Vriendin plotseling overleden

15-07-2013 22:06 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil iedereen bij deze enorm bedanken voor de lieve reacties op mijn verhaal; het heeft me echt geholpen een stap verder te gaan en ook mijn emoties bij mijn ouders en vriend te uiten. Een stukje herkenning van mijn gevoelens en gedachten vond ik zo fijn, al vind ik het voor de personen die zelf erge gebeurtenissen hebben meegemaakt echt vreselijk.. Doordat ik van nature echter moeite heb met steun zoeken en me kwetsbaar opstellen heeft dit forum me in een paar verwarde en verdrietige uren echt op weg geholpen.

Mijn oorspronkelijke bericht heb ik simpelweg gewijzigd omdat ik de primaire, voor mij heftige, gevoelens en gedachten inmiddels hier geuit heb. Het is niet omdat ik spijt heb van mijn bericht, het is niet omdat ik helaas een paar rotreacties heb gehad. Geweldig dat ik hier 'opgevangen' ben, geweldig dat jullie de moeite nemen iemands verhaal daadwerkelijk te lezen en hier ook oprecht op te reageren. Ik denk dat veel mensen, waaronder ik dus, op deze manier veel aan het forum hebben. Dankjewel.
Wat een verdriet. Ben er stil van. Veel sterkte.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Wat ontzettend jammer dat dit topic weer wordt verziekt door 1 persoon zijn nare opmerkingen.

To, heel veel sterkte, wat verschrikkelijk voor je!

Heel veel huilen als je dat wil en praat het vooral hier van af als je de behoefte (nog) voelt.

Beste forummers,

Graag vanaf nu, ook uit respect voor de topicopener,alleen nog on topic reageren. Off topic berichten zullen ter nadere beoordeling door de moderators worden aangepast of verwijderd.

Hartelijk dank voor jullie medewerking

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Jeetje, wat heftig zeg. Gecondoleerd en heel, héél veel sterkte!
I am surrounded by morons
Wat zul je geschrokken zijn en wat een verdriet. Sterkte lieve TO.
Wat erg voor je. Ik weet hoe het voelt.

Ik wil je alleen meegeven: jij voelt wat je voelt en je denkt wat je denkt. Niks is raar of gek. Je verdriet is van jou en jij mag daar op jou manier mee omgaan. Dus voel je niet schuldig als je (nog) niet (veel) hoeft te huilen. Bij mij duurde het drie dagen voordat het écht was 'ingedaald 'maar een ander huilt meteen. Dat kan allemaal. Doe waar jij je goed bij voelt. Als dat schrijven is, schrijf dan lekker van je af. Heeft mij ook veel geholpen. Niet op een forum, maar in een dagboek. Maar hier is altijd iemand die je berichten leest en je een knuffel kan geven.

Heel veel sterkte.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
@lolitablue, sterkte met het verlies van je goede vriendin.

Schrijf hier maar van je af, daar doe je niemand kwaad mee en misschien kan het je helpen om je gedachtengang hier kwijt te kunnen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 juli 2013 @ 22:41:

Zuigend is het en ontzettend misplaatst. Je zou ook in plaats van door blijven etteren ook gewoon een excuus kunnen maken IWL[ provocatie ]
Heel veel sterkte met het verlies van je vriendin. Helaas weet ik maar al te goed hoe dit voelt, een goede vriendin van mij is een half jaar geleden overleden. Geen verkeersongeval, maar wel net zo onverwacht.

Het komt met vlagen, maar het went wel dat het verdriet er is, al kan het je af en toe wel overvallen. Laat het dan gewoon toe.

gaat maar door
quote:Iwannalive schreef op 15 juli 2013 @ 22:48:

[...]

Die maak ik echt wel als ik het zo voel. Unlike you...

Dit is niet de plaats en tijd nu om je frustraties te uiten hoe iemand met rouw omgaat.

Open dan je eigen topic! Maar ik ben bang dat je dat even niet meer kan....
Nouja, iwl, jij bepaalt verdorie niet hoe iemand met rouw omgaat? Dat is het meest persoonlijke dat er is. Net als louise de vraag: wie denk jij dat je bent dat je daar een oordeel over durft te hebben. Dat is pas armoedig. Net als dit topic naar je toetrekken. Goh, ik had jou iets hoger ingeschat.
Iedereen rouwt toch op z'n eigen manier, da's normaal want we zijn allemaal anders.

Ik kan me best voorstellen dat je tegen de muren opvliegt op zo'n moment, en dan maar iets willekeurigs kiest om je ei kwijt te kunnen.

Als ik echt heel verdrietig ben wil ik ook geen vrienden of familieleden zien/spreken, dat komt dan te dichtbij, een forum is dan een prima uitlaatklep.

Ik hoop dat je nog meeleest lolitablue, en gewoon blijft schrijven als je er behoefte aan hebt (over je vriendin, of over het weer van mijn part, wat jij wilt).

Vreselijk wat er gebeurt is, ik wens je veel sterkte
ongelooflijk veel sterkte gewenst!

ben zelf net een vriendin verloren(al was zij wel ziek)maar het is afschuwelijk en het gemis...tja das niet normaal eigenlijk.zo veel verdriet,sterkte meis!!!dikke knuffel en een schouder als je hem wilt gebruiken voor nu,over 3 dagen of over 5 maanden!
quote:jippie55 schreef op 15 juli 2013 @ 22:51:

Nouja, iwl, jij bepaalt verdorie niet hoe iemand met rouw omgaat? Dat is het meest persoonlijke dat er is. Net als louise de vraag: wie denk jij dat je bent dat je daar een oordeel over durft te hebben. Dat is pas armoedig. Net als dit topic naar je toetrekken. Goh, ik had jou iets hoger ingeschat.Word hier monddood gemaakt. Dus... geen commentaar. Ben hier weg...
.
Lolitablue, gecondoleert en veel sterkte gewenst bij het verwerken van je verdriet. En als je de behoefte hebt, schrijf hier dan maar lekker van je af....daar is het forum voor tenslotte.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
quote:Iwannalive schreef op 15 juli 2013 @ 22:57:

[...]

Word hier monddood gemaakt. Dus... geen commentaar. Ben hier weg...

Oh...wat erg...sommige mensen gaan echt dood, maar jij monddood gemaakt...het is toch wat....

Dahag.....

Mag niet Mod, ik weet het, maar kan het niet laten, sorry.....
Gecondoleerd, wat een vreselijk verlies. Ik wens je heel veel sterkte, schrijf hier maar van je af, dat mag. Soms is het fijner om niemand aan te hoeven kijken terwijl je praat of rouwt of huilt. Op een forum kan dat heel prettig.
Heel veel sterkte!
Oh lolitablue, wat een vreselijk nieuws heb je te horen gekregen! Ik wil niets voor je invullen, maar kan me voorstellen dat je echt nog even niet goed weet hoe je je hiertoe moet verhouden en hoe je je moet voelen.

Vreselijk veel sterkte met dit verlies, en met alle gedachten en gevoelens die daarbij komen kijken!

Het forum is een fijne plek om te ventileren (je hebt net ook in mijn topic gereageerd, bedankt!) dus maak daar maar gebruik van als je daar behoefte aan hebt.

Volg je gevoel, jij weet wat goed voor je is en hoe je hier het best mee om kan gaan.

Sterkte
Heel veel sterkte
Gecondoleerd TO. Hopelijk kan je toch hier je verdriet kwijt als je dat wilt.

Sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn ervaring is dat juist een forum een hele fijne plek kan zijn om je verdriet en ongeloof te uiten bij zo'n verlies.
Knuffel Lolita, heftig om dat te horen te krijgen. Even geen woorden ervoor, behalve dan sterkte, wat het tekort doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven