag hebben, iig op deze foto's. verder eensch, dat is een pregger!
quote:Maleficent schreef op 12 juli 2013 @ 09:36:

Maar ze is niet getrouwd toch? Is het niet een klein relletje daar?

Nu zijn ze wel wat gewend na tante Stephanie natuurlijk

Maakt niets meer uit in deze kringen, blijkbaar . De broer van Charlotte is in maart 2013 vader geworden van een zoon en ook niet getrouwd...

Er is een nieuw kindje geboren in de koninklijke familie van Monaco. Andrea Casiraghi en zijn verloofde Tatiana Santo Domingo zijn de trotse ouders geworden van een zoon.

Dat heeft het paleis laten weten. In de verklaring is de naam van het jongetje nog niet bekend gemaakt.

Andrea Casiraghi is de oudste zoon van prinses Caroline van Monaco. De grootmoeder is dolblij het de komst van haar kleinzoon. Het paleis laat weten dat het met de baby en de moeder goed gaat.

In juli vorig jaar kondigde Andrea aan dat hij was verloofd met Tatiana. Van een bruiloft is het nog niet gekomen en de datum wanneer het wel zou gebeuren is niet bekend.

Andrea Casiraghi is de neef van prins Albert. Inmiddels is Albert getrouwd met Charlene maar het heeft lang geduurd voordat hij zijn droomvrouw had gevonden.

Andrea Casiraghi is nu na zijn moeder prinses Caroline de tweede lijn in opvolging. Als prins Albert geen kinderen krijgt met Charlene dan wordt de zoon van Andrea de derde in lijn van troonsopvolging.

Peaches en Pheadra

Claire Danes en Cyrus

Beyonce en Ivy Blue op vakantie. Leuk dat Beyonce af en toe van dit soort foto''s plaatst....en gratis ook...Daar kan Kimye een voorbeeld aan nemen...

Ik weet niet waar ze is, maar het ziet er goddelijk uit. Witte stranden, palmbomen, jaloers!!!
Speciaal opgezocht: Miami!
En nog wat kiekjes van eigen bodem...

Beschrijving foto:

Sevilla, 19 en 20 Juni 2013

Rafel v d Vaart met zijn vriendin Sabia Boulahrouz en hun drie kinderen

Damian v d Vaart, Amaya Boulahrouz en Daamin Boulahrouz op het strand en bij hun hotel voor hun gezamelijk eerste vakantie samen.

Foto Peter Smulders BV

Beschrijving foto:

Amsterdam 18 juni 2013

Renee Vervoorn Jasmine Sendar Leontine Borsato en Beertje v Beers tijdens bugaboo event op de pc hooftstraat.

Peter Smulders bv

Volgens mij is Renee inmiddels bevallen....???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven