Plusjes bij de naam

14-07-2013 17:55 23 berichten
Ik zie nu pas dat er plusjes staan bij sommige forummers als ze iets posten, daar ben je dan blijkbaar vrienden mee en die kan je dan een privebericht sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie bij jou ook een plusje maar als ik er dan op klik krijg ik:

Er is een fout opgetreden.

We kunnen u deze pagina niet tonen - De ontvanger (badmeester) heeft aangegeven enkel privéberichten van contacten te willen ontvangen. U bent geen contact van deze ontvanger

Indien u denkt dat er een probleem is met Viva, neemt u dan contact met ons op.
Oh?

Ik snap er sowieso niks van hoor.
Rechtsboven in het scherm (bij je avatar) Mijn Voorkeuren aanklikken. Daar kun je aangeven of en van wie je PB's kunt ontvangen. Jij hebt het schijnbaar op 'alleen vrienden' staan.

Die plusjes geven aan dat diegene het prima vindt om een PB'tje te krijgen, maar je kunt er niet aan zien of hij/zij 'alleen vrienden' of 'iedereen' heeft aangevinkt. Iemand die helemaal geen PB's wil ontvangen heeft ook geen plusje.
Je mag mij wel een testberichtje sturen hoor, als je maar niet hengelt .
Hmmm... ik heb geen plusje maar kan het niet wijzigen omdat dit stomme forum me ziet als Vinyl maar ook vol blijft houden dat ik niet ingelogd ben.
Oh, die variant kende ik nog niet. Viva's wegen zijn ondoorgrondelijk, dat blijkt maar weer.
Oh iedereen mag mij sturen het boeit me niet

Even voldemort testen
Ik las in de gauwigheid "pluisjes". Kreeg al jeuk.
*wacht in spanning af*
Vraagje voor de testers: hoe kom je er (mobiel?) achter dat je een bericht hebt? Of krijg je ook via je mail hier bericht over?
Mobiel weet ik niet. Op laptop verschijnt er een vaag berichtje bovenaan je scherm en dan moet je klikken op Mijn Inbox (rechts bovenaan bij je avatar).

Badmeester, heb je mijn antwoord ook gekregen? Aangezien we geen 'vrienden' zijn? Of heb je dat al veranderd?
Ik krijg een geel balkje hierboven met de melding dat ik een privebericht heb!

Vrienden worden? Niet nodig toch lady?
Weten jullie ook hoe je die instelling wijzigt? Ik krijg nu mailtjes van vieze ransaapjes. Zou het graag veranderen in "alleen mail van vrienden".
Bij mijn voorkeuren, hier rechtsboven.
Thanks Badmeester!
test
Hmmm ik heb geen plusje bij mijn naam.
En nu wel.
Hier ook geen plus, ach, ik ben mijn hele leven al een minnetje
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dat went vanzelf,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Moet je weer hengelen?
quote:Eindeloos schreef op 14 juli 2013 @ 19:37:

Hier ook geen plus, ach, ik ben mijn hele leven al een minnetje Als je voor een dubbeltje geboren bent..........................

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven