Hoe heet dit programma?

12-07-2013 22:50 17 berichten
Ooit zag ik eens beelden van een programma over op hoog niveau de moeilijkste taarten maken. Dat is eigenlijk alles wat ik ervan afweet. De taarten zagen er heel erg mooi uit (en met veel verdiepingen), en eentje viel helaas op het laatste moment.

Iemand een idee?
Ik geloof dat het iemands Zomergasten-fragment was!
Alle reacties Link kopieren
Cake boss?
27 mensen vinden dit leuk.
Iets met de ultimate cake-off volgens mij zal even Googlen.
Kings of Pastry
Deze? http://www.tlc.nl/tv-shows/ultimate-cake-off
Ik weet het al , het is de documentaire Kings of Pastry, het was een Zomergastenfragment van Annet Malherbe.

edit: inderdaad Meds
Ik heb het toen ook gezien. Oh wat erg voor die man toen zijn creatie viel waar hij 3 jaar aan gewerkt had. Kon mij zo voorstellen dat hij kapot was en moest janken.

Jullie hebben het ook al gevonden.

http://www.hollanddoc.nl/ ... re/k/kings-of-pastry.html
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 juli 2013 @ 22:59:

Ik heb het toen ook gezien. Oh wat erg voor die man toen zijn creatie viel waar hij 3 jaar aan gewerkt had. Kon mij zo voorstellen dat hij kapot was en moest janken.

Jullie hebben het ook al gevonden.

http://www.hollanddoc.nl/ ... re/k/kings-of-pastry.htmlDan ben je toch ook niet goed bij je hoofd als je 3! jaar aan een taart gaat werken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 13 juli 2013 @ 00:04:

[...]

Dan ben je toch ook niet goed bij je hoofd als je 3! jaar aan een taart gaat werken.Nou, inderdaad. Bouw dan nog een mooi schip van ijslollystokjes ofzo
quote:Nouschi schreef op 13 juli 2013 @ 00:04:

[...]

Dan ben je toch ook niet goed bij je hoofd als je 3! jaar aan een taart gaat werken.Het viel mij nog mee , ik was ervan overtuigd dat ze er 4 jaar mee bezig waren geweest. Dat die wedstrijd eens per 4 jaar ook maar was. Hopelijk heb ik nu de goede dan
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoe kan een taart nou drie jaar goed blijven?
quote:Captain_Obvious schreef op 13 juli 2013 @ 00:33:

Hoe kan een taart nou drie jaar goed blijven?Ze werken aan het idee, aan het ontwerp, en die passen ze heel vaak aan enzo. Dus niet een en dezelfde taart
Oh ik dacht serieus aan de taart zelf, ha ha
Chocawokadoda?.
En dat ontwerpen, uitproberen, verbeteren enz doen ze met een heel team he! Ook nog.

Ik heb gister op uitzendinggemist gekeken maar die heeft het niet meer, ik had het nog wel een keer willen zien. Vond het echt een heel leuk programma.

Rudolph van Veen heeft ook wel eens voor een titel een grote taart gemaakt. Een levensgrote Lady Gaga.. was echt heel mooi.
Een soort Ter land, ter zee.. Die mensen zijn ook altijd al een jaar bezig met iets inelkaar timmeren, wat dan meestal binnen tien seconden neerstort in het water. Dan vind ik een taart leuker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven